Alert on Page Entry
The page has loaded

Ecstasy of Gold

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nešto o... 

















Mjuza tvog života:
Punk is not dead!
Heavy Metal 4ever
Rock
Pop
Rap
Narodnjaci...pa šta?
R'n'B
Tehno, trance...
Ja cijenim samo klasiku...
Alternativa


  

Free polls from Pollhost.com














Kakvu vezu imaš za internet:
Nešto turbo-brzo i turbo-skupo
DSL
ISDN
56k
28,8k
Nešto drugo



Free polls from Pollhost.com


 
Ecstasy of gold

 rezultati će bit poražavajući...
Free Web Site Counter

website counter

<

 Cool Blogovi
Markomania
Totalna glupača ili ???
Kako odgojiti kravu

 30.04.2005., subota

HLADNO PIVO

Danas cijeli dan slušam CD-e najboljeg domaćeg benda (HP) ...Malo se ufuravam, danas nas desetak iz ekipe ide na koncert.Prije ćemo ići u neku šumetinu se napit, a kasnije u Dom sportova u Puli na koncert.
'Ajd bok!


MADAFAKERSI

Šalju momke jake s nuklearnim gun-om
Da tamane divljake tamo po Iraku
Na trusnome Balkanu na dalekom Uralu
Gdje god se preko bare naziru neke pare

Celuloidne trake vole takve junake
I njihov eksplenejšn za evri situejšn
«It's them or us» kažu dok žvaču žvake
«So let's kill the whole fuckin' nation»

Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina

S očiju im brišu mulj da bolje vide
Širok i sjajan put u katodni svijet
Brze hrane za usta i glave
Gdje svaki psihopat ima strani akcenat

Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina
Pružaju ruku da izvuku iz blata
Zvijeri što se tuku iz nekog inata

- 15:00 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

 29.04.2005., petak

Fear of the dark

I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark.

Fear of the dark,fear of the dark
I have constant fear that something's always near
Fear of the dark,fear of the dark
I have a phobia that someone's always there

Have you run your fingers down the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light ?
Sometimes when you're scared to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's watching you.

Have you ever been alone at night
Thought you heard footsteps behind
And turned around and no-one's there ?
And as you quicken up your pace
You find it hard to look again
Because you're sure there's someone there

Watching horror films the night before
Debating witches and folklore
The unknown troubles on your mind
Maybe your mind is playing tricks
You sense,and suddenly eyes fix
On dancing shadows from behind.

Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that something's always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's always there.

When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone...

- 07:55 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

 28.04.2005., četvrtak

Napokon!

E danas sam napokon imao odličan dan!Škola odlično,život još bolje.Osim bloka kemije :(
Ali nema veze uskoro idemo na H.P. ---Hladno Pivo-Runda za sve!( i za mene!)
- 20:05 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #

 26.04.2005., utorak

Ej.

Šta se radi?
- 20:39 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

Žblj!?!

Stara mi se jučer vratila sa roditeljskog sva nadrkana.Razlog?Hehe, kao i obično.Kaže da će opaliti neku kaznu, ali ja znam da neće.Tako je uvijek.Stvarno, nesjećam se kada se zadnj put moja stara vratila s roditeljskog zadovoljna.Dobro, u zadnje vrijeme i nisu toliko ocjene, koliko sranja koja napravimo.
Sad je kao bio neki bed jer smo pili pivo na satu.Pita me stara da šta je to bilo, a ja kažem;nisam ja!
Dobro na kraju sam priznao da jesam ali šta pa to je samo glupo pivo, morali smo ga popit pa frend mi je imao rođendan.Ma neka sve će bit u redu, samo da mi ne zabrani odlazak na izlet za 3 tjedna.Ekipa i ja već radimo planove...(buahahaha!!!)

- 12:01 - Spusti mi! (2) - Isprobaj printer - #

 25.04.2005., ponedjeljak

Ponovo?

Hm, baš sam od frenda čuo da postoje neke informacije da će Iron Maiden ponovo doći u Zagreb 2006. ili 2007.A i za Metallicu kažu da će možda održati koncert zato jer je onaj put bio odgođen.Ja ne vjerujem u te priče.Dobro možda maideni i dođu, ali Metallica...Oni uvijek imaju "nepremostive tehničke probleme".
- 11:54 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #

Zašto?

Jučer navečer sam išao kod frenda jer je imao viška...Dobro, smotali smo ,poduvali i malo popričali.Na kraju je ispalo da ipak idemo na Hladno Pivo koje uskoro dolazi.I tako odem ja doma.
Zašto ja ovo pišem?Ne, ne pišem zato da sa napetošću promatrate koji sam "zanimljiv" dan imao :)).
Ne, ovo pišem zato jer kada sam se vraćao kući vidio sam ono što nitko ne bi trebao, ali smo svi to vidjeli bezbroj puta.I na takve svari ne obraćamo pozornost.Što vi napravite kad vidite starca (potpuno pijanog), koji luta po gradu? I još nema nogu. K vragu, taj je čovjek prošao sranja koja ja vidim samo na filmu.Njega nitko neće kada dođe doma pitati hoće li večerati, kao mene.Što je najgore, to mu se neće dogoditi jer vjerojatno nema svog doma.
Dakle što ćete napraviti?Ništa. Vjerojatno ćete proći pored njega i ne pogledajući ga. Ja znam da ću to napraviti. Jer kad bi ga pogledao, vidio bi staračke oči, omamljene alkoholom, kako molećivo gledaju u mene. Nakon toga i ona ispucala usta bi se otvorila i upitala za kunu.
I šta mi možemo napraviti.Fucking ništa.Oni rijetki koji mogu (hint:vlada) ili ne žele ili im je bitnije da li će im novi BMW imati kožna sjedala ili ne.Eh jebiga kad živimo u ovoj banana državi.
Fuck the system!
- 08:19 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #

 24.04.2005., nedjelja

Fear of the dark

Otrijeznio sam se i upravo slušam Maidene...Ovo sam morao napisati:
Fear of a Dark rocks!!!!!
- 21:46 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

Mamurluk

Užas.Katastrofa.Umjesto da idem vani i vratim se ranije radi puno učenja koje imam za danas, ja budala se u nekoj jebenoj šumetini napijem ko stoka.A tako nije trebalo biti.Namjeravali smo se malo zajebavat po gradu i onda doma TRIJEZNI.Ali eto na kraju se ispostavilo da imamo svi skupa previše para i svratili smo do nekog propalog dućana (takvi jedini prodaju alkohol mlađima od 18) i kupili puno toga.Previše.Već nakon litre i pol bambusa i dva piva mi se vrtilo ka ludom.A ostalo je još votke, kruškovca i dosta toga.Oko dva ujutro sjetio sam se da sam reko starcima da ću doć oko jedan i pol.Onda sam onako mrtav otišao doma.
Ujutro.Glavobolja i vrtoglavica.A kemija čeka... Uf!
- 18:03 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

 23.04.2005., subota

Jedna za dušu...



The Unforgiven II

Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you
Lay beside me, under wicked sky
Through black of day, dark of night, we share this pair of lives
The door cracks open, but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through
No, there's no sun shining through
No, there's no sun shining
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Come lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, but she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are your eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you
What I've felt, what I've known
So sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits,
The one who waits for you
Oh what I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you (So I dub thee unforgiven)
Oh, what I've felt
Oh, what I've known
I take this key (never free)
And I bury it (never me) in you
Because you're unforgiven too
Never free
Never me
'Cause you're unforgiven too
Oh

- 11:31 - Spusti mi! (3) - Isprobaj printer - #

Evo jednog dobrog...

-Haso:Reci ti Fato, a što Mujo sad radi?
-Fata:Pa on ti je agronom muzičkog smjera.
-Haso:Nikad čuo...
-Fata:Sjedi na kamenu, čuva ovce i svira frulu.
- 11:22 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

 22.04.2005., petak

E, imaš kunu?

Hm...Jučer kada sam išao u školu odigrao se zanimljiv razgovor između mene i nekih likova (štekeri!).
Sad idem ja i zaustavi me neki klinac koji se ufurava da je član bande i da živi u Bronxu ili tako nešto.Iako ni moj kvart nije baš najsigurniji.No dobro, bilo je to ovako:

-Ufurani klinac:E,mali imaš kunu?(ja imam 16, a on nekih 13, tek toliko da se zna)
-Ja:Ajd,ne seri nemam niš...
-Ufurani klinac:Kako nemaš pa ideš u školu, treba ti za marendu, imaš Reebok majcu imaš para, daj kunu
-Ja:Daj ti.
-Ufurani klinac:Šta sad ajde lijepo sam te pitao, idi u kurac dobro da te nisam natukao.

Eto to sam napisao tek toliko da vam pokažem kako me nerviraju ti neki likovi koji se ufuravaju da su neke face, a trče doma na Pokemone ili nešto tako.Što je najgore takvih je sve više i više.

- 12:06 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

 19.04.2005., utorak

A novi papa je...

Da, da!Izabran je novi papa.To će biti Joseph Ratzinger a sad će biti poznat i kao Benedikt XVI.
- 20:13 - Spusti mi! (0) - Isprobaj printer - #

Life is a bitch...

Jučer sam se sretan ustao misleći na to kako imam samo pet sati i kako će to brzo proći i onda s frendovima (i pokojom frendicom) na kavu.Eh jebiga ali treba prvo školu odradit!Prvi sat,odma ispitivanje i naravno nastavnik zastaje baš na mojoj stranici.Nakon 20 min mučenja u moju rubriku doletio je kec.
Drugi sat,ponovo isto, ali ovaj put žgoljava dvojčica.Treći i četvrti su još nekako i prošli ali zadnji sat matiš i donosi kontrolne.Naravno jedinica (zapravo dvije,razumijevanje i riješeno) i prijetnje da ćemo se vidjeti na ljeto.Ako ima boga nećemo...
Zvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnn!!!!Hvala bogu uzimam stvari i bježim van iz te ustanove, tako popularno nazivane Gimnazijom , i bježim doma misleći kako sutra imam sedam (7) sati i da neću preživjeti.
Najljepše je đačko doba...Hm!
- 12:54 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #

 18.04.2005., ponedjeljak

NAJPREVARE





Murphyjev zakon kaže - reci čovjeku da ima 300 milijardi zvijezda i vjerovat će ti, ali reci mu da je klupa upravo obojana i morat će je dotaknuti da se uvjeri! Po kojoj logici radimo crtu između vjerojatnih i nevjerojatnih stvari, čista je nepoznanica

Čovjek je najsretniji kad mu fakultetski obrazovan čovjek, po mogućnosti doktor, fizičar ili matematičar, objasni kako je nešto 'znanstveno dokazano'! Ako je 'znanstveno dokazano', onda je sto posto točno. Međutim, koliko su puta i doktori, i matematičari, i fizičari oko jedne teme mijenjali mišljenje! Stoga, ništa ne treba uzimati 'zdravo za gotovo', osim možda one Descartesove, u skraćenoj verziji, 'Dubito, ergo sum!'

Od sitnih prvoaprilskih šala često bi se razvila generalna prijevara, na koju bi mnogi nasjeli, uzrujali se i zatrpavali novinske redakcije telefonskim pozivima. Ipak, najbolje su one prijevare koje nisu smišljeno ni planirano već posve slučajno zavarale građanstvo. Jedna od takvih je upravo prva koju smo naveli...

Radiodrama za pamćenje

Iako su mnoge podvale unaprijed isplanirane, ova je bila potpuno spontana, nenamjerna i upravo zbog toga najbolja. 30. listopada 1938. milijuni Amerikanaca uključili su se u popularni radio program na kojem se upravo emitirao komad koji je režirao Orson Welles. Bila je to adaptacija znanstveno-fantastičnog romana 'Rat svjetova', o invaziji Marsovaca na Zemlju. Međutim, u svemu tome Welles je napravio vrlo važnu promjenu – drama je bila napisana i izvedena tako da zvuči kao prijenos vijesti, a tu je tehniku odabrao da bi povećao dramatičnost. I uspio je.

Oni koji nisu na samom početku drame čuli o čemu se radi, 'vijest' su shvatili suviše ozbiljno. Među mnogim slušateljima nastala je sveopća panika u kojoj su neki bježali od kuće, skrivali se u podrume, punili oružje, ili čak zamatali glave u mokre ručnike kako bi se zaštitili od otrovnog marsovskog plina. Bez grižnje savjesti taj bismo događaj mogli nazvati nenamjernom prijevarom stoljeća!

Bonsai mačkice



Ove prijevare biste se mogli sjetiti jer je vijest u novinama bila objavljena 2000. Radi se naime o genijalnoj ideji američkog studenta fasciniranog japanskom tradicijom koji je te godine, kobne po razne svjetske udruge za zaštitu životinja, tvrdio da se tek okoćene mačke mogu zatvoriti u posude raznih oblika, dobivajući hranu preko cjevčice, i čuvati kao ukras umjesto kao ljubimci.

Svoju je ideju, naravno, izložio na internetskoj stranici koja je pokrenula lavinu reakcija, uglavnom negativnih. Mnogi su pali na ovu prijevaru, zgražavajući se nad nečovječnošću mladog studenta, a o udrugama za zaštitu životinja da ne govorimo. Došlo je do demonstracija, potpisivanja peticija i drugih oblika pobune, da bi na kraju ipak bilo potvrđeno da se radi samo dobroj podvali.

Karika koja nedostaje

U prosincu davne 1912. godine objavljeno je jedno od najvećih znanstvenih otkrića: završena je dugotrajna potraga za 'karikom koja nedostaje' između čovjeka i njegovih prethistorijskih predaka. U engleskom Piltdownu pronađena je neobična lubanja stara oko 500 tisuća godina. Vilica lubanje izgledala je kao ona u majmuna, a dio lubanje bio je ljudski; znanstvenici su konačno otkrili polumajmuna, polučovjeka.

Kroz sljedećih 40 godina ovaj neobični objekt bio je izložen u raznim muzejima kao znanstveni dokaz evolucije sve do 1949, kad su novi testovi primijenjeni na pronađene kosti. Rezultati su bili zapanjujući – vilične kosti nisu bile stare 500 tisuća godina, nego samo par, a kosti lubanje pripadale su običnom čovjeku, starom najviše tisuću godina. Kasnije je otkriveno da je netko spojio majmunovu vilicu s ljudskom glavom kako bi podržao Darwina. Sad opet ne znamo odakle smo došli i kako smo nastali!

'Autentični' Hitlerovi dnevnici



O objavljivanju autentičnih Hitlerovih dnevnika svatko bi trebao znati ponešto, prvenstveno iz 'Tajnog dnevnika Adriana Molea': poznati britanski časopis Sun objavi da su pronađeni Hitlerovi dnevnici i zakune se u njihovu autentičnost. Adrian se kladi s Pandorom i na kraju, naravno, izgubi okladu. Međutim, što se dogodilo u stvarnosti?

U travnju 1983. poznati njemački časopis Stern objavio je šokantnu vijest (nije bio 1. april) da su pronađena 62 sveska tajnog dnevnika Adolfa Hitlera koji posve mijenjaju pogled na povijest. Naravno, najveći stručnjaci za proučavanje rukopisa i slično, sjatili su se i bacili na posao. Prva vijest bila je – dnevnici su autentični. Na kraju su ipak znanstvenici shvatili da je rukopis s kojim su ih uspoređivali jednaka krivotvorina kao i dnevnici, a sve je bilo djelo jednog od najvećeg krivotvoritelja stoljeća, Konrada Kujaua, koji je uspio prevariti milijune ljudi pokušavajući promijeniti tijek povijesti.

Naše prvoaprilske šale

Svake godine mediji smisle neku prevaru, ne pretjerano veliku, da ne bi nekoga opasno povrijedili. Nekoliko se puta ipak dogodilo da su građani burno reagirali, zivkajući telefonom čitave dane i buneći se. Jednu od takvih varki objavio je i jedan od tiskanih dnevnika, naime fotografirali su gradilište nedovršene zgrade u Prečkom i obznanili kako na tom mjestu NATO gradi svoj centar, za eksperimente i ostale potrebe. Građani su se masovno pobunili protiv takve Vladine odluke, a posebno stanovnici naselja Prečko.

Od toga je ipak poznatiji događaj koji se zbio prije otprilike dvadeset godina. Pretpostavljamo da je to bilo djelo Večernjeg lista, ali nismo sto posto sigurni, kad su objavili da Željeznički most namjeravaju premjestiti par metara uzvodno ili nizvodno. Plan je bio prepiliti ga na nekoliko mjesta i iz nekog razloga ga pomaknuti. Ne treba govoriti kako se našao popriličan broj ljudi koji se skupio na Savskom mostu kako bi promatrao taj nesvakidašnji događaj!

Foto podvale

Slika laže, a fotomontaža može svašta. Od pojave fotografija čudovišta iz Loch Nessa, preko ekskluzivnih, neretuširanih slika Bigfoota, nama najoriginalnija prijevara je ona kad su u lijepo, prirodno gnijezdo ubacili najobičnije kockice za 'Čovječe ne ljuti se!' i slikali ih kao potvrdu kockastih jaja rijetke ptice Fatu-Live. Vezano uz životinje, dečki, tj. lovci koji su se slikali s neobično dugačkom morskom zmijom, a zapravo s običnim drvetom, vjerojatno su se jako dobro zabavljali.

Jedna od najsuvremenijih foto prijevara je ona vezana uz terorističke napade na Twin Towerse u New Yorku. Netko je našao zanimljivim podmetnuti film u ruševine zgrade na kojem se vidi fotografija čovjeka slikanog na nekom od balkona, a njemu s leđa juri avion. Na kraju je ipak otkriveno da je riječ o fotomontaži, što je i klinac mogao napraviti u Photo shopu.

Lažni dokumentarac Petera Jacksona


Jackson i Botes
Snimljen 1995. na Novom Zelandu, dokumentarac nazvan 'Forgotten Silver' otkriva život davno zaboravljenog i izgubljenog redatelja s početka 20. stoljeća Colina McKenzieja. Koristeći razne tehnike opisivanja, komentiranja i dijaloga, Jackson prezentira biografiju McKenizieja, također intervjuirajući lokalne poznate celebrityje, Colinovu udovicu te filmske eksperte, uključujući Leonarda Martina. Zajedno s Costom Botesom, koredateljm dokumentarca, Jackson istražuje srce novozelandske šume u potrazi za mjestom radnje McKenziejeva najvećeg nijemog epskog filma – 'Salome'.

Ovaj mock-documentary, tj. lažni dokumentarac, novozelandska publika, filmoljupci, kritičari, znalci i amateri mogli su ga pogledati na nacionalnoj televiziji u udarnom terminu. Ne samo redakciju, već i produkcijsku kuću i sveučilište koje je surađivalo na projektu, zasuli su telefonski pozivi znatiželjnika koji su željeli saznati što više detalja o životu tek otkrivenog redatelja. Kao što se Orson Welles morao ispričati američkoj javnosti zbog 'preuvjerljive' radio-drame, isto tako su Jackson i Botes bili pozvani nacionalnu televiziju da se izjasne. Sve je, naravno, bila jedna velika podvala koja je izazvala vjerojatno puno više prašine, nego što su redatelji očekivali.

Svjetske prvoaprilske šale

Među najpoznatijima gotovo uvijek se svrstava berba špageta u južnoj Švicarskoj. Prvog travnja 1957. britanski BBC objavio je reportažu o berbi špageta u Švicarskoj, a na snimkama su bili seljaci kako beru špagete sa stabla. Tisuće ljudi zvalo je BBC oduševljeni novim otkrićem da bi sami u svom domu uzgojili tjesteninu. U Švedskoj će se pamtiti prijevara jednog izumitelja koji je još za proizvodnje crno-bijelih televizora smislio kako to promijeniti. Objavio je, naime, da je dovoljno prevući najlonsku čarapu preko ekrana i slika će biti u boji. Velik broj Šveđana promijenio je izgled svojim televizorima, ali uzalud, sve je bila samo prvoaprilska šala, a pravi televizori u boji pojavili su se tek sedam godina kasnije.

Jednako nevjerojatna je i podvala koju su smislili u Alabami. U travnju 1998. internetom se proširila vijest kako je zakonodavno tijelo Alabame prihvatilo i izglasalo prijedlog da se promijeni vrijednost matematičke konstante Pi iz 3.14159 u okruglu brojku 3. Vlasti u Alabami bile su bombardirane pozivima koji su se protivili tom nečuvenom potezu.

Umjetnička prijevara stoljeća

Tko bi rekao, ali jedna od najvećih umjetničkih prijevara stoljeća uključuje i jedno od najvećih slikarskih imena 20. stoljeća - Salvadora Dalija. Alfred Field, ravnatelj Dali Archives Ltd. u New Yorku, 1994. izdao je katalog grafika, Dalijevih radova. Do 1980, Dalijeve su se grafike izvrsno prodavale, dok se na tržištu nisu pojavile kopije.

1992. Lee Catterall izdao je knjigu 'The Great Dali Fraud and Other Deceptions'. Dali je, navodno, sam potpisivao prazna platna i papire, a njegovi su ih suradnici ispunjavali. Ipak je nekoliko krivotvoritelja uhapšeno i osuđeno, a među njima i dileri umjetninama i bivši Dalijev tajnik. Iako je autor A. Field odbacio glasinu da je Dali potpisao između 40.000 i 350.000 praznih papira kao lažne, mnogo toga još uvijek nije dokazano.


Famozni duo Milli Vanilli


Milli Vanilli

Ako ste žensko i sredinom ili krajem osamdesetih imali ste između deset i trinaest godina, onda se sigurno sjećate dva simpatična dugokosa crnca, pjevača s glasovima koji podsjećaju na Bečke dječake. Duo Milli Vanilli činili su Fabrice Morvan i Rob Pilatus, a probili su se hitovima 'Girl You Know It's True' i 'I'm Gonna Miss You'.

Ono što ih čini posebnima i svrstava u kategoriju podvala jest to što su jedini bend u povijesti koji je dobio nagradu Grammy, ali im je ista bila oduzeta jer je otkriveno da dečki ne znaju pjevati i da glasom uopće nisu sudjelovali u izradi albuma kojim su se probili. Na svakom su koncertu (doduše, i nije ih bilo toliko puno) pjevali na playback, a nakon što je oko toga izbio skandal, oni kao da su propali u zemlju. Možda su u međuvremenu naučili koju notu pa su pod pseudonimima angažirani u boy bendovima!

T-Portal
- 09:44 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #