ponedjeljak, 22.01.2007.

22.01.2007., ponedjeljak , 13:19

Protekli tjedan - Ugl samo fajtovi

Da bio je zanimljiv.S nekim ljudima sam posto bolji i snekim gori al šta se može.A da sad počnem redom.U utorak je bio fajt.Šorali su se Marac i Jovo.Pod tjelesnim je Bega našo malu ispuhanu lopticu.I s njom smo se igrali u maloj dvorani.Zapravo igrica je bolesna.Bega ju je nazvo Ahilova peta.I kad smo se išli oblačit tak je počeo fajt.A kaj mislite ko ga je izazvao.JA smijeh .Ugl pogodio sam Tonija u guzicu s loptom.To peče.Onda je Toni Jovu a Jovo Marca i onda su se počeli gurat Jovo je šakom tresnuo Marca u glavu onda mu je ovaj opalio lijevi kroše.I Jovica se napuco u zid i počeo plakat.I to je to.U srijedu je neka budala došla u Sopot i žico je pljuge okolo a budala uvijek ima pljugu iza uha.I tako je pitao Kunu a ona mu nije htjela dat pljuge.Onda ju je budala napadaoi dalje mu nije htjela dat.Pa joj je opalio šamar.Sram ga bilo mad I zgibo.Onda je Kuna otišla do pekare i tamo nu sve počela psovat po spisku.I onda se usro i ošo.U četvrtak kad sam bio s Marcem na porti bio je isto fajt taj nisam vidio.Šorali su se Pavlović i Ćoza.Kak sam ćuo Pavlović je pobro batine.U petak je Jovo ponovo nadrapao !!!Jovo je zajebavao Matijevićku,mene i Ruru.I tako sam ga hvatali Rura i ja po Sopotu i kad smo ga uhvatili prikeljili smo ga za zid i Rura i ja smo mu opalili šaku u glavu.I onda je ošo doma i počeo srat kak smo mu razjebali mobitel i bacili u grabu !!!!!! Gdje u Sopotu ima grabe,jame šta je već izbrijao.Jučer smo Bega,Muha i ja bili u vrtiću s Kunom i bila je strgana ograda.I neki tip nam je počeo srat i reko da će nam pozvat murju i je sigurno pa smo zgiljali.A danas mi je Kuna rekla da je bio veliki fajt došli tipovi iz Savskog gaja i tam su se pošorali s nama.To je to za sad i jedna sličica za kraj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.