2 love somehow

petak, 11.11.2005.

oči mojih prijatelja

Danas je dan kada mislim na starost.
Danas srce one daleke smrti vreba...
da zaboravimo...
Da postanemo senilni...Da se više
nikad ne sjetimo...
Kada se odvojimo
Svatko na svoju stranu neba.
Danas se pamte osmjesi
danas se pamte riječi...
Danas ruke mojih prijatelja
stišćem da ne pobjegnu..
daleko...U svoj novi život...
U starost...bez mene
I ja bez njih.
Danas oči ljepše sjaje,danas
se upijaju svježe uspomene.
Danas
za sutra,
čak glupi histeričan smijeh ne vene...
Jer kroz grmlje starih dana
-mjesec
Obuhvaća nas svojim drevnim svijetlom,
ljubiti će nas,
sad se samo javlja.
I naš stisak zajedničkog srca
obnavlja...i obnavlja...

- 14:51 - Vaša mišljenja... (3) - Ako hoćeš - tvoje je! - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog je za sve koji ne bi htjeli filozofirat,a moraju,žele najlakši način da dođu do nečega ili nekoga. Posvećujem ga Mihaeli,Dori i Evi,Tei i Ivani,Aleksandru,Ana-Mariji,Ani,
    Sarici i ostalima. Volim vas ljudi-nemogu bez vas.









    Glitters









    Glitters








    Bigoo.ws images for your blog



wanted

MOST

  • Most nas veže,most nas spaja;
    on je jedino što nam je zajedničko
    Ti i ja...
    Brinemo za sve;brige,ljude-sve nas umara
    Umorni smo već. Ti i ja...
    Neopisivo se bunimo,a oni su nam
    zakrčili put-ne možemo
    se dotaknuti,ne
    vidimo se...
    Ti i ja...
    Most je velik,znam,jer nas odvaja,
    a trebamo se,
    al' daleko smo...ti...i ja.
    Daleko smo...
    Most je klimav-tko će prvi pasti?
    Ti ili ja? Tko je
    slabiji kad smo isti...
    Ako padneš prvi-ja ću pasti.Ako ja padnem prva,nećeš...

    Most nas veže,most odvaja
    sigurna sam da nas više ne spaja

    Ne vidimo se... Vidimo samo most...
    Težak i trul...
    Lomljiv i suh...
    Ti i ja...





    ZNAM DA STE TU

    kad je hladno noću,kad toplina
    tijela ne vrijedi
    kad je tužno ujutro,kad zraka
    mladog sunca ne svijetli
    kad je more slatko,kad ga ližeš s dlana
    kad se budiš s nekim drugim
    svakoga dana
    kada zvijezda puno padne,samo
    u jednoj noći
    kad netko obeća da će doći...
    A neće doći...
    kada nema spasa ispod vode,
    kad nema gužve među tisućama ljudi
    kad znaš da se nešto krivo opet s tobom budi.
    Kad znaš da nije lako jer
    nije niti teško
    znaj da to samo prijatelja nema,
    a kraj tebe mu je mjesto...





    Evo,ovo je pjesma za tebe.Ne možeš se zabuniti...

    OPROSTI ŠTO VOLIM ISTINOM
    Dragi moj,
    Kao da JA stojim na putu,
    kao da se zbog mene događaju stvari.kao da se meni netko mora
    ispričavati...

    Baš kao uvijek;
    krivac je netko drugi
    ja...

    Kao da ne želim dobro
    kao da bez veze dijelim pomoć.
    Kao da bez boli
    govorim stvari da bude jednostavnije,
    pravilnije...

    Oprosti što moram zaboraviti da
    bude lakše!

    Kao da mene ne boli!
    Kao da ja to ne osjećam!
    Kao da te ne razumijem!
    Kao da te netko pozna bolje.
    Kao da ne znaš...

    Kao da taj netko ne glumi.
    Kao da ne znaš da je istina.
    Kao da ne možeš priznati da ne lažem!
    Ne zaboravljaš da istina ubija...

    Oprosti što sam te ubila istinom...

    Oprosti što volim istinom...

    Kao da nisi znao...
    Kao da ni sad ne znaš...
    Priznaj...
    Kao da ne znaš da volim istinom,
    ali samo istinom... Dragi moj.