*girl with broken dreams*

...pesimistic and proud...

eeei...kak ste?
nadam se da se dobro drzite...
a kod mene je stanje nepromijenjeno...mislim ovih par dana stvarno ne pazim ni na kalorije...jedem i navecer..a kilaza je ista..mislim super je to..ali ipak...sad sam upravo bila na onom orbitreku..42 min..i kao 350 kcal potrosenih al nevjerujem ja bas u efikasnost toga...pouzdam se ja u treninge...bila sam u petak ujutro sat i pol i super se osjecala nakon toga...pojela normalno rucak i veceru i vaga je pokazala isto...
ma znate kaj necu se vise uopce zivcirati zbog toga..imam sad plan za slijedeci tjedan...ujutro u ponedjeljak activiu i rucak...
a slijedece dane ujutro caj, rucak normalno, a vecera caj....procitala sam da je to dobra dijeta...tak su kao englezi...i nes victoria beckham....to sam procitala da ide i jedna leptirica...al neznam tocno koja...sorry...
ovo bi sad bilo ukratko od mene....
a da jos nesto...sad sam se sjetila....pitat cu onu frendicu pa kud puklo, puklo! bas me briga...!
ee i da kupila sam si jedne xs traperice...onak slatke su..al kad ih ja obucem...UFF...
koma...trbuh mi ispadne tak da to trebam stvarno rijesiti...i da ja onak sa novim hlacama u skoli i vidim jednu curu s istim takvim hlacama...onak cura iste visine ko ja..a hlace ima onak ziher dva broja vece...mislim to sam vidjela po tome kolko su joj podvrnute nogavice...meni su moje bas onak taman po duzini...a i moram priznati sretna sam bila zbog toga...iako sam nepopravljivi pesimist neke takve male sitnice me ipak razvesele, a ipka veselim se a to i nemora biti istina...ma joj kak sam ja kompleksna osoba..ma da ne trabunjam bzvz...
hvala na savjetima i podrsci!
kizz...drzite se!
LUV YA
eee i da htjela sam vas pitati jel ima netko od vas msn..? jer ovak ak me nes zanima komplicirano je prek komentara..
  • 03.11.2007. ,21:48 || komentari (5) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.