*girl with broken dreams*

eeeei..

bok svima....
oprostite kaj se ne javljam ali nemam volje ni za sta...neda mi se u skolu..pazit na kalorije i sva ta sranja...komentirati...
nijednog plana se ne drzim...nikakve samokontrole..
uff...ali dobro vaga je na 52 kg...
nadam se da ce tak i ostati...sutra i u subotu sam na vodi...
neznam bas kak posto sutra ujutro imam trening..navecer idem u kino...a u subotu idem na tulum..hmm...nadam se da cu uspjeti...i ak Bog da doci do 49 kg..pa nije to bas nemoguce....ili se varam...?
a joj...a dobro idem ja sad...moram jos na onaj orbitrek...
eo mene opet...razmisljala sam o jednoj frendici iz razreda..mislim da ima anu al strah me je pitati ju..
u mnogo se razmisljanja nalazim s njom...ajme koja recenica..(pihh gimnazijalka)..nego da nastavim...ja u skoli nikad ne jedem...misli kupim vodu i super mi je...a primjetila sam da i ona nista ne jede...a uz to vec me je par puta pitala kaj ja mislim o tome kak ona izgleda..jel jako debela..pa onda kak bi htjela imati noge kao ja(ok to ne kuzim, al ajde)..a i kosa joj ispada..onda svaki dan nista ne jede i kruli joj u zelucu i kaze da ce jesti na odmoru a od toga nista...par puta sam joj rekla nek jede(prava se nasla..hihi) i onda kao sala nadobacila da mora jesti inace ce postati kao anoreksicna a ona se samo nasmijala...neznam sad,,ja bih ju htjela pitat...npr lakse bi mi bilo prolaziti neku dijetu da je netko ko me vidi i svaki dan je samnom a ipak...moja naj frendica me definitivno ne shvaca i osjecam kao da se odvajam od nje a ne zelim to...stvarno vise neznam kaj cu...
ovo mi je trebalo sad...moram se negdje ispucati...drago bi mi bilo ak bi netko ovo procitao...
neznam vise kak cu dalje...samo se vrtim u krug...nemogu vise...ne zelim...
Drzite se!
kizz
LUV YA
  • 01.11.2007. ,20:12 || komentari (4) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.