petak, 02.03.2007.

02.03.2007., petak , 21:11

Zajebani dani

Ova dva dana su bila jebenica.U četvrtak sam išo kod Čexa na party.Bili su i Tony, Matijevićka, Tolja, Marac i Tomić.Tony i ja smo pili neki liker od breskve i viski Golden House.Ja sam se napil vrtilo mi se.I bil sam cijelo vrijeme uz Matijevićku.A Čex je šizio zato jer je zacopan u nju.I Čex je popio pola L crnog vina na EX.Onda me odvuko na balkon i mislil sam da će me ubit al fakat frik me skoro bacio s 9 kata.Zbog Matijevićke.Poslije smo bili na krevetu skoro svi ja sam ja mislim ležo pored Tolje nisam siguran i onda uleti od Čexa stari a mi svi gibaj van.Ja sam 3 kata trčo bos onda sam obuko tenke.A jesam lud.Onda smo išli na infu.Užas a Čex i ja bili pijani.Brijem da me profa skužila.A danas sam se zaljubil cerek .I šaljem joj puuuuuuuuuuuuuno pusa

- 21:11 - Budi koristan (71) - Printaj - Zajebani dani -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.