Bog Te Blagoslovio!

nedjelja, 27.01.2008.

Fra Ivo Pavić!

Image and video hosting by TinyPicDobro vecer. Javljam se sa radosnim vjestima. Kako za koga. Uglavnom u četvrtak ovaj tjedan idem u Tolisu kod fra Ive, to je inace drugi dan korizme tako da ce mi u velike pomoci oko mojih odricanja tokom korizme. A pomoc mi stvarno treba. Uvelike se tome radujem. Mozda uspijem neke slike nabaviti pa ih objavim na blog ali sve u svoje vrijeme.

-Malo o fra Ivi:
Fra Ivo je jedan jako divan čovijek. Jak je u svojoj vjeri i molitvi te je odabran preko svog spasitelja Isusa Krista da preobraćuje ljude, nisam još čitao njegovu biografiju ali mislim da sam ćuo da se i on isto preobratio. Puno sam čuo o njemu. O njegovim djelima možda u nekim kasnijim postovima. Preporučam svakom ako ima priliku da otiđe kod njega.

Ovaj izlet miru je organizirila Zdenka iz prijašnjeg posta. Zdenka Bog Te Blagoslovio.

Inače ovaj post pišem za vas, pa ako netko ima veliku želju za nešta molit slobodno pišite molit ću se. Nema veze što vas nepoznam ali Božja ljubav je neograničena tako nemorate brinit što vas nepoznam. Zna on na koga ja mislim,,,,hahah,,,,

Ljudi sve vas Bog blagoslovio!!!

27.01.2008. u 22:29 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu možete pronaci mnoge stvari o vjeri i o vjerskim cudima. Ovaj blog je napravit kako bi citateljima promjenio sliku vjere na bolje.

O meni!

Moje ime je Marijan Petkovic (Peka).
Ucenik sam srednje tehnicke skole u Pozegi.
Zivim u Pleternici.
Obitelj:1 mama,1 tata,2 brata,1 seka
Najvise volim: Boga!
Ne mogu bez: molitve, mise, Isusa
Preobratio se: u 11 mjsecu.

Meni omiljeni blogovi!!!

aNNabeLLe

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...

Tabor

Pogledaj!!!