,,,,,,,,, mali brat juzno od sjevernog pola

Studeni 2010 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (31)
Studeni 2006 (35)
Listopad 2006 (18)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (10)

Komentari On/Off

Opis bloga 
jastvo materija rakija zemljoradnja, duh um covjek matematika fizika skolastika konzervativnost hors psihologija nadnaravno svemir sociologija filozofija stocarstvo umjetnost zivot zadrtost smrt vakum struja atom vutra dop trip bon bjelo zemljastvo hierarhija bog i hrvati televizija kompjuter brojevi boje astral zvjezde kalkulator glupost ponos sex slava big brother vino picka daljinski fobije prizemnost pakao raj hitler alah isus budha shiva muzika karate fikus zen iskustvo eter zrak vatra voda zemlja buducnost proslost sadasnjost ego dokolica vrijeme dimenzija kurac bol ekstaza
.
.
.
.
.
budalacobanin@gmail.com

na moj blog niste naisli slucajno 
ovi textovi su vrhunac ljudske gluposti i inteligencije , neznate kolko ste sretni ako citate ove rijeci .
cista laz ,prljava istina , pretvaranje , demagogija i gluma su moji tools-i
sranja i gluposti sire horizonte vise od hesea i dalai lame



Free Hit Counters
Free Hit Counters


 juzno od sjevernog pola

ljudi u gradovima, gradovi u drzavama ,drzave na kontinemtima, kontinenti na povrsini geoidne mase koja se krece kroz vakum i dosadjuje se dok ceka ponovno ujedinjenje sa svojom bracom i sestrama u maternici MAJKE beskrajne mase malog volumena koja ce im ,kad se skupe sva djecica, kao i puno puta do sad podjelit zadatke , putanje i brzine kako bi se uz bljesak razletili beskrajem znajuci da ce se opet vratit mami kad ih pozove.

 UPUTE NEMOJTE CITAT MOJ BLOG , NEGO JEDITE CVARKE PRED T V om
PREPORUCUJEM : NEMOJTE CITAT NISTA NEGO STO VISE GLEDAJTE TELEVIZIJU
NEMOJTE MUCIT SVOJE TJELO RAZNO RAZNIM AKTIVNOSTIMA, TJELO MORA STO VISE MIROVAT , ISTO VRIJEDI I ZA MOZAK
BUDITE DOBRI I POSLUSNI VJERUJTE SVE STO VAM SE KAZE
IMAJTE STO VISE IDOLA I UZORA , PO MOGUCNOSTI SA TV-a
BUDITE SKROMNI I TIHI , UZMITE STA VAM SE DA I NE TRAZITE NISTA PREKO TOGA
PREPUSTAJTE SE DEPRESIJI STO VISE
IZBACITE SVE BILJKE IZ STANA I NIKAD NE DIZITE ROLETNE NITI OTVARAJTE PROZORE
KUPITE 3 MOBITELA I ULOZITE VRIJEME U PROUCAVANJE NJIHOVIH MOGUCNOSTI
NABAVITE VELIKI FRIZIDER I NAPUNITE GA SLATKISIMA IZ GETROA
ZOVITE 060 BROJEVE STO VISE I GLASAJTE SVAKI DAN ZA SVOG KANDITATA U BIG BROTHERU
NEMOJTE UPRACNJAVAT SEX , TO JE PRLJAVO
NOSITE ZASTITNA ODJELA SA RUPOM ZA SRANJE I OBAVEZNO GUMENE RUKAVICE, NIGDJE BEZ NJIH
NIKAD NE IZLAZITE VAN , AKO BAS MORATE NEKA TO BUDE STO KRACE, KO ZNA STA VAM SE SVE MOZE DOGODIT.
JEDITE STO VISE HRANE ZIVOTINJSKOG PODRIJETLA , PO MOGUCNOSTI CRVENOG MESA
NIKAD NEMOJTE PRICAT SA STRANCIMA, A IZBJEGAVAJTE I RAZGOVORE SA POZNANICIMA I PRIJATELJIMA.
NEMOJTE IH NI ZVAT NA TELEFON NEGO AKO BAS MORATE NAPISITE IM SMS
STO MANJE SE SMIJAT
NEMOJTE SE KUPAT TUSIRAT ILI PRAT NA BILO KOI NACIN
UVJEK KORISTITE STO VISE DEODORANSA I NANOSITE GA U SLOJEVIMA SVAKI DAN
PROBAJTE NE PITI VODU , AKO BAS MORATE ONDA SI JE DAJTE INTRAVENOZNO
NEMOJTE VOLIT NIKOGA
NEMOJTE VOLIT SAMI SEBE

 31.08.2006., četvrtak

FREEKY

covjek je imao 32 godine zenu i djecu. ako niko ne jebe ja jebem , jebiga brate tako ti je moralo bit , to sto ti se dogodilo je najbolje za tebe, ala sretno ti bilo i nadji bolje tjelo drugi put, voli te budalacobanin

- 16:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

MOLIM ?

danas nisam sam sebi napisao mail a i zvao sam se na mob ali ga valda nisam uzeo sa sobom kad sam iso u grad kupit pojas pa mi se javila sekretarica. poslje toga sam se zvao na kucni broj ali mi se javila moja mama i rekla mi da sam upravo izaso u grad i da me nema doma , ali ako ocu da si mogu pustit poruku, reko sam mami : kad se vratim neka mi kaze da se nazovem na mob samo kratko jer si imam nesto vazno rec. proslo je par sati i ja se ne javljam sam sebi na mob. pomislih mozda mi je mama zaboravila rec da sam se zvao i da se trebam javit sam sebi na mob , pa odlucim da jos jednom probam nazvat stabilni. opet mi se javila mama i rekla mi da sam bio doma ali samo na kratko da pokupim neke stvari i da sam brzo izjurio van pa mi nije stigla prenjet poruku da se nazovem. hm?
sad me vec hvata lagano stiskanje u prsima. bad feeling .
sad mi preostaje da se nazomem tek poslje 6 jer u pet moram ic po ikija , pa dok se vratim bice najmanje 6 ,a ako s ikijem skocim do parkica ili do grada onda cu se cut sa sobom tek kasnije navecer .

- 15:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 30.08.2006., srijeda

manu


manu je najljepsi covjek na svjetu uz ikija
limtevo bavilju jamo dinaje mosa ojs 6 nada od segna ljupcapo
- 16:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

LJUDI VOLI VAS BUDALACOBANIN

Ej braco I sestre, volim vas sve beskonacno u svim vasim razlikama bas sam sretan da postoimo , mislim ljudi ,to nam je jedino preostalo , nje lako al se moze .
Evo sad sam procitao svoja sranja I mislim da je ovo najdosadniji blog na svijetu , ali to mi je zadatak , valda mora neko pisat najdosadniji blog I taj neko sam ja budalacobanin u svoj svojoj velicini I vaznosti.
Nisam vise negativa a ni manje , ma jesam manje sam , vise volim sebe a samim tim vise volim I vas divne ljude .svako od nas je u pravu I nemam nista protiv zanimljivih blogova u nacelu , ali ipak mislim da su oni najzanimljiviji I naj neiskreniji I da su ljudi kiji ih pisu ustvari zeljni potvrde I na neku foru su vise nesigurni od onih koi kao ja pisu ovako dosadne bezvezne nekonkretne blogove. Moram priznat da do prije 3 tjedna nism procitao ni jedan blog ,smatrajuci blogere debilima bez stvarnih zivota. Pogresio sam , blogeti imaju stvarne zivote, slatki pametni ljepi muski zenski stari mladi pederi supci andjeli debeli pristavi kratkonogi iskompleksirani sisati prekrasni prepametni I presvjetli sveti debili koje volim.
Ne zelim pricat o svom stvarnom zivotu jer bi to bilo “ZANIMLJIVO” a to nikako ne zelim ha ha ha , koi sam samodopadni manijak ,,,,,,, stvarno.
Dakle moja nerazumna stilski I gramaticki uzasno losa naglabanja o nicemu ,sigurno imaju smisla , kao u ostalom I sve.Imaju ali kojeg ,to je tek prdamnom da otkrijem , ili je moj zadatak da to pokusam I nikad ne uspijem. Do sad nisam imao ni jedan komentar na svom blogu sto smatram ogromnim postignucem I potvrdom moga mukotrpnog rada na osvjetljavanju tajne zivota.Smatram da svaki ozbilji istrazivac mora bit na neku foru blesav ,odnosno da ne prihvaca osnovna znanja koja se sama po sebi podrazumjevaju , apriori , kao cinjenice koje netreba uopce stavljat pod znak pitanja I dokazivat. Ta osnovna ,fundamentalna sranj su vam ugradili dok ste jos bili samo product orgazma vaseg dragog tate , pa kroz trbuh majke do rodjenja I sisanja mljeka , nemajuci izbora , upijali ste sve sto se stavilo pre I u vas , jos nesvjesni sami sebe ponasali ste se kao anorganska materija … mama I tata su prenjeli na vas ta apriori znanja I stavove I ono najvaznije , ugravirali su vam u koru mozga da ih nesmijete nikad sumnjti I da je to jedina istina.
Velik je pomak ako ste se upitali , pa zasto bi im vjerovao , moram sam doc to toga.
Nakon tog pitanja otvara se jedan potpuno novi svjet , Slobodan I nepretenciozan iskren.
Ja sam sad preko 30 godina star I pred malo sam poceo razmisljat na taj nacin. Mislim da sam sretan zbog toga , mislim znaci nemam pojma , ali bitan je na kraju osjecaj a ne misli , po emocijama se vrednuje zivot.
Pijem vodu 10 : 27 ujutro I ja sam sretan zbog vas ljudi , prekrasni ste svi.

- 11:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 28.08.2006., ponedjeljak

sam protiv sebe

EVO VIDIS , KAD NISAM PINOKIO ONDA TO NIKO NE CJENI NEGO SAMO PLJUJE PO MENI.JA SAM SIGURAN U SEBE A TI ME SA TIM SPREHAMA O DOPU SAMO POLJULJAVAS , ZA MENE JE TO SAD I OVDJE DI SAM DALEKA PROSLOST. ZASTO OPCE IZVLACIS TU TEMU , NIJE MI UOPCE TREBALO DA SAD O TOME RASPRAVLJAMO , NIJE MI LAKSE SAD NIMALO.JA VISE NISAM PINOKIO

DAJ DA JEDNOM ZAUVJEK PUSTIMO PROSLOST , JA SAM U STANJU , MOLIM TE BUDI I TI


VOLIM TE NAJVISE I MOLIM TE PUSTI RAZNO RAZNE PRICE , BITNI SMO MI I NASE PRICE
- 16:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

 25.08.2006., petak

vrijeme

nekad sad i bice dimenzije ne postoje
hrabri se ne boje

- 15:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

d o p

postoji postdop zivot , nesto kao zagrobni ,
STVARNO JE TESKO DOC DO NJEGA . T E S K O . ALI IZ DUGE NAJDUBLJE NEPODNOSIVE KRIZE (PSIHO KRIZE, FIZICKA JE MALA BEBA ZA OVU)SE ( ZBOG KONTRASTA) RADJA NOVA RAVNOTEZA , RASPADNES SE NA KOMADICE PA SE NAKON NEKOG VREMENA SASTAVIS ALI DRUGCIJE , IZVAN RESETKI. CIST KO LJUBICASTI ETER
NESTO KAO : DRAGO MI JE DA SAM PROSO DOP U ZIVOTU , ZNAM I ONO STA DRUGI NEZNAJU .
IPAK JE ISKUSTVO MAMA

he he pobjeda je slatka , cim je tesko znaci uzbrdo znaci negdje stizem, ZNACI UCIM.
- 15:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

O DIMENZIJAMA

VIZUALIZIRAJ:

SVEMIR U SVOJ SVOJOJ VELICINI SA SVIM ZVJEZDAMA , TAMNOM TVARI I VAKUMOM.
KAMERA POLAKO ZUMIRA NA NASU GALAKTIKU MLJECNI PUT, ZATIM NA SUNCEV SUSTAV,ZATIM NA ZEMLJU , ZATIM NA EUROPU, ZATIM NA HRVATSKU, ZATIM NA RIJEKU, ZATIM NA BELVEDERE, ZATIM NA MENE KAKO SE IGRAM U PJESKU ISPRED KUCE , ZATIM MAKRO ZOOM NA MOJU KOZU , ZATIM KAMERA ULAZI U MENE I PRIKAZUJE UNUTRASNJOST MOZGA, ZATIM ZUMIRA PUTUJE U ZILICU , ZATIM ZUMIRA CRVENO KRVNO ZRNCE , ZATIM ULAZI U KRVNO ZRNCE ,PA U JEZGRU KRVNOG ZRNCA , PA U MOLEKULU ZELJEZA PA U ATOM ZELJEZA PAU NJEGOV ELEKTRON PA U JOS MANJI DIO ELEKTRONA KJI SADA IZGLEDA KAO PRVA SLIKA OVOG FILMA, SVEMIR U SVOJ SVOJOJ VELICINI SA SVIM ZVJEZDAMA , TAMNOM TVARI I VAKUMOM. KAMERA POLAKO ZUMIRA NA GALAKTIKU KJF 8796 ZATIM NA …………… ???? PA TAKAV LOOP BESKONACNO , SVAKI JE SVEMR DRUGCIJI SA RAZLICITIM ZIVIM I NEZIVIM VRSTAMA I TVARIMA.

DIMENZIJE NE POSTOJE .

- 09:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 24.08.2006., četvrtak

Zivot


bijase samo energija .
Iz te energije nasta materija ( to je uvrijezeno misljenje nas ljudi ) , na pocetku materija bijase elementarna, nazovimo tu matriju vodik .
Vodik je najosnovniji najelementarniji opipljivi oblik energije, sastoji se od jednog elektrona I jednog protona . u uvjetima povoljnim za fuziju ( visoka temperature I pritisak ) atomi vodika se sudaraju I tvore novi oblik materije , to je helij .
Helij .pri tom procesu vodik prestaje bit vodik I postaje helij .nakon ujedinjenja on se vise nece mjenjat nego ce ostat u tom obliku dok se okolina oko njega ne promjeni.
Nije li tako I sa ostalim materijama , svaka materija tezi ravnotezi. Ona kao da zeli postojat sto duze , nije joj bitno u kojem obliku ( molekuli) ce postojat , njoj je jedino bitno da postoji sto je moguce duze ( zivi) u odredjenoj molekuli|(stabilniji spoj) . na primjer kad se vodik I kisik sretnu u odredjenim uvjetima oni teze da se ujedine I tako postaju stabilniji spoj u ovom sljucaju voda , sada kad su se ujedinili prestaju postojat odvojeno sada su oni voda I to znaci da se u tim istim uvjetima nece vise mijenjat nego ce postojat u tom obliku dok se ne nadju u drugim uvjetima ili dok se ne sretnu sa nekom drugom molekulom . recimo da je voda sada srela neki drugi element ili molekulu ona sad sebi postavlja pitanje : dali cu duze postojat u ovom obliku u kojem sam sad ili imam vise sanse duze postojat ako se ujedinim sa novom tvari na koju sam sad naletila.odgovor na to pitanje je odredjen nekim fundamentalnim ( osnovnim) pravilima koj upravljaju svemirom( mislim da se tu pojavljuje ono sta bi mi ljudi nazvali intuicija , nagonska nesvjesna zelja za odrzanjem). Mislim da se ta pravila odnose na sve sto postoji , materijalno .
iz takvih jednostavnih materija pod utjecajem okoline nastaju sve slozeniji I slozeniji spojevi , aminokiseline , iz aminokiselina , primitivni organizmi ,biljke zivotinje I ljudi kroz milione godina evolucije (sve iz zelje za postojanjem u stabilnom obliku , odnosno ravnotezi)
Iz toga proizlazi da je Materija ziva, cak I ona najelementarnija , (electron ili proton ili kvark ili ...)
Iako je materija ziva ona nema mogucnost odabira , sve u njoj je programirano prema postojecim pravila. , iako je ziva ona nema svijest.

vecina ljudi zivi zivot pustajuci se da ih vodi materija i misle da je to egzistencija
oni zive PRIVID.
Dakle nase tijelo je cista kemija koja je kroz milione godina evolucije dobila I novi oblik postojanja ( svijest) um .( samo neki odabrani)

Um je nesto sasvim drugo I on ne spada pod utjcaj fundamentalnih pravila “zivota” njemu je zivot samo ljuska, materijalna podloga HUMUS, on sam stvara pravila po koima ce djelovat I sam odredjue okolinu koja ga okruzuje. Percepcija svemira je individualna . svaki um je svemir sa sebe ,SVAKI COVJEK JE BOG U SVOM SVEMIRU. UM (ili ako oces Dusa) nastavlja zivit I kad tijelo umre , mislim da um sam odabira dali ce uci u novu ljusku ili ce nastavit postojat u nematerijalnom svijetu svjetu ideja , astralu ili kako god taj svjet zelis nazvat.

Ala ala nastavicu poslje

- 14:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 23.08.2006., srijeda

jelen i indijanci nasuprot materije





Bas mu je ostala u sjecanju ona slika od danas di pored jezara u sumi u jesen indijanci love jelena i nakon killa mu odaju pocast , zahvaljuju bogovima i mole se za jelenovo ponovo rodjenje, stvarno prizor mira.

Iako taj prior ima krvi i ubojstvo prikazuje , u njemu taj prizor stvera filing harmonije i srece.nije siguran zasto ali pretpostavlje da je to prizoR svemira , i da u njemu kao i u svakom sistemu vladaju ista pravila, on misli da su pravila njegove misli , siguran je da je u pravu , jer zna da da taj prizor tocno takav kakav je ,se nalazi iskljucivo u njegovom umu i da je to ideja koja zivi zivot potpuno odjeljena od svega.

Nista nemoze narusit mir na toj slici misli on , ipak ako ta slika postoji samo u mojoj glavi , ja mogu narusit mir ako pozelim.

Ali ako ja promjenim , bilo sta , tada to vise nije ista slika , nego jedan potpuno novi sistem , slika ,misao , svemir kaze on sam sebi i promjeni sliku.

Dakle on je stvoro novi drugciji svemir . Sad on pomisli : sta sam to napravio , iz radoznalost i dokazivanja samom sebi sam promjenio ljepu sliku u nesto drugo. Dalje ce on ,nakon par sekundi, NE ,ja zelim opet onaj prizor ,koj mi je ugodan , stane mislit na sekundi i tada shvati da moze ponovo mislit ne pocetnu sliku .

Tek tada se on probudi iz sna i shvati: SVAKA MISAO KOJU POMISLIM JE SVEMIR ZA SEBE U KOJEM VLADAJU ZAKONITOST MOJE VOLJE,JEDNOM STVOREN SVEMIR POSTOJI ZA UVJEK I ODUVJEK I OVAJ SVEMIR KOJI MISLIM DA ME OKRUZUJE JE JEDNA TAKVA ALI PUNO KOMPLEKSNIJA MISAO KOJI MOGU OBLIKOVAT PREMA SEB I SAMO AKO TAKO POZELIM.

SVAKA MISAO KOJU POMKISLIM NASTAVLJ ZIVIT SVOJ ZIVOT U INTERAKCIJI SA SAsVIM MOJIM MISLIMA KOJE SAM IKAD POMISLIO I SA MISLIMA SVIH LJUDI KOJI SU IKAD POSTOJALI I NJIHOVIM MISLIMA IKAD POMISLJENIM ,JER MISAO JEDNOM POMISLJENA NASTAVLJA ZIVIT ZA UVJEK, NETRABA NJOJ TJELO.,Kaze to na glas i ponovo zaspe .



ALA ALA VOZDRA,



Da I BILJKAMA TAKOĐER.......



- 18:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #