From Here To Eternity

nedjelja, 19.02.2006.

Evo me natrag.
Napokon!
nadam se da se niste previse nadali da cu vas pustiti na miru! :)
ne mogu
heh, ne želim.
previše volim ovaj komp da ne sjedim na njemu 24 sata na dan.
kao npr. sada.
sada kada bih trebala kao nešto i učiti ja. :)

uglavnom, ja sam još puno prije izašla iz kazne, ali, naravno, morala sam ja sjebati komp. što je bilo? heh, znate li onaj prekidač na produženom kablu? e, ja sam stala na njega dok sam radila neš na kompu i moj maleni kompjuterčić je izgubio izvor hrane. pa se više nije htio probuditi. zato sam mu morala dati ( i platiti ) malo odmora kod nekog lika. i on ga je doveo u red.
i sada sam ja napokon u mogućnosti sjediti za njim!!! jej!!

ljudi, uskoro će neki bolji post. a ne samo ovo glupo objašnjenje
(mrzim ovako pisat... ovako točno opisujući što mi se dogodilo. bez da to malo doradim i tako to.. ma bzvz )


BAKTERIJA
- 22:05 - komeniraj (5) - otisak mojih sranja - link

<< Arhiva >>