srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo vam je moj blog od mene koja sam olićenje savršenstva i inteligencije i simpatićnosti i pameti zbog ćega se svi zaljubljuju u mene ćim me upoznaju i svi bi dećki htijelibiti moji dećki ali ne mogu svi dećki biti moji dećki jer sam ja sada sam vam ja zauzeta sa Martinom i Nikolom ali bi se vi dećki svejedno mogli nači samnom i onda bi se mogli upoznati, možda bi se mogli i bariti a možda bi mogli još nešto raditi a ako me želite upoznati ili samo prićati samnom pišite mi na:

buduca_superstar@net.hr

Ako me budete išli da me upoznate biti čete jako ponosni na to da ste me upoznali kad ja budem bila celebriti!

Evo vam malo muzikice tek tako jer sam primjetila da večina vas koji pratite moj blog slušate smeče a ovo je prava glazba koju bi trebali slušati jer je to in a ne ono smeče koje vi slušate nije in!







Ova pjesma mi je moja najdraža pjesma tako da je ja pjevam svaki put kad se tuširam toliko glasno da su mi jedanput susijedi zvali policiju ali s tim nisu ništa dobili pa sad više ne zovu policiju i svaku večer slušaju mene kako pijevam ovu pijesmu
i ne mogu mi ništa i prićat če se o tome kad ja budem bila celebriti. To je ova pijesma! Baš je zakon! Ibaš mene briga jer je prastara! jer mi je to najdraža pijesma!


Sprameri na mom savršenom blogu!

Kako spramere nije sram toga šta mi rade oni rade! Moj blog je savršen je on i oni na njemu ostavljaju spramove da bi moj blog prestao biti savršen i ja sam u samoobrani sam ja njih prijavila administratorima tako da znate da ja prijavljujem spramenre prijavljujem!

Popis prijavljenih spramera:

M@y€n@

This is a blog about Avril...By:JuSt @ g!rl

Dany17

Ivich

Taj je popis tu tek tako da znate da spramove prijavljujem i da vam to dokažem da ja spramove prijavljujem ih ja!

utorak, 17.07.2007.

Ah, orgazam ja sad doživljavam jer otvaram svoj blog, ah postaje jaće!

Vidite me po blogu kako sam predivna, jednostavno najlijepša i najpametnija ja znam da sam najlijepša jer svi dećki bi htijeli biti moji dećki jer se proćulo po cjieloj školci mojoj da je to cool biti moj dećko!
Ja znam da sam najpametnija jer se znam sama našminkati i to savršeno jer se šminkam samu sebe svaki dan od mog 6. rođendana! Ah suze mi se moje savršene okice i moram iči popraviti šminku jer sam se sjetila svog prvog samostalnog šminkanja iako sam poslije izgledala kao klaun nastavila sam se od tada šminkati svaki dan i radim to savršeno!
Ja znam još i da sam najpametnija jer znam sve o celebritijima i ja ču biti celebriti znam to jer ja to sanjam svake noči jer mi je to sudbina!
Ja znam i da sam cool jer ja nisam štreberica pa sam sad 7. razred 2. put prošla sa prosjekom 2.37 poslje 1. popravnog na koji me glupa profesorica iz biologije poslala jer se je ljutila na mene kada sam zapalila cigaretu pod satom jer mi je bilo dosadno kada je ona prićala o nekim glupim životinjama pa mi nije htjela pokloniti 2 pa če se ona sada kajati zbog toga kad ja budem bila celebriti!
Pogađajte šta slušam! Slušam pop najcool mjuzu i nešta malo i narodnjake i ostalo što drugi koji ne slušaju to dvoje slušaju smeće.
Pa dođite mi opet na moj cool blogič jer ste se sada svi sada zaljubili u mene a to je nemoguče ne zaljubiti se u mene jer sam se ćak i ja ovakva savršena zaljjubila u sebe tako jako da mislim samo o sebi a kako i nebi kad sam tako savršena?

- 20:07 - Komentari (132) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.