M@L@ BRINET@ :-))))))

26.04.2006., srijeda

Opet ja zaljubljena!!!

ovako...treniram atletiku i sviđa mi se jedan bacač!! Nije debeli i tak je super...neznam kaj da još kažem...a da ja sam sva u sedmom nebu od te zaljubljenisti!!!! Briga me za ove s r´n´r-ola koji neznaju da još uvijek treniram atletiku!! Meni to niko nemože tabranit,a i bolje mi ide... jučer na treningu sam skočila 2.75m s motkom!! Tak je super!! Čujemo se jer sad fakat moram učit!! PUSA MOJIM TROJKAMA SA ATLETIKE(DOROTEI,LEI I MAYI) & NARAVNO LUKI!!!
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

18.04.2006., utorak

Ej ljudi!!

Htijela bi zahvalit frendici ariani kaj je čestitala uskrs u moje ime jer sam ja bila na moru!!
Otišla sam u petak i bila 1 dan u delnicama i onda otišla na more,a sad sam u svojoj sobi i pišem ovaj post. Uglavnom u petak sam bila sa Ana-Marijom i Marinom u Altixu(Matijin kafić...)i bilo je tak-tak. Inače petkom nema baš puno ljudi vani(bar ne u delnicama!),a subotom nemaš mjesta u kafičima, svi živi su vani! I tak je to bilo prvi dan.Na moru je bilo užasno vruče i šteta kaj nisam mogla ostat još koji dan. Sad sam u zg sama doma i imam stalno treninge. Pa mislim kaj nas ti treneri nemogu ni malo poštedit??? ˝Za dobar rezultat treba se trenirat i vikendima i preko praznika˝-kaže Ana-Marija!! by!
- 09:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

16.04.2006., nedjelja

SRETAN USKRS!!!!!!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
- 10:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.04.2006., ponedjeljak

Državno iz r`n`r-ola

Kao što sam već napisala u prošlom postu ovaj vikend tj.u subotu se održalo državno prvenstvo Velikoj gorici to je jako bitno natjecanje jer dolaze strani suci!Ja sam bila 3.,dinka i tomislav 2.,a ivana i neven 1.(a ko bi drugi)!!Ivana je izvrtila dupli i svaka joj čast,Tea i Martin su opet bili 1.,Marko i Petra su bili sjajni smo šta je petra malo zeznula raznošku,al nema veze. Na zagrijavanju smo svi živi fulali formaciju,a kad smo plesali otplesali smo odlično kao da plešemo 100god.,a ne samo3 ili 4 tjedna!! Bilo mi je drago jer je trener bio sretan koji je izgubio puno vremena i novca na tu formaciju(sve če mu se to vratit)!!bili smo 1.i pobjedili smo usranu gimnaziju!! Mislim moram pohvalit cijelu ekipu iz formacije a to su:Ivana,Dinka,Iva,Petra,Nera,Ja,Marko,Neven,Vedran,Srđan,Rendulić,Tomislav i zamjenu martin i Dinka!!Budem objavila slike što prije!! Svaka čast svima!!Na ovom turniru je bilo svega i svačega jedan iz gimnazije golubić je psovo Marku sve i svašta i na kraju su njegov i Petrin starci htijeli njega (golubića)tuč jer je on htijeo Marka!! Ma komplicirano... I zaboravila sam reć zapravo napisala sam da sam s ovim državnim dobila i 4.kategorizacija!!mah kisssvima
vaša nixa!!!!!:-)))

p.s. za kraj malo slikica:
formacija!zujo
Image Hosted by ImageShack.us



- 11:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Cure svaka čast!!

thumbupOvako!! cure iz moje škole su išle na državno i osvojile su 5.mjesto od plasiranih 10 škola!! To je stvarno super rezultat i svaka im čast!! Ja osobno mislim da da sam ja išla mogle bi bit i 4. ili još bolje. yes
Da objasnim...ja nisam išla jer sam imala natjecanje iz r`n`r (sve ču vam napisat u idučem postu)!! Morala sam se odlučit između r`n`r-ola i atletike!Ja sam izabrala r`n`r-ol jer sam dobila više bodova i 4.kategorizaciju!! zujo
- 11:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.04.2006., utorak

u tri riječi: MRZIM ANONIMNE KORISNIKE!! Ko god bio cc ili buu.....nut
- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

02.04.2006., nedjelja

Jučer se u Miocu održalo se rock`n`roll natjecanje u organizaciji akrobatskog r`n`r Buba!! Mi smo bili 2,al nema veze bar smo dobili medalju(ha,ha)!! za ove druge neznam, al mislim da su Dino & Arijana bili 3.,Marko & Petra 2.... Ubiti čestitam svima!!! kiss
- 11:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O MENI:

slikice:

PRATIM...... :-))))