M@L@ BRINET@ :-))))))

08.05.2006., ponedjeljak

evo mene iz szekesfehervara(mađarske)

Evo mene... u petak u 15h sam otišla za mađarsku...Bilo je sve super i nisam bila zadnja nego 20.thumbup Sve cu vam napisat u detalje...Išli su:Ivana,Neven,Tomislav M.,Dinka,moj partner i ja i treneri damir i krešo.Došli smo u petak negdje oko22:15h u hotel. bila sam s dinkom i ivanom u sobi.Sobesu bile dvokrevetne tako da smo morale spojit krevete.Hotel je bio super...ubiti izgleda kao da se nalazite u nekoj staroj zgradi.Bilo je tako super.Szekesfehervar je mali gradić u Mađarskoj.u subotu je bilo natjecanje i prvu rundu smo dobro otplesali,al nismo ušli dalje pa smo plesali rundu nade.U rundi nade smo imali svih sedam križića.tako da smo ušli u četvrtfinale.dvorana je bila ogromna i bilo je jako puno gledaoca.Poslije turnira(negdije oko ponoć) smo išli na parti i tamo su bili svi natjecatelji čak sam upznala malu francuskinji i svjetske prvake(mrak).Budem vam stavila newke slike...i da nisam se pohvalila da sam za 20mj.dobila 20eura. Prvi su bili francuzi,2.mađari...ivana i neven 4.,a dinka i matacun...Vani je natjecanje puno drugačije.Doma sam došla negdije oko6h ujutro.,a popodne sam več plesala na turniru. Tj več sam otplesala i bila sam u svojoj kategoriji 3.,a u formaciji smo opet dobili gimnaziju tako da smo opet 1. Stavit cu vam slike...
Ljudi ostavljajte komentare,a ti herega več sam ti rekla da nedolaziš na moj blog i sutra me se pazi u školiburninmad........pusakiss
zaboravila sam čestitat Tei & Nevenu ročkas..Ljudi sve naj,najbolje...
- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O MENI:

slikice:

PRATIM...... :-))))