buba erdeljan

03.10.2004., nedjelja

Coperto iliti placanje salveta

Mjesto gdje mozete prizivati Danteove muze. I nista vise. AAAAAAAA!!!!!!!
Mjesec i po Italiji. Placeno sve. Spavanje u dvorcu u kojem je Dante pisao Bozanstvenu komediju (navodno), hrana, vina u izobilju plus izolacija i ispiranje mozga. Takodjer for free. Rekao bi covjek a i svi moji koji su mi to i rekli (bem vam sve!!!) " Ma boli tebe, ode ti u Italiju na mjesec i po".

Cudni su ti Talijani. Neke sam stvari o njima spoznala promatrajuci ih po jadranskoj obali, ovoj nasoj strani (znaci:razvijena obala, pregrst otoka, poluotoka, plus Dubrovnik). Postoji nekoliko stvari koje bi svatko trebao znati o najeksponiranijim primjercima talijanske nacije: prvo, glasni su do zla boga, drugo, krecu se u coporima, trece, trose abnormalne kolicine briljantina, cetvrto, ne zamara ih kopcanje gornja 3 gumba na kosulji i zadnje, vrlo bitno, zaskacu plavuse koje se krecu u pravcu toaleta.

Pukom nesrecom dodjoh u Italiju. Na preeeedugo. "Jao, sto je fin gradic", rekla ja kad sam stigla i pregrizla jezik. Vrlo brzo.
Geogafski polozaj: Krenes od Bologne prema Anconi, ne nastavis U Rimini (civilizacija), nego skrenes u vrazju mater prema nicemu. Jedino brdo i dvorac na njemu koji vidis, je moja trenutna rezidencija. Klima: mediteranska sa preniskim tlakom (ne cujem na desno uho vec cijeli mjesec) i miholjskim ljetom koje jos traje. Nota bene, u Sarajevu je skoro u ovo doba prosle godine ruknuo snijeg.
Nadmorska visina: previsoka ( rece moja Dija: "...krenes dolje, otpadose ti kolena, krenes gore, dusa hoce da izadje na nos...)
Stanje uma: zabrinjavajuce.
Okruzenje: crazy people, mad people.
Depresija: pisutna.
Negativizam: sveprisutan.
Gastroinestinalne smetnje: nazalost da.
Frajeri:ne.
Cijene: uf.

Danasnji vrhunac dana: odlazak na veceru u obliznji restorancic (recimo inacica naseg Medvedgrada u Savskoj, u minijaturnoj verziji).
Rezultat:76.01 eura.
Osoba:6.
Pizza: komada 3.
Pivo:kom 3.
Vino:1.
Cola:1
I tak smo si mi malo nekaj pojeli i trazili racun. Iznenadjene bile? Pa malo. Plus nesto na racunu sto je nosilo natpis "coperto": 7,64 eura. Za koji vrag, rekla bi moja Mama. E, pa za Ambiento,eee! Rece ultraspori konobar sa memorijom retardiranog zamorca. Pokazujuci nam nase papirnate podloske za tanjure, salvete i vilice. Mozda bi i cackalice, sol i papar pokazao da ih je bilo, ali nije.
Platile.
Ocjena: neizreciva u brojkama sa pozitivnim predznakom. Minus!!!!
- 22:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

O razlozima ljubljenja kapljice

Buba nasa