četvrtak, 22.12.2005.

ĐABA SI KREČIO



- 14:57 - Viršle? (14) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

ponedjeljak, 12.12.2005.

SUBOTNJI STRIP

evo sad ću vam u obliku stripa dočarati kako smo se zabavili prošlu subotu:

prvo sam malo ćaskao s curom...







zatim sam na poziv prijatelja krenuo do njih da popijemo koju čašicu piva prije nego izađemo van


oni su već ranije popili pola čaše piva a malo im treba da se nazuje:






malo kasnije smo sjeli na tramvaj i krenili u grad:






tamo smo sreli kolegu koji nije baš bio raspoložen za razgovor:





konačno smo izašli van, već pomalo umorni, i zabavili se s ekipicom pred diskom:






oko 3 ujutro smo sjeli i počeli razmišljati o tome trebamo li lagano krenuti kući:






nakon podužeg razmišljanja krenili smo, pa se zaustavili zbog kratkog odmora na jednoj klupici:






ubrzo zatim smo nastavili dalje ali eto, igrom slučaja umjesto u topli dom, ostali smo na jednoj klupi, ipak smo muškarci, niko nas neće dirat i dovoljno smo snažni da se obranimo od kriminalaca i vandala:






i tak...

- 22:15 - Viršle? (19) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

subota, 03.12.2005.

ISKRENO O SEBI I O VAMA SMRTNICI

'nate šta...

nekad se zbilja pitam:"jeste li me uopće vrijedni?"

ja tu nešto pišem baljezgarije vi to kao čitate i komentirate, a da ni ne znate kakav mrcina... kakva faca... kakav gospodin piše s druge strane monitora.

ko ste vi uopće?

odakle vama hrabrosti da MENE komentirate?

nate vi ko sam JA?

pojma nemate... moji klinci tuku sve u mom selu... niko im niš ne može!

moja žena najgore vozi najbolji auto u selu!

a ko ste vi?

vi ste nula!

ništa!

obične duše...

za MENE ljudi kradu... likvidiraju... moja baba baca uroke svim neistomišljenicima...

policiju i sudstvo vrtim oko malog prsta... svi su oni pičkice za MENE.. uvrijedim se kad me zovu dasa, baja, mrcina... polubožanstvo... jer to je NULA za mene.

vi ne znate s kime imate posla...

JA ću imati najveću jelku u selu... 10 tisuća eura dajem samo za crvene kuglice... a bit će ih i plavih!

kaznene i prekršajne prijave dajem babi za ogrijev.

PRVI sam na svake nedjelje na misi... naravno u prvom redu i najveći komad hostije ide u moja usta!

a vi?

vi dotle radite u nekim firmicama... piškite... jedete palentu...

ma daaaaaaj...


ma ajdeeeee...

bjež tamo



- 15:17 - Viršle? (17) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>