petak, 23.12.2011.

Bog je ljubav, i to je sve što imam za reći

Osjećam se kao da.. Kao da hodam prema ponoru smrti, kao da prolazim pokraj ustajalih i smrdljivih ostataka neiskorištenog života u hladnom i mračnom tunelu. Na rukama, na nogama i licu osjetim hladan vjetar za koji ne znam odakle puše u naizgled zatvorenom tunelu. Bojim se. Hodajući po posljedicama vlastite nemarnosti tek sa suzama u očima i nečim velikim i teškim u duši shvaćam da sam mogla bolje, puno bolje. Bojim se suočiti sa svime što dolazi, ali da nemam tu snagu koja leži duboko negdje u meni, u skrivenim djelovima moga bića, ne bih mogla. Da nemam to bogatsvo roditeljske ljubavi i poticaja i najdražeg moga Isusa, ne, ne bih mogla. Ništa ne bih mogla.. Ni snagu u ljepoti života, ni radost, pa ni ljubav ne bih mogla naći, da me Isus nije obdario darovima vrijednim pjevanja svih stvorenja na nebu, na zemlji i pod zemljom! Hvalite Gospodina jer je dobar, jer je VJEČNA ljubav Njegova!

- 13:32 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Idi i reci

Mogu sve u Onome koji me jača! +



Rođena na krilima ljubavi prvi sam put ugledala svijetlo dana jednog proljetnog popodneva... Tada, toga trenutka započeo je moj put, neprepoznatljiva staza uvijek puna prepreka i novih otkrića. Dok se nisam stigla ni okrenuti došla sam do ovog djela puta na kojem sam sada. I kad sad razmišljam o proživljenom životu zahvaljujem Bogu na svemu, na radosti i žalosti, na smjehu i plaču, na trenutcima ustajanja i trenutcima pada, na trenutcima silaženja i penjanja. Na svemu, dobrom i lošem... Zato što znam da te, da nije bilo svih loših trenutaka moga života, ja nikada ne bih upoznala... A to je istina s kojom ne bih mogla živjeti. Bog je dobar, On nas ljubi i ja za to imam čvrst i neupitan dokaz: trenutke proživljene s tobom.



They say you can never love a person whom you have never seen.
I just smiled and said:

''I heaven't seen God but I love Him.'' +