Opis bloga burninmad

Na ovom blogu moći čete čitati svakodnevne zgode i nezgode budala iz gadnog ali preiskusnog BOROVA.



Malo slika sretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole, Slave, Roga, Darix i Niđorofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i Riki...nakon...burneee nocizubo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i jasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavemah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hjer Žika sa iskusnom kosomrolleyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gadni Bubabelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FFRmah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kljuka likzujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yagi narkomansmokin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Plavi poslje...ko zna čegasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole!!!rofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Singegreedy


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roganono


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i gadni Bubawink


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čoro kojem je OSJEČKO u očima(Nebo reko)party


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nebo i Đoleroflroflroflheadbangheadbangheadbang

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Do sad vas je bilo čak...

Free Site Counter
Free Site Counter

Zakon blogovi njami

www.desperadovu.blog.hr
Singetov blogthumbup

www.roga666.blog.hr/
Levati Roga i Đolewave

www.layyourworldonme.blog.hr
MaLi LeTeChI mEdVjEdIcHwave

www.tequierojovanka.blog.hr ULAZ NA VLASTITU ODGOVORNOST!!!
Ne preporučujem vam baš odlazak na obaj blog jel mnogi su na njemu umrli od smjeha.

www.slatkica014.blog.hr
Sarin blogwave

srijeda, 09.01.2008.

Utorak 8.1.2008 i nešta malo srijede

E ovako digo se oko 2 popodne ošo pišat vratio se sjeo za komp zvoni telefon ja se javim ono Rogaheadbang .Ajmo na kavu?!? Onakav pospan kontam pa dobro bi mi i došla jedna turska kavica da me malo razbudi i reko ajd. I tako odemo ja i Roga na kavu u Opatiju i srčemo onu gadnu kavu i pričamo o nekim glupostima i di čemo sad reko ja ajmo u pohode i tako i bi. Otišli mi u pohode išetali se, napričali se, crkli ko konji. Dođem ćik malo se zajebavam na kompu i ajd opet out odem po Singeta i ajmo kod Nebe (izgleda opet Nebo ošo u Makedonijusmijeh) di sam ono stao, a da odemo kod šiptara Nebe
Konobarica: šta čete popit???
Ja: ja ču domaču i čašu vode!!!
Konobarica: nema domače crklo kuvaloheadbangheadbangheadbang
Jebem ti moro pit onu gadnu kavu iz automata uto dolazi Žika i tu se nešta šprdamo i ajd idemo do Geze da vidimo šta ima tamo kad ono tamo: Buba, Plavi, Kljuka, Đole i ništa tu smo se mi zaigrali bilijara a onda stolnog ( jojjj što onaj mali davida nezna igratsmijeh) i negdje oko pola 12 odu davida i singe, a ja i Žika manijaci ostali tamo do 1 i to sve zato što smo upoznali neke iskusne likove i tako to se odužilo i da pobjedili nas likovi 3:2 al dobro držali smo se. Ugl. bilo je pre,pre,prejebeno, ubjedljivo najbolje veče do sada kod Geze i fala bogu nije radila rospija jel bi onda morali sve to da platimo jebem je u dupe.

Uživajte momci i cure i pouka dana glasi: Držite uvijek ekipu na okupu i idite obavezno na faks jer bez faksa u ovoj jebenoj i prljavoj državi ste niko i ništa a nemora značit ni da čete sa faksom biti. Jebiga kad u ovoj Hrvatskoj ima pun k... ljudi koji če vas zajebat i za 50 lipa a ne za neke veče pare. Ugl. držite ekipu na okupu jer ekipa u ovim našim godinama je sve, razmislite malo pa čete vidit da je tako.



| CoMeNtIrAj (5) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.