12.02.2007. / ponedjeljak

Misa,Misa,Misa =)

Javila mi danas Jela da se neshto opako sprema o7.o4.2oo7. u Alter Egu...
Bombardiranje ljudi!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Samo me josh zanima tko che biti taj special guest...a sigurno netko dobar...
I josh je dobro to shto pochinje u 22h,a zavrshava oko o6h. Ili su napokon shvatili da je glupo kad party zavrshi u o5h ili je to samo za ovako specijalan party!?

Kako god bilo da bilo na ovo se svakako ide!

Inache,danashnji dan sam proveo u shkoli pa onda kod Jeje otishao. Zatim se ona i ja zaletili u grad i shto brzhe sve obavili poshto je vrijeme bilo bash u k****(ove zvijezdice su kao onaj zvuk peeeeep).
Nakon toga doshao doma,pojeo i zalego se u krevet i gledao malo tv. Pochelo mi se spavat i odmah sam zaspao,ali me Jela nazvala da mi priopchi ovu udarnu vijest o kojoj sam prichao u prvom dijelu posta.
Sad trenutno slusham novu kompilaciju koju sam skinuo danas po imenu Schranz Total 15.o Mixed By Linda Pearl & O.B.I.=>PRE-FUCKING-JEBENO!!!

:::PozZz:::

- 19:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.