petak, 23.02.2007.

23.02.2007., petak , 13:49

Prva pomoć - 2 Dio

Malo kasnim s pisanjem posta.Jučer sam ga pisal al mi se komp restarto.Uglavnom u utorak je bilo natjecanje iz prve pomoći tj crvenog križa il crvenog polumjeseca.Bili smo 3. od 20 škola za prvima smo zaostajali 0.8 bodova i ne idemo dalje.Seljačine.Al dobro ja sam bil zamjena tak da sam se zajebavao po školi.Al isto je dobro vidil sam frendice iz Travnog koje su nažalost bile zadnje.I Marac i ja smo vidjeli ponovo Šejlu.Slinimo za njom.Žena je bomba.Imam sliku od nje.A kad već pričam o slikama stavil bum sliku s prve pomoći.Ja sam vam drugi s lijeva.Kak kretenski izgledam.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 17.02.2007.

17.02.2007., subota , 14:02

Trailer za jedan super film

American Pie The Naked Mile
A maknul sam ga jer me nervira

nedjelja, 11.02.2007.

11.02.2007., nedjelja , 21:13

Neznam koj da dizajn stavim

Ovaj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Il ovaj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Meni je ipak nekak bolji 2. al eto vi odlučite

Za koj dizajn glasate

Glasam za broj 1
Glasam za broj 2

View Results
Create your own poll

četvrtak, 08.02.2007.

08.02.2007., četvrtak , 20:45

Prva pomoć

Da 20. imamo natjecanje iz prve pomoći bit će sve škole novog zg.Znaći Travno Trnsko Utrine.......
I Sopot Metropola ! ! ! hrvatska
Zapravo baš i nemam neku temu za prvu pomoć.No danas sam se ono recimo bolje upozno s Matijevićkom jej zakon
Bash je kulj.Aha čak sam s njom naravno zajebavamo se tak.
A jebote baš i nemam neke tema za pričat.Bili smo Tomić i ja kod Gorupičke.Malo smo party Pina Coladu.Se tak piše ??I pili smo višnjevaću kak već.I pušili Walter.Bilo je cool.Sam kaj je mene počela bolit glava od dima.Sad mi starci seru kaj dimim tak jako.
Joj moram zahvalit Matijevićki.Dat će mi sve albume od Linkina.FALA MATEA party kiss.
I Margu dat će mi sve albume od The Ramonesa.FALA MARGO party kiss.
A dobro i Pavcu on mi je dao pjesme od AC/DC.FALA PAVAC party cool
Znate zakaj ne pišem često postove jer nemam teme pa evo par njih pa vi odlučite

A tema je

The Ramones
O mojim frendovima
O fajtovima
O šici

View Results
Create your own poll

AAAAAAAAA to mi je jedino palo na pamet

- 20:45 - Budi koristan (38) - Printaj - Prva pomoć -

petak, 02.02.2007.

02.02.2007., petak , 21:42

Šica

Tako je danas sam PONOVO počeo haklat šicu.100% će mi ponovo dosadit.Danaas samo imali 3 sata pa samo oko 11h Muha, Rura, Bega, Marko, marac i ja išli na šicu na staro igrali smo na dva koša bilo je 16:16 jea dao sam 14 koševa jea.Onda si je Bega sjebo prst pa je moro doma, a Marac je baš morao doma pa smo Marko i ja igrali protiv Rure i Muhe dobili smo ih 15:07.Poslije oko pol 3 Marko i ja smo išli na centar razbit osmaše u šici uvjek ih dobijemo.I niš sutra ponovi ekipa i ja idemo na šicu.
I moj najdraži košarkaš
Michael Jordan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovaj frik je gromada i pol O´Neal
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:42 - Budi koristan (23) - Printaj - Šica -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.