*girl with broken dreams*

...opet neuspjeh...

eo mene cure opet....opet neuspjeh...danas je mjeseceva...i naravno da nisam uspjela..
stvarno neznam sta je meni....od ponedjeljka idem na onu dijetu i stvarno mi treba podrska...
a neznam ni sama zasto sam takva....samo se zalim i razmisljam o tome kak bi bilo a nista ne poduzimam....i da u skoli mi je koma....ici cu na popravni iz matematike vjerojatno...moram sad ispraviti to...inace primjetila sam da se moj cijeli zivot vrti oko hrane...samo razmisljam o tome..sta sam pojela sta cu sutra pa onda najcesce padnem u depresiju...i razocarana sam...
prije sam bila puno veselija osoba...vise se ni za skolu i ljubav ne zabrinjavam...sve mi je ravno...vrtim se samo u krug sa hranom...jedan dan ne jedem..pa onda drugi jedem(i to u nenormalnim kolicinama)...ma valjda ce biti bolje...nadam se!
javim vam se s rezultatima dijete....nadam se da se vi dobro drzite i da vam je krenulo...
hvala na podsci!
kizz...LUV YA
  • 10.11.2007. ,22:10 || komentari (4) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.