*girl with broken dreams*

eeei..

cure..nemogu komentirati nes mi steka....tak da nis od toga...
joj....
neznam od kud da pocnem..
naravno plana se ne drzim...iako ja uvijek nadjem razlog za to...
uzasno mi je tesko...djed mi je umro...mislim tamo sam jela i onda nisam imala griznju savjesti zato jer sam jela nego zato jer samo mislim na sebe..hranu i to...u jednu ruku sam sebicna a opet u drugu...ma stvarno neznam...pogodilo me sad ovo...
nemam ideje vise kak cu dalje..
nijedna dijeta ne funkcionira...nemam samokontrole...samopostovanja...volje za nicim...kao da mi se cijeli svijet rusi...
neznam kako dalje..!
vidim da se vi drzite i jako mi je drago zbog vas!
ae idem...ovo je bilo samo kratko dok ne smislim vec nes..
kizz
LUV YA
eo i mog plana...petnaestodnrvna dijeta...
svidja mi se zato jer se svaki dan jede...dorucak, rucak vecera...a ne prelazi se 500 kcal....da bar uspijem! pa nisam valjda da nemam ni tolko samokontrole i karaktera..
probat cu pa cu vidjeti...nesmijem odustati...pozelite mi srecu!
Petnaestodnevna dijeta

Dorucak je tijekom svih 15 dana isti:1 naranca,1 dvopek i 1 salica zelenog caja bez secera (90 kcal)

1.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt (182 kcal)
Vecera:2 tvrdo kuhana jaja (150 kcal)
Ukupno:422 kcal

2.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt,2 dvopeka (262 kcal)
Vecera:1 jabuka,1dvopek,1 salica zelenog caja bez secera (95 kcal)
Ukupno:447 kcal

3.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt,1 casa limunade bez secera (192kcal)
Vecera:1 naranca,1 dvopek,1 salica zelenog caja bez secera (90 kcal)
Ukupno:372 kcal

4.DAN

Rucak:2 jabuke,1 naranca,1 dvopek (191 kcal)
Vecera:1 jabuka,2 narance,1 dvopek (186 kcal)
Ukupno:467 kcal

5.DAN
Rucak:1 naranca,1 dvopek,1 jogurt (147 kcal)
Vecera:1 jaje,1 dvopek (115 kcal)
Ukupno:352 kcal
  • 06.11.2007. ,20:02 || komentari (7) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.