srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo vam je moj blog od mene koja sam olićenje savršenstva i inteligencije i simpatićnosti i pameti zbog ćega se svi zaljubljuju u mene ćim me upoznaju i svi bi dećki htijelibiti moji dećki ali ne mogu svi dećki biti moji dećki jer sam ja sada sam vam ja zauzeta sa Martinom i Nikolom ali bi se vi dećki svejedno mogli nači samnom i onda bi se mogli upoznati, možda bi se mogli i bariti a možda bi mogli još nešto raditi a ako me želite upoznati ili samo prićati samnom pišite mi na:

buduca_superstar@net.hr

Ako me budete išli da me upoznate biti čete jako ponosni na to da ste me upoznali kad ja budem bila celebriti!

Evo vam malo muzikice tek tako jer sam primjetila da večina vas koji pratite moj blog slušate smeče a ovo je prava glazba koju bi trebali slušati jer je to in a ne ono smeče koje vi slušate nije in!







Ova pjesma mi je moja najdraža pjesma tako da je ja pjevam svaki put kad se tuširam toliko glasno da su mi jedanput susijedi zvali policiju ali s tim nisu ništa dobili pa sad više ne zovu policiju i svaku večer slušaju mene kako pijevam ovu pijesmu
i ne mogu mi ništa i prićat če se o tome kad ja budem bila celebriti. To je ova pijesma! Baš je zakon! Ibaš mene briga jer je prastara! jer mi je to najdraža pijesma!


Sprameri na mom savršenom blogu!

Kako spramere nije sram toga šta mi rade oni rade! Moj blog je savršen je on i oni na njemu ostavljaju spramove da bi moj blog prestao biti savršen i ja sam u samoobrani sam ja njih prijavila administratorima tako da znate da ja prijavljujem spramenre prijavljujem!

Popis prijavljenih spramera:

M@y€n@

This is a blog about Avril...By:JuSt @ g!rl

Dany17

Ivich

Taj je popis tu tek tako da znate da spramove prijavljujem i da vam to dokažem da ja spramove prijavljujem ih ja!

subota, 21.07.2007.

Kaka divno i krasno! Svi ste se zaljubili u mene!

Ah kako sam ja predivna, jednaostavno ne odoljiva i prekrasna i svie nja!
Ah kako ste se vi pozaljubljivali u mene i kako ste mi ostavili ste mi puno komentara što dokazuje da ste mi se pozaljubljivali u mene! Troznamenkasti broj! A ovo mi jebio tek 1. postič mi je to bio!
Ah moram vam reči i nešto jako važno i nešto jako tužno.
PUKNUO MI JE NOKAT!!! eek
Nbi to bilo ništa strašno da ga nisam puštala kao i sve druge nokte sam puštala i taj da mi budu jednako dugi i bili su mi oni bili jako dugi jer sam jako pazila na njih da mi budu dugi pa mi je sad ovaj puknuo i otišla sam mami i mama mi je sve moje nokte mi je odrezala i stavila umijetne i neču da drugi saznaju da ja sad imam umijetne i sada ču furati rukavice po lijeti i onda če sve cure i svi dečki vidijeti kako mi dobro stoje rukavice če oni vidijeti pa če svi nositi rukavice!
Vidite kako sam vam ja pametna i inteligentna sam vam ja jako da sam vam ja se to uspijela sijetiti i baš se pitam bi li me ovakvu pametnu i inteligentnu u mensu i čula sam da na internetu imaju neke stranice na kojima ima test inteligencije i ja sam ih tražila po internetu sam ih tražila i nisam ih mogla nači i sada ja vas pitam gdje se testovi inteligencije mogu nači! Ostavite mi linkove na te stranice pa da ga riješim i da znam jel me bi ili nebi primili me u mesnu! Hajdete mi vi to sada odite i napišite mi gdje se ti testovi mogu nači jer je baš sramota da ih je tako teško nači!

- 13:45 - Komentari (158) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.