*girl with broken dreams*

OPet JA...a joooj

pa ne bas i pocetak..

hmm....ugl nisam bas nova u ovom svijetu...al opet svaka dobrodoslica je pozeljna...
znaci nisam niti ana niti mia...jednostavno sam sad prije nekih mjesec dana odlucila normalno jesti..
al naravno to neide...sve ide samo u krug...zbog toga mi je potrebna vasa podrska...
znam biti jako ponosna na sebe kad dodjem do 50 kg i onda uvijek moram navecer se prezderati...ugl to ide tak kod mene...3 dana na vodi i onda slijedeci dan 3000 kcal min...
zbog toga bi htjela vasu podrsku...
ma mogu ja to...I Hope so...
inace visoka sam oko 158 a kile...pa varira mi kilaza od 50-53 kg.....moram doci do 47....joj...da bar...ja sam jedna gimnazijalka, veliki pesimist, sportasica...ak ikog to zanima...
sad trenutno nemam nikakav plan dijeta...
u biti sutra je nedjelja..pojest cu jednu activiu i sumecu tabletu...za rucak cu vec nesto smislit..
pa to bi bilo to od mene...
zazelite mi ponovnu dobrodoslicu u ovaj svijet...
LUV YA

MOJI PLANOVI:
slijedeci tjedan posto sam ujutro...smislila sam jednu kao dijetu..mislim neznam..
moram sve ovo skinuti koje sam nabacila ovaj vikend...
znaci ujutro sam u skoli i plan je ovak..
ujutro pojedem 1 activiu i 1 dvopek...a poslije nista osim eventualno jedne vocke i zelenog caja...
a u cetvrtak su SVi sveti tak da cu na rucak kod nekog u obitelji tak da mi ne gine obilan rucak...uff headbangbangmad..
ma ja se nadam da cu barem do srijede doci do 50..samo da se ne zeznem opet....kao i uvijek nadam se da necu...pa nisam valjda takav slabic...
a joj....valjda...
a nista idem sad stvarno..javim vam se s novostima...
LUV YA!
drzite se! pusa
  • 27.10.2007. ,22:55 || komentari (7) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.