12.04.2007. / četvrtak

Jebote e...Vrijeme je...

It's time to intechnologicaly experience the ultimate brain stimulation!!!
Ma zajebavam se malo..
A,evo,nish...
Dosho ja malo kod susjede zvane teta Stanka i pogodila me shtapom u chelo...Nabubrilo mi je chelo kao letecha mrkva s bumbarom u prtnji. Kazhe mrkva meni: "Hej ti chudnovati chovjevhe,shto ti je to na glavi?"
Pa sam joj isprichao...Sada je u transu. Ne mozhe vjerovati paradoksalnu bit te moje priche.
Inache...Dani mi lete kao muhe bez glave! Jedan dan idemo ovdje zajebavamo se ovim,zajebavamo se onim...Izjebemo sebe u zdrav mozak i onda se chudimo gdje je nestao chovjek i njegovo stvarno vrijeme. A to vrijeme je netragom nestalo i zavuklo se u njegov malo dio glave zvan-ZATILJAK!
I dok bi on doshao do tog izgubljenog vremena,cijeeelaaa bi mu glava nabubrila kao krpelj koji sishe nemilo svinji krv. Bit che bolji prshut! Tako ljudi kazhu!
Danas sam bio na moru. Frendica se okupala. Kazhe da je malo zima,ali,kao,mozhe proch!
Odista,zanimljivo! Zar ne?1 Da,aha...
Ma ja sam se samo pozhelio malo pojaviti među blogerskim svijetom da nebi ljudi rekli: "A vidi ga onaj shupak nije napisao post vech mjesec dana,a kao neki bloger je!"
To je to...
Pa zdravo...

- 20:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.