subota, 13.01.2007.

13.01.2007., subota , 00:20

Neću pisat dugi post !!!

Da zato kaj mi se i neda a i zato kaj očekujem da će mi se komp restartat pa tako da ne pizdim sigurnije je ovako.Eto u sad ovoj anketi je ispalo 4 glasova za DA 0 glasova za NE 4 glasova za DA JA ODLUČIM
Pa ću ja odlučiti ! ! ! smijeh kad mi se bude dalo napisat ću taj post jednostavno mi se neda.I jel vam fali škola ? Da pokrenem anketu za to pitanje smijeh smijeh Meni jako fali škola.Da znate kak jako.Kilnut ću se.OOOOOOOOO pa joj nisam se pofalijo prešo sam GTA:Liberty City Stories.Ko da vas to zanima.Baš sam se neki dan htio objesit.DA DA.Zato kaj sam igro GTA i prelazio Taxi misije i ugl. trebam prevest 100 ljudi i ja preveo 70 za to mi je trebalo sat i pol i onda dođem do nekog kvarta di su Jakuze (Mafijaši koji me mrze) i BUDALA me izvadi iz auta i MISION FAILED. namcor namcor daj se ubi.
Da dam neku anketu ???Aj baš budem

Vam nedostaje škola

UUUU jako
Jako al fakat
UBI SE
Ne
Da
Da a možda i ne
Ne a možda i da
Neznam
Kaj ja znam
Možda
Nisam siguran
Moro/la bi razmislit

View Results
Create your own poll

Da post bude duži smijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.