*girl with broken dreams*

...ufff...

eeei...
eo mene opet...
imam novu adresu bloga...neznam zbog cega mi sve steka...
ovo mi je vec 3 blog...pa onda ne mogu ni komentirati vec moram kao anonimac...
ma sve je koma...
ovaj tjedan je pocetak bio dobar pa sam onda zeznula...stvarno sam puno jela ali uz to imala sam 2 dana trening po sat i pol....covjece ko ludaci smo trcali...
mislim na vagi je kao 50.5 kg...ne veselim me sad to previse...ipak ne znaci mi nista kilaza ako se nista ne vidi..ja i dalje imam i trbuh i noge velike....to moram vjezbati...
a da stanje u skoli se popravilo...super su mi ocjene sad...
a za dijetu sad neku neznam vise...do sad sam vec danas unijela preko 1500 kcal...
neznam vise kako cu...sutra jos imam dvije utakmice...smislit cu ja vec nesto...
a za slijedeci tjedan nezelim nikakve planove raditi...inace cu samo pasti u bed ako ne uspijem i zeznem nesto...tako da...jedino mi je problem slatko...jednostavno jedem toliko cokolade..stvarno sam chocoholic...procitala sam na netu da to postoji...
ma valjda ce i meni vec jednom krenuti...moram imati bar nekakvu samokontrolu...
nadam se da cu uspjeti!
hvala vam na lijepim rijecima i podsrci...neznate koliko mi to puno znaci!
volim vas!

kisssmijeh
  • 17.11.2007. ,13:54 || komentari (12) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.