buba erdeljan

08.10.2004., petak

Idejne dlake

Ima nekih ideja koje su apsolutno ostvarive. Neke su malo manje. Samo je najgora stvar sto ih je vrlo tesko raspoznati jedne od drugih. Navodno da postoje negdje ljudi koji su to u stanju napraviti. To su vjerojatno oni koje svakodnevno vidjamo po televiziji, na spici subotom u Bogovicevoj i po glamuroznim birtijama. Sreca ima debelog udjela u tome, mozda i koji dobar ujak ili tata. Ali uglavnom se svijet vrti oko ideja. Ne znam tocno statisticke podatke koliko u prosjeku ideja covjeku padne na pamet u toku jednog dana, i ne znam koji jos faktori utjecu na to, ali znam da meni padne milion u razlicitim verzijama. Za vecinu sam apsolutno uvjerena da nisu ostvarive. Zato pokusavam idejizirati samo s prizemnim.
Na primjer: mislim da je vrlo ostvarivo da napravim aparat za cupanje dlacica koji ce imati ugradjeni mali reflektor koji bi bio od velike pomoci. Naime, kad god se depiliram, ucini mi se savrseno glatke i bezdlakne noge pod normalnim svjetlom. Odlicno, napokon ih iskorijenih i mirna sam nekoliko dana. Uvijek imam isti osjecaj da nikada vise nece narasti. Ali vraga, cim izadjem na danje svjetlo one provire iz svojih malih porica. Prva stvar je ta da sam promasila jedno metar kvadratni noge koji je ostao posumljen. A drugo, mislim da drznice izrastu u sekundi dok se krecem prema izlaznim vratima. (jos jedno idejno rjesenje je bacva puna solne kiseline u koju se moze uskociti ili polako uci)
Gledala sam tamo nekad madjarski film (!!??!!) na madjarskom o madjarskom bracnom paru i njihovim madjarskim problemima. Nemam nista protiv Madjara u principu, osim sto imaju sjeban jezik koji sam pokusavala nauciti. Jedino sto mi je ostalo od te moje "ostvarive ideje" je da znam naruciti pivo na madjarskom. I to samo jedno, jer sam zaboravila brojke. Ali nije problem, ako nas je vise, narucujem za svakog posebno ili malo prosecem konobara. Najcesce mi jebe majku na madjarskom, ali psovke ne razumijem pa me nije ni briga. Pivo znam naruciti i na albanskom. Mada sam gotovo sigurna da mi to nece trebati u zivotu.
Kako god, madjarski film, dakle. Muz i zena zive zajedno, a ona ima dlaku koja joj stalno raste uzasnom brzinom i sto god da joj naprave, ona odmah ponovo izraste. Uzasne patnje jedne obicne obitelji iz madjarskog susjedstva. Stvarno ne znam kome moze takva ideja nastati u glavi? Ok, imam i ja nekih prusmjeravanja mozga ponekad,ali.... Jos povrh svega umisliti da je ideja ostvarenja takvog filma normalna. Ma, prestrasno. I snime oni film, ostvare ideju. Ljudi gledaju. Mozda stvarno nema neostvarivih ideja, samo me brine je li taj film dobio nekog Oskara za najbolji strani film ili najbolje izvedenu losu ideju. Bar.

- 10:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

O razlozima ljubljenja kapljice

Buba nasa