Buffy i Angel fanfiction

petak, 03.06.2005.

Razmišljanja o Buffy i drugome

Danas sam baš dowlodirala jedan fanovski spot o Angelusu/Darli i prijatelj mi je rekao da mu ta veza više sviđa nego Angelova veza s Buffy. Svatko ima pravo na svoje mišljenje pa sam ga pitala zbog čega. I on mi je rekao da je zbog što mu Buffy izgleda previše "bebasto" da bi je shvatio ozbiljno. Ja inače nemam baš sposobnost "brzog, pametnog odgovora" pa sam odgovorila da je ja baš zbog toga volim jer bi se na prvi pogled nikad ne bi reklo što je sve prošla i prolazi svakodnevno (osim možda izmučene verzije u 6. sezoni) , ali svatko ima dručiji ukus i neko slično sranje i ostalo je na tome. Ali kad sam kasnije bolje razmislila shvatila sam koliko je njegov razlog zapravo glup. Ocjenjivati nečiju osobnost i život po izgledu je ponekad najveća pogreška koju možeš počiniti. Znam milijon primjera da su baš ljudi koji su kao od šećera obično skrivaju nešto neugodno. Bilo o sebi ili drugima. Također nečija mladost i čak ponašanje u školi među prijateljima zna biti maska iza koje se kriva loš obiteljski život od najblažih do najtežih varijacija. Ponekad su dvadesetogodišnjaci zreliji i "stariji" od nekih četrdesetogodišnjaka. Iz vlastitom iskustvu znam kad ti sve ne štima u životu ne da ti se to ne da oglašavati na sva zvona. Za ostale si običan, normalan kao i prije. Uz to i ja izgledam mlađe nego što jesam tako da sasvim shvaćam Buffy, ali i zato je volim. Jer to je serija koja govori da se ništa, baš ništa ne smije uzeti zdravo za gotovo i da se nijedna knjiga ne sudi prema koricama nego po sadržaju bilo da se radilo o profesorima, prijateljima ili roditeljima (nažalost). Znam da je sve ovo gore uglavnom hrpa klišeja, ali misliti da nekoga poznaješ i imati neko čvrsto mišljenje o njemu samo preko izgleda je apsorudno i blesavo. Pa neki ljude se s nekim druže čitav život, a nikad ga zapravo ne upoznaju.

- 08:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj