Buffy i Angel fanfiction

četvrtak, 28.04.2005.

Prvi prijevod - Smrt na zahtjev

Evo prva priča. Za početak sam izabrala kratku, ali po mom mišljenju prilično dobru priču. Vrijeme događanja je negdje krajem 2. sezone pod pretpostavkom da su Angelu nekako prije vratili dušu i radi se o malom razgovoru Xandera i Angela. Usput malo upozorenje za ovu i sve buduće priče - ja sam veliki Buffy/Angel fan pa će 90% priča biti s tim na neki način. Priče koje sam kasnije prevodila imat će i link na stranice svojih autora, ali kod ovih prvih nisam bilježila web adrese pa stranice možete naći jedino možda preko googla :-)

Smrt na zahtjev
(Death Wish)
by
Andria Marie Marcoux


"Šališ se." rekao je Xander Harris, trljajući zatiljak gdje ga Angel udario ranije te večeri.

"Učini to za Buffy." Angel je Xanderu dobacio kolac. Udario o Xanderova prsa i pao na pod.

"Da, svima ću reći da sam to učinio za Buffy. Kad ona završi sa 'zahvaljivanjem', Willow može oživjeti moje mrtvo tijelo tako da i Cordelia može pokazati svoju 'zahvalanost'."

"Ne moraš im ništa reći." Angel je prišao da uzme kolac sa poda i Xander je uzmaknuo održavajući stalnu udaljenost između njih. "Mislit će da sam krenuo dalje."

"Dobro. Učini to. Sam ću izaći." rekao je Xander. Krenuo je prema vratima kad se Angel iznenada stvorio pred njim.

"Misliš da ja to ne želim?" Angel je rekao kroz zube.

Xander je digao ruke, vratio se i sjeo na jedinu fotelju. Angel je sjeo na rub stolića još držeći kolac u rukama.

"Tražila bi me," rekao je Angel. "Zato to moraš učiniti."

"Onda joj napiši poruku 'Draga Buffy, ne mogu živjeti s boli, bla, bla, bla, kad ovo budeš čitala bit ću reš pečen, bla, bla, bla, Xander je zgodan tip. "

"A ako se opet promjenim?" Angel je upitao. "Vratio bi se. Sljedeći put bi... "

"Čekaj malo. Ponovo promjeniš? Sljedeći put?" Xander se nagnuo naprijed. "Giles je rekao da se to ne može dogoditi, zar ne?"

"Da. Giles je rekao. Samo moram patiti." Angel je slegnuo ramenima.

"Dobar si u tome." rekao je Xander ohrabrujuće.

"Ne mogu riskirati. Ne želim!" Angel je ustao i počeo hodati sobom.

"Dobro. Želiš umrijeti, umri. Ali ne mješaj mene u to. Sunce će izaći za . . . " Xander pogledao na sat, pokušavajući vidjeti na slabom svijetlu.

"37 minuta." pomogao je Angel.

"Dovoljno vremena da napišeš poruku, protegneš se i odeš uhvatiti malo sunca."

Angel se okrenuo prema Xanderu, režeći. "Misliš da bi ovo tijelo to dopustilo?"

"Oho!" Xander je poskočio na fotelji kad je Angel pokazao svoje vampirsko lice.

"Nagon za bijegom, za skrivanjem, za životom je prejak." Angel je odmahnuo glavom. "Ne mogu."

"Može uspjeti. Zaveži se ili otiđi u pustinju ili..."

"Ne! Ne mogu." Naslonio se na zid uz prozor.

Xander je ustao kimajući glavom. "Shvaćam. Ne možeš. To bi bilo pogrešno." Xander je otišao do Angela i uzeo kolac. Odmaknuo se i počeo premetati kolac iz ruke u ruku. "Ili si kukavica. Što je pravi razlog?"

"To se mora završiti." rekao je Angel.

Xander je kimnuo."Aha. Tek ti je sad palo na pamet? Stotinu godina patnje i nikad prije se nisi sjetio pitati nekoga da..?"

"Nije bilo nikog... "

"Tko te želio ubiti?" Xander je rekao. "Sumnjam."

"Nisam imao koga pitati. Ili kome vjerovati. Tada nisam imao prijatelja."

"Slušaj, ja ti nisam prijatelj. I nema šanse da ću otići u pakao zbog tebe."

"Ne ide to tako!" prasnuo je Angel.

"O, stvarno? Ako je pogrešno da se ubiješ, onda je pogrešno i da te ja ubijem." Xander je odšetao do hladionika, još prevrčući kolac u rukama.

"Već si ubijao vampire. Ovo nije drukčije." ustvrdio je Angel.

"I ti si ubijao vampire," Xander se nagnuo da pogleda u hladnjak.

"Moglo bi biti samoobrana," rekao je Angel, krenuvši prema njemu.

Xander se osvrnuo prema Angelu. "Nee.. oboje bi znali da to nije stvarno. Osim toga, vjerojatno bi morao ići do kraja i na kraju bi ti ubio mene."

Xander je dobacio Angelu paketić krvi i zatvorio hladnjak. "Pobrini se za to," rekao je pokazujući prema vampirovu licu. "Ježim se od toga."

Angel je ostavio paketić na stoliću. "Hoćeš li mi pomoći?"

"Pitaj me sutra." Xander je po drugi put pošao prema vratima.

"Sutra."

"Dan nakon danas. Sutra. Samo, nazovi. Ovo nokautiranje i odvlačenje u tvoj stan bi trebali čuvati za posebne prigode." rekao je Xander i izašao.

Angel je sjeo na fotelju i uzeo paketić krvi sa stolića.

"Valjda mogu pričekati još jedan dan," rekao je praznoj sobi.

Trgao se kad su se vrata otvorila i Xander je provirio glavom.

"I mogao bi se malo opskrbiti. Paket od šest limenki Spritea. Oh, i čips sa okusom sira."

Kraj

- 06:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj