*girl with broken dreams*

....

eei cure...
kak ste? vidim da je vecini krenulo fkt mi je drago zbog toga...vidim da se trudite i rezultati ne izostaju...joj samo da i meni kreni...ma problem je samo u meni..ne trudim se dovoljno..
ja sam takva osoba da jako ali stvarno jako brzo odustajem...svaka sitnica me pokoleba...
nadam se da ce se i to popraviti...makar cisto sumnjam u to...a ionak samopouzdanje mi je na nuli..i ne mice se...ma neznam uopce vise...
dijeta nravno nijedne se ne drzim...jel bi m mogao netko nesto preporuciti...? sad sam trenutno na kilazi koja varira od 51-54..znam da nije zdravo..znam da se vrtim u krug...
znam da bih trebala nesto po mom metabolizmu ali stvarno nemam ideje volje ma nista...
nadam se da ce trgnuti vise! a ovo sve ostalo ma dobro je..relativno...ocjene sam popravila...weee...sretna sam ali opet uvijek postoji ono ali...
nisam nikad zadovoljna..uvijek zelim vise bolje..a zapravo sama se ne trudim dovoljno...
neznam vise kako dalje...ne zelim misliti samo o hrani...postala sam uzasno zatvorena osoba...mislim druzim se ja i dalje ali nije to to...nemam volje za nista...samo o toj jebenoj kilazi i hrani razmisljam...i kaj je najbolje u svemu tome samo se vrtim u krug..
da jos nesto...nisam imala mjesecnicu vec par mjeseci..nikada ona nije bila redovita...
ali mislim da problem nije u hrani...posto sam jako puno jela (citaj: svaki dan barem 1500 kcal) tako da mislim da prehrana nije razlog...malo me brine sve to...
ali valjda cu uspjeti...!
skupiti toliko samokontrole za nove pobjede!
joj ma koga ja to zavaravam...mislim da cu vec sutra pokleknuti...toliko o tome...
i da sad sam vas htjela pitati jel bi mi mogle neku dijetu mozda preproruciti..ja se inace dvoumim...al ako vi imate neku...stvarno bi vam bila zahvalna...!
hvala vam na svemu!!
ne bih uspjela bez vas! oprostite kaj ne komentiram tako cesto...ali ne stignem..a uz to...posto moram komentirati kao anonimac nekima ne mogu ni komenitirat tako da...
ma dobro ugl malo sam se ispuhala sad tu..iako sam samo jadikovala i kukala ali nema veze...shvatit cete me valjda...
ae volim vas! drzite se!
  • 23.11.2007. ,23:47 || komentari (51) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.