*girl with broken dreams*

uff...ich again..

eeei....eo mene opet...
nadam se da se drzite...
hmm...ja bas i ne...neam bas nikakve jebene samokontrole...pas mater...oprostite zbog ovog al se moram negdje ispucati...
kak su cet i pet bili savrseni....voda...a neee nebi ja bila ja da ne zajebem....joj
nezelim ni pricati o tome....
a danas ujutro je bila mamina jedna frendica i kaze ona meni joj kak si ti smrsavila ovo ono...tralala...i ode ona i pocne meni mama srati...ajme koja propovijed....a jos kao slag na kraju marala sam se izvagati pred njom...bangbangburninmad
al ne shvaca ona mene...pokusala sam joj vec reci da bi htjela smrsaviti a ona nista...
tak da sam danas unijela oko 2000 kcal...ajme...
al dobro sutra je novi dan...
EE da napokon su mi starci kupili onaj orbitrek....tak da...odsad stvari idu na bolje..nadam se...
i da...objaviti cu ovo sad...
jedna leptirica mi je ovo ostavila u komentarima...REXY...imate u linkovima...=))

OVOGA SE JA SAD DRZIM:
-prvo kupi veliku debelu biljeznicu u koju uvijek kad si gladna zapisuj zasto si gladna, kako se osjecas sad ( predivno, mrsavo, ne napuhano, lagano... ) i kad nesto pojedes ( bljakavo, kilavo, tesko, napuhano, imas savjest, tjeras se na povracanje, gadiis se sama sebi, nemas se volje lipo obuc i otic u grad itd.... ) U tu teku ljepi slike debelih i mrsavih cura, odnosno onih koje NEMAJU i onih koje IMAJU samokontrolu!

-biljezi sve sto pojedes i popijes ( hrana je tvoj najveci NEPRIJATELJ ! )

-npr, ako u jedan tjedan smrsavis 2 ili 3 ili koliko vec imas u planu kilograma, nagradi se npr. novom frizuricom, ili onom predivnom majicom za kojom toliko slinis, pogotovo jer je uska i sad ce se tvoja vec mrsavija linija savrseno u njoj ocrtavati...

-kazni se svaki put kad pomislis na hranu ( hrana je tvoj najveci NEPRIJATELJ ! )

-svakih 30-45 minuti MORAS piti vodu, ne sok, ne colu, samo vodu

-PRONADI SI I NEKE IDOLE:
-kate moss
-angelina jolie (pogotovo sada kada je jos smrsavila)
-vicky becky ( victoria beckham)
-twiggy
-keira knightley
-...

-kad pocnes mrsaviti, vidno, kad te svi pitaju na kojoj si dijeti, nemoj nikome reci, ali:
-pij MNOGO MNOGO vode koja je dobra i za TEN
-nikad ne jedi u drustvu

VJERUJ MI!

I ZA KRAJ NAJVAZNIJE:
-vazi se svaki bozji dan i sve to zapisuj....

*************************************************************** ***********
I mislim da bi sad ovo bilo od mene!
DRZITE SE!
LUV YA
  • 28.10.2007. ,15:06 || komentari (5) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.