16.02.2007. / petak

Nema

Evo doshao je i taj vikend koji svi obichno chekamo zbog famoznog Carneval Party-a,ali...
ove godine ga nema!
Ma nema veze,nije kraj svijeta...
MEAT KATIE @ Alter Ego

lokacija: Alteg Ego, Rijeka
lineup:
MEAT KATIE
AMOR MORPHEUS MOFFOUS


VJ by Aiko
upad: 30kn do 24h sa maskom / 40kn do 24h / 50kn


CONT-ACT w/ TAYO(UK)

lokacija: Stereo, Rijeka
lineup:
CONT-ACT with Tayo

Tayo(UK)
Mark Ash
Bebetto
Robie Ray
Sir Jane

Xtra karnevalska scenografija kluba

VJs: lole.kee.bolek

besplatne pozivnice djeliti ce se na radio i TV postajama te web portalima
upad: free

&...

Carneval Party u shatoru u Kraljevici
Pushtaju: Dundov,Sleepy,Pacco & others...
Upad:nemam pojma,ali nije puno.

Uglavnom ja chu u Tochku jer mi se chini da che tamo biti najbolji provod vecheras,a i cijela ekipa ide tamo pa che biti raspashoj!
Danas je bio prekrasan dan. Probudio sam se i chim sam izashao iz kuche i ugledao nebo bez oblaka i osjetio Sunce kako przhi bio sam 5 puta sretniji nego kada se inache dignem i uputim prema shkoli. Doshao u shkolu i dobio 3 iz matishe-JOSH SRETNIJI! Odabrao temu za maturalni rad i...otishao doma. Zatim kod Robia da mu odnesem toplomjer jer on ochito ne zna gdje je njegov i da se malo druzhimo.
Eto pred malo sam doshao ponovno doma,chuo se s Jelom i odluchili da chemo definitivno u Tochku,a ako ne bude tamo bilo dobro onda imamo neke druge moguchnosti na raspolaganju.
Petak ljudi...ja misli mda ne trebam nastavljati ovu rechenicu...metak...heh.
Enjoy...I will...for sure...

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.