nedjelja, 08.07.2007.

EFEKT PIJETLA

Pijetao može pet puta na dan skočiti na jednu koku, al kad u dvorište stigne nova koka onda mu se opet digne. To ne znači da on ne voli prvu koku.

Pogledam tv jednom tjedno i naletim na ovo u nekoj njemačkoj seriji. Ma neću više ni gledat tv... Možda budem samo zbog Poirota, opet su krenule reprize yes Na poslu me zaribali za plaću, a šta ćete - kapitalizam. Godišnji je za tri tjedna i mnogo se veselim. party
Nema meni do rada u školi. I još me pitaju zašto odlazim u devetom mjesecu. Pa nisam studirala da radim na telefonu.



5.7.2007. moj dragi i ja obilježili smo četverogodišnju ljubav, vojim te cerekcerekcerek

- 16:36 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.