Glitter Text @ Glitterfy.com

Gliser naš svagdašnji ilitiga Smrt gliseru,sloboda narodu

Evo baš nekidan dok sam bila na Braču, počela sam ozbiljno razmatrati to da pozovem policiju. Zašto? Pa zar to nije očito iz naslova?? Naime našu predivnu uvalu svakoga dana opsjedaju gliseri!! Unatoč propisanoj zabrani glisiranja 350 metara od obale,gliseri se najčešće drže tek 25 metara od obale! Evo nekidan je u našu valu uletija gliserčić,a u njemu ,pazite sada- dvoje djece od niti 10 godina!!!!! Moja baba je popizdila,tim više šta su ta 2 mala divljaka došla jedva 3-4 metra od žala i zamalo uletila među djecu naših susjeda koja su se tamo kupala!!! Rekla im je: Magarci ste i vi i magarac je onaj koji van je da brod!!!!!! Iako ja mislim da miješanje te plemenite životinje-magarca- sa obitelji divljaka nije u redu!
Evo nekidan je moj brat sa rođakom i njegovim ujakom išao u plažu 2 vale dalje,a opet je to dvoje djece uletilo u valu. Ali to nije sve-moj brat kasnije nije mogao naći ni disalicu ni peraje,a tvrdi da ih je ostavio u brodu! Kakvih sve divljaka ima!!

Bila je hrpa takvih situacija,a ima i luđaka koji se zalete prema tebi glisićem dok se kupaš pa skrenu 6 metara prije nego šta bi te raskomadali propelerom!!
Pred 1-2 godine su nam u valu ušla neka dva gola muškarca na gliseru,a sa skuterima se susrećemo najmanje 6 puta dnevno!!


Naravno da za takve prekršitelje nikad neće biti kazne! Što se mene tiče,ja bi stavila jedan policijski gliserčić,ili još bolje dva,na puntu vale i da svakoga koji vozi barem 100 metara od obale uhite i osude za pokušaj ubojstva s predumišljajem!!!

Zar nitko ništa neće ili ne želi naučiti iz prošlogodišnjeg slučaja kada je,ja mislim kraj šibenika, gliser usmrtio ronioca u nedopuštenoj zoni za glisiranje?? Ha?

Zar nitko neće ništa učiniti dok se ne dogodi tragedija kao nekidan kad je gliser usmrtio 16-godišnjaka,a prerezao nogu njegovu 13-godišnjem bratu,također u nedopuštenoj zoni za glisiranje?

Ili nitko ništa neće učiniti ni onda??

08.08.2008. u 20:41 | 29 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo nije tipični blog jedne tinejđerice- ne morate mi ostavit 600 komentara-rađe ću jedan pametni komentar nego 15 glupih!!! Ako se želite svađat i iskaljivat frustracije izazvane nedostatkom zdravog razuma koji je ishlapio dok ste gledali Big Brother molim vas da odmah kliknete na iksić u gornjem desnom kutu i da se ne vraćate ikad više!!!

zubo greedy party smijeh thumbup

Moj banner:
Oni koji nas ne mogu pratiti uvijek kažu da smo zalutali.




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Cursors




Think About It!


E Kiro naš....
Image and video hosting by TinyPic



Linkovi blogova koje čitan

@dorisol life:
Friendly

ovo ću reći samo vama

hevn en hel

Kathrin Z.

Eurosmijeh

PAKŠU BLOG



Kanibalka

svinjce













Crno ispod mozga i Ahilova škemba

VICEVI>FUNFUN

help blog




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno