Glitter Text @ Glitterfy.com

Lažni ljubitelji pasa

Uf kako me živciraju ljudi koji pasa imaju samo da bi se pimpečili s njime! Evo šetam ove nedilje gradom i vidim takve ljude-nemožeš ih falit; lipo uređeni vuku za sobom pasića od 3 ipo kila i pritom mrdaju guzicon. Ali lako još za to-kad smo nekidan ja i mater bile u Emmezete,isprid nas je bila neka žena koja je psa držala u torbi i svađala se sa zaštitarom jer joj on nije dao da ponese psa sa sobom u dućan!! lud eek Pa nije pas torbica ili plišana igračka da ga vucaraš sa sobon okolo! Ako si ga nabavila samo zato da ti bude modni dodatak nisi ga tribala ni nabavljat nego rađe kupit igračku pa je ubacit u torbicu!!! Pa kakvi je to trend pasa u torbi? Koji će kurac pasu noge ako ćeš ga nosat u torbi?! I nije ta žena jedina! Kad smo se jednom vraćali s Brača trajektom,s nama je bio neki mladi par i svaki od njih je imao torbu i psa u njoj! Pa nije to jebeni privjesak,već živo biće koje ima osjećaje i potrebe kao što su trčanje i igranje sa drugim psima! Čak sam naišla i na bolesnu stranicu gdje prodaju te torbe http://www.adoggybag.com/!

Image and video hosting by TinyPic

A ima to i svoju drugu stranu:uzgajanje pasa. Ovaj sam tekst preuzela sa stranice Prijatelja životinja

Tvornice štenaca su ustanove za masovni uzgoj pasa samo za profit, često zanemarujući sve ostalo, uključujući pravilnu njegu, prehranu i socijalizaciju. Oko 90% svih štenaca koji se prodaju u pet shopovima produkt su takvih nesavjesnih uzgajivača koji uzgajaju pse bez poštivanja njihovih osjećaja, zadovoljstva, temperamenta i zdravlja. Uzgajivači u takvim tvornicama tretiraju svoje pse kao puki proizvod i drže ih u najstrašnijim mogućim uvjetima. Psi su obično smješteni u privremenim skloništima gdje su izloženi suncu i hladnoći, bez zaštite od vjetra, kiše i snijega. Kavezi su često smješteni jedni na drugima u više katova, tako da izmet slobodno pada na one ispod. Prenapučeni i prljavi kavezi su često invadirani parazitima. Jedan posjetitelj tvornice štenaca izjavio je da je pseća hrana bila pljesniva i da su se na koži životinja nalazili crvi.

Image and video hosting by TinyPic

Psi u tvornici štenaca primaju malu ili nikakvu veterinarsku skrb, a hrani ih se neadekvatnom hranom nikakve kvalitete. Obično se oplode prilikom svakog tjeranja koje počinje sa šest mjeseci starosti.
Jednom kada njihova iscrpljena tijela više ne donose profit uzgajivaču, smatraju se opterećenjem i uklanjaju se - obično s pet godina starosti. Psići se odvajaju od svojih bolesnih i neishranjenih majki u ranoj dobi i otpremaju se u pet shopove diljem zemlje.
Osim odvratnih uvjeta, neobuzdano parenje blisko srodnih životinja i manjak brige za spolne ili nasljedne bolesti rezultiraju nizom genetskih problema. Tvornice štenaca su većinom odgovorne što je gluhoća postala karakteristika dalmatinera, displozija kukova uobičajena u njemačkih ovčara, rotvajlera i mnogih drugih velikih vrsta, epilepsija česta bolest beaglova... Mnogi problemi ponašanja, uključujući agresiju, mogu se također pripisati uzgoju u tvornicama.


Svaki pravi ljubitelj životinja psa će nabavit u šinteraju ili će spasit nekog s ulice,a likovi koji pase nabavljaju preko uzgajivača trebali bi znati kakva sve mučenja prolaze te životinje!!
Evo vam i stranice nekih udruga za pomoć životinjama:
Arka
Prijatelji životinja

Ovo je KAMEO. On se udomljuje u udruzi Arka:
Image and video hosting by TinyPic

31.12.2007. u 18:21 | 13 Komentara | Print | # | ^

U San Franciscu odbjegla tigrica ubila jednog i teško ozlijedila dva čovjeka

Image and video hosting by TinyPic


POLICIJA u San Franciscu je u utorak popodne po lokalnom vremenu ustrijelila tigricu odbjeglu iz lokalnog ZOO-vrta, i to nedugo nakon što je životinja ubila jednog, a teško ozlijedila dva mladića, javljaju američki mediji.

Steve Mannina, glasnogovornik policije, tvrdi da su nesretni mladići bili napadnuti u kafiću koji se nalazi u okviru ZOO-vrta. Sam je ZOO-vrt bio zatvoren nedugo prije incidenta. Da li je riječ o posjetiteljima se ne zna, dok policija tvrdi da nije riječ o osoblju samog ZOO-vrta.

ZOO-vrt, koji je otvoren 365 dana u godini, odmah je evakuiran. Vlasti su ispočetka bile zabrinute zbog vijesti da su četiri tigra pobjegla iz kaveza, ali se na kraju ispostavilo da je pobjegla samo jedna životinja.

Policajci, koji su po dojavi došli na poprište događaja, vidjeli su tigricu kako se nalazi na jednoj od još uvijek živih žrtava. Odmah su na tigricu iz pištolja ispalili nekoliko metaka i ubili je.

Dva ozlijeđena mladića se nalaze u bolnici San Francisca gdje je njihovo stanje opisano kao "kritično ali stabilno".

Odbjegla tigrica je bila jedan od dva primjerka sibirskih tigrova u ZOO-vrtu. Ime joj je bilo Tatiana, a ovo joj nije bio prvi takav incident. Prije godinu dana je prilikom hranjenja napala čuvaricu i teško joj ozlijedila ruku.

Inače, u ZOO-vrtu traje potraga za eventualnim drugim žrtvama odbjegle tigrice, odnosno njihovim ostacima.


Pa,ljudi moji kad ćete više skužit da držanje divlje zvjeri među ljudima nije normalno!? Zar se mora dogodit tragedija da to skužite? Životinjama je mjesto u divljini,a ne u nekom kaveziću oko kojeg se muvaju ljudi 24 sata na dan! Meni je u ovoj priči najviše žao tigrice koja je najebala jer se ponašala onako kako se ponaša i svaki normalni tigar!!! Pa nije to maca, već tigar od 300 kila s očnjacima koji lome kosti!! Kad ćete to više skužit?!?!

Image and video hosting by TinyPic

27.12.2007. u 21:23 | 10 Komentara | Print | # | ^

Duh Božića ipak se osjeća...

Evo van jedna lipa pismica da i vi osjetite duh Božića!!!


Koliko god božić bio iskomercijaliziran,ipak se još uvijek može osjetiti pravi duh Božića-dok smo s našom obitelji,dok se šalimo i družimo... Iako me neke božićne pjesme iživciraju,ima i onih lijepih koje me oraspolože... Večeras idemo kod babe i dide,doć će i prababa, i onda ćemo zajedno večerat,pričat, pogledat ćemo koji božićni film....Za vrime božića opet se osjećam ko malo dite i drago mi je kad dobijen poklon-nije važno je li skup,važno da netko misli na mene....
Ali jedino mi je žao što se Isus rodio u štalici,okružen životinjama,a ljudi dandanas za božić potroše previše para na glupe ukrase i to na kraju izgleda ovako:

Image and video hosting by TinyPic


Svima vam sretan božić i želim vam da ga proslavite sa voljenim osobama!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

24.12.2007. u 15:29 | 1 Komentara | Print | # | ^

Božićna groznica

Božić stvarno nije više ono što je bio......Evo jedna usporedba...
Prije:druženje s voljenim osobama,igranje društvenih igara,zajednički objed,zabave,darivanje nekih sitnica tek da pokažeš da ti ta osoba nešto znači....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Sada:šoping bespotrebnih pizdarija koje ne bi ni kupija da nisu na sniženju,ali eto-šteta ne iskoristit 50% popust... Kupovanje poklona na koje dižeš kredit,a ako je taj poklon kojim slučajem jeftiniji od 500 kuna to znači da si škrtac i da ih ne voliš dovoljno!!!Sram te bilo!!!
Image and video hosting by TinyPic


Ja sam ove godine poklone nabavila na dobrotvornom buvljaku i na ,također dobrotvornom,prodavanju u školi. Koji ću kurac trošit pare na neke pizdarije!?Ako nekog volim to mu uvijek pokazujem ,a ne samo za Božić skupim poklonom. Ti pokloni su više simbolički:anđelčić od krep papira,čestitka,neki ukras....drago mi je šta te pare za poklone nisu bezveze utrošene već idu za pomoć nekome i savjetovala bih svakome da tako nabavi poklone za svoje bližnje...

22.12.2007. u 21:47 | 5 Komentara | Print | # | ^

Čovjek je čovjeku-čovjek

To je rekla jedna žena koju su odgojili vukovi. Naime,nakon što su joj nacisti odveli roditelje i ljude koji su se poslije skrbili za nju,ta mala židovka ih je odlučila tražiti. Putem kad bi prolazila kroz sela,ljudi su joj dobacivali pogrdna imena i djeca su je gađala trulim voćem,a nekad i kamenjem. Ali kad je putem srela vučicu,koju je pomazila misleći da je pas,ona ju je prihvatila i odgajala zajedno s vučićima te branila od drugih vukova sve dok je lovci nisu ubili....
Zato ona kaže:

Čovjek je čovjeku-čovjek. Vukovi su puno bolji!!!


Image and video hosting by TinyPic

A evo sad i razlog zbog kojeg ovo pišem....Naime,danas i jučer u školi određene osobe su me gnjavile i vrijeđale iako im nisam ništa loše učinila,a profesor me ismijavao pred razredom,a kad sam mu odgovorila dao mi je opasku...To me tako živcira i rastužuje. OK je kada te netko malo zajebaje,ali grozno je kad ti se ruga....Stvarno me rastužuje kad vidim da su neke osobe takve prema drugima....

18.12.2007. u 21:51 | 4 Komentara | Print | # | ^

Čudna je Hrvatska zemlja......

Stvarno čudna....izaberu te na izborima,povećaš vanjski dug za 15-ak milijardi dolara,smanjiš plaće,poskupiš hranu,penzije pokradeš, generale izdaš, djedovinu prodaš, dogode se brojne afere, stanovi poskupe,ljudi skupljaju boce......općenito sve razjebeš i ljudi opet glasaju za tebe!!!
Nevjerovatno!!!!!!!

17.12.2007. u 13:04 | 3 Komentara | Print | # | ^

Prvi dobrotvorni buvljak u Splitu

Image and video hosting by TinyPic
Danas kad sam se vraćala sa Francuskog zastala sam u Marmontovoj gdje se održavao dobrotvorni buvljak za beskućnike u organizaciji udruge MOST. Bilo je hrpa volontera-doša je čak i Mladen iz TBF-a. Prodavali su hrpu rabljenih sranja za skupit pare...Našlisu se tu:2 fotoaparata slušalice hrpetina nakita i špangica,slike pjati,čaše,CD-ovi,DVD-ovi,kazete, gramofonske ploče.... Ja sam,nakon oko 40 minuta stajanja oko štanda za 46 kuna nabavila nekog uokvirenog morskog konjica,pjatin na hobotnicu,plišanog zeca,božićnu kapu,majicu i kilo kruva i još su mi poklonili 3 vezice za mobitel,2 kemijske i kiwi. Dotle sam se smrznila ,al nema veze-bar sam se zabavila...Ovi likovi sa štanda su bili urnebesno smiješni pokušavajući prodat te stvari... Al ono šta mi se najviše dojmilo je to šta ima ljudi koji žele pomoć. Moji iz razreda volontiranje su komentirali otprilike ovako:

-To je baš sranje. Ne bi ja besplatno to radija.
I u tome je đir-šta su svi lini kad triba pomoć nekome ili učinit nešto bez materijalne koristi. Nije da njima fali para,inače, zna se da sit gladnom ne vjeruje-zato će rađe netko tko i sam ima problema pomoć netkome u nevolji, nego netko tko ima para na bacanje. Al kad bolje pogledamo vidimo da i od onih bogatih, novac najviše doniraju oni koji su bili siromašni kao djeca, nego oni koje se tetoši od malih nogu

Image and video hosting by TinyPic

... Usporedimo Paris Hilton i Oprah Winfrey. Prva je naslijednica milijuna koje joj je ostavio djed- onaj djed koji je nešto i radija da bi postiga ono šta ima danas,a to je svjetski poznati lanac hotela-dok ona,koja nije ni kurcem makla, nego se samo kurva okolo,opija i drogira, naslijeđuje taj novac koji troši na drogu,cugu ,skupu odjeću i pasiće koje tretira kao torbice. Oprah je odrastala u siromašnoj obitelji i bila je seksualno zlostavljana te se itekako oznojila da dođe na mjesto gdje je sad. Iako i ona,kao i ostale "celebrity" osobe ,nekad troši novac na pizdarije,ona se trudi pomoći drugim ljudima. Sagradila je školu za djevojčice u Africi, sagradila je i cijelo naselje za žrtve uragana "Katrina" i šta ja sve znam-ima toga previše. I Bill Gates isto puno daje u dobrotvorne svrhe. To je super jer nikada ne smijemo zaboraviti da smo svi mi ljudi,bez obzira koliko bogati ili siromašni bili!

15.12.2007. u 20:52 | 10 Komentara | Print | # | ^

Jebeš ovaj obrazovni sustav i vrijednosti kojima nas uče...

Danas smo u školi imali lektiru. Dobila sam 5. Ali stvar je u tome kako sam zaradila peticu... Tribalo je pročitat Prosjaka Luku. Meni se to nije dalo pa sam lektiru našla na internetu,pomiješala 2-3 različita sastavka,ubacila malo svojeg i poslušala prijateljicu koja je izrecitirala kratki sadržaj iz vodiča za lektire. Pokazala sam profi lektiru,pitala me par pitanja i dobila sam 5!!! Pet! P-E-T! A od knjige sam pročitala možda 10 strana!!!!
Al žalosne su ocjene koje (ni)sam dobila za prve dvi lektire:"Srebrne svirale" od Tadijanovića sam pročitala i obradila pet pjesama. Profa je rekla da je dobro,al da neće ocijenit jer "ne mora se svaka lektira ocijenit"(!?).Pa kako to da nam je svaka lektira od 5. razreda ocijenjena?
A iduća lektira je bila "Starac i more" od Ernesta Hemingwaya" koju sam isto tako pročitala i obradila sama a dobila sam 4 jer nisam napisala poruku djela i kratak sadržaj mi je bio prekratak(wtf?!pa zato se i zove kratki sadržaj. i nije bio prekratak-bio je preko više od pola stranice)

I koja je poruka toga: Varaj-bolje ćeš proći! Preuzmi tuđe zasluge! Kiti se tuđim perjem!
I još je profa na početku rekla kako će bolju ocjenu dobit netko tko sam napiše lektiru nego netko tko je prepiše iz vodiča. ona je još sumnjala na to da sam lektiru prepisala iz vodiča...
Žalosno,žalosno....

06.12.2007. u 22:14 | 10 Komentara | Print | # | ^

Big Brother i zaglupljivanje javnosti

Evo nešto nevezano za politiku jer mi je više dosta preseravanja o izborima
Svi seru samo o izborima,izbori ovo,izbori ono...
A ja baš nečččččuuuuu.....Pisat ću o tome kako nas zaglupljuju priko tv-a
Započnimo:Tv gleda otprilike 99% Hrvata:od male dičice do starih baba i dida. To dobro znaju i oni koji nan uvaljuju one glupe reklame. Jer,ako gledaš seriju i ima još 10 min do kraja naravno da nećeš odustat od gledanja zato šta su ti uvalili reklame,nego ćeš ih uredno sve odgledat...Možda usput i sinjaš kako je u Getroa na sniženju sojino mliko ili da je izaša novi Vanish...I eto-već znaš di ćeš sutra u šoping!!! To je ta njihova taktika. Jer,ako ti za vrime serije koja traje oko 45 minuta uvale 3-4 bloka reklama,sigurno ćeš zapantit bar jednu....To je stvarno prebezobrazno...al lako za to...Ono što slijedi je STVARNO poremećeno....

Image and video hosting by TinyPic
14 ljudi koji zajedno nemaju kvocijent inteligencije veći od 100 niti ičega za radit u životu zatvoreno je u savršeno opremljenoj kući. I tako se oni 100 dana prenemažu, žderu,ogovaraju,vataju jedan drugog za penis i štajaznam, a ljudi to gledaju i ne samo šta gledaju nego još i glasaju za svoje favorite u nadi da će osvojit auto i tako daju pare ljudima koji prikazuju taj show. Možda neko misli da nema zarade jer ipak se potroši dosta na uređivanje kuće,a tu je i milijun kao glavna nagrada...
Ali ovo je lista novca koji zarade:
1.zarada na glasovanju gledatelja
2.novac od sponzora emisije
3.pare od firmi koje se reklamiraju u pauzama emisije
I sad ja ne kužin kako netko može bit tako glup da gleda te likove kako se prenemažu po kući,cmizdre i ogovaraju jedni druge.
Meni je još bilo zanimljivo dok je Hrvoje bija tu jer mi je lik bija prevelika kraljina-ipak triba imat hrabrosti za obznanit ciloj državi da si gay. Ali većina njih je imala predrasude pa je on sam odlučija izać iz BB kuće...
Ako netko zna šta je to tako zanimljivo u Big Brotheru nek mi svakako javi!

Moja susida za koju nisam sigurna ni da je osnovnu završila je pametnija od njih!! Ona je lipo rekla da bi bilo bolje da umisto u lipu kuću njih odvedu negdi u Slavoniju na neko polje i da umisto da in urede kuću ,nek in lipo kupe traktor i kombajn pa nek tamo bar nešto korisno rade-obrađuju zemlju i sami sebe prehranjuju. Tako će se lipo naučit radu i odgovornosti. Nek gledatelji isto zovu i izbacuju svaki tjedan po jednog,a nek najbolji dobije nagradu!!

04.12.2007. u 11:29 | 4 Komentara | Print | # | ^

"Tajnica završila kao prostitutka" i ostali načini trgovanja ljudima

Image and video hosting by TinyPic

Policijski službenici Odjela organiziranog kriminaliteta zagrebačke Policijske uprave dovršili su kriminalističku obradu nad 35-godišnjim Antom P. zbog sumnje da je podvodio 19-godišnju N.N., priopćila je policija.

Tijekom lipnja ove godine on je objavljivao oglase u novinama u kojima je tražio poslovne tajnice, a sumnja se da je to činio zapravo radi organiziranja prostitucije.

Oštećena djevojka se javila na jedan takav oglas s namjerom da se zaposli kao tajnica. Osumnjičeni ju je odveo u svoj stan u Velikoj Gorici, te ju je uz prijetnje tjerao na konzumiranje opojnih droga, što je ona iz straha činila.
....

Ovo je strašno-ne samo zbog jadne djevojke nego i zbog toga što ona nije jedina!
"National Geographic procjenjuje da ukupan broj žrtava trgovine ljudima danas iznosi oko 27 milijuna. To znači da u ovo moderno doba imamo više ljudi u ropstvu nego što ih je odvezeno iz Afrike tijekom 400 godina transatlanske trgovine robovima".


Vjeruje se da trgovina ljudima zbog seksa najbrže raste u Srednjoj i Istočnoj Europi te zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza. U Aziji, djevojke iz sela u Nepalu i Bangladešu, koje su često mlađe od 18 godina, prodaju se u javne kuće u Indiji za oko tisuću dolara. nono Žalosno je koliko život danas vrijedi....
Osim zbog seksa ljudima se trguje i kao radnom snagom ili prosjacima. Nažalost,nije rijedak slučaj sa se mlada romska djeca odvode u Europu kako bi prosila ili da se crnce ilegalno zapošljava na plantažama.
Image and video hosting by TinyPic
Možda se ne sijećate,ali prošle godine je jedan nijemac u Srbiji kupio desetogodišnju djevojčicu romkinju od njenih roditelja te otišao s njom u Zaton. U tamošnjem kafiću ljudi su skužili da tu nešto smrdi kad je taj pedofil počeo dirati djevojčicu pa su sve to prijavili policiji. Ona je smještena u dom za djecu Maslina u Dubrovniku, a pedofil je pritvoren-ne znam posli šta je bilo i je li u zatvoru.
Stvar je u tome šta se to događa svugdi oko nas i svi znaju da se događa al niko ne zna di. Nikad ne znaš da li ćeš,ako se javiš na oglas ,umjesto u ured dospit na ulicu prosjačeći i kurvajući se.Žalosno je to šta sudionici u tome su često "uzorni ljudi" na koje niko ne bi posumnja da rade takve stvari. O tome čitamo u novinama,ne netu,slušamo na radiju al uvik mislimo: "Ma to se meni ne bi moglo dogodit. Pa neće ništa bit ako se javin na oglas."

Image and video hosting by TinyPic

Ali,to se često događa preko interneta. Sada kada je chat tako popularan da na njega idu i djeca od 8-9 godina,tu se skupljaju pedofili. Znam ja po vlastitom iskustvu...Često bi chatala s nekim perveznjacima koji te,iako im kažeš da imaš 12,13,14 godina pitaju jesi li za sex,koji ti je broj grudnjaka,drkaš li i takve stvari,a onda kad ih škartaš zajebaju te još po ure pa moraš prominit nadimak. to je bolesno,al najžalosnije je šta neki klinci pristanu na takve gadarije. Prije nekih mjesec dana uhićen je lik koji je djecu prisiljavao da mu šalju gole slike,a za to im je obnavljao bon od mobitela. Kad su djeca rekla da ne žele više,reka im je da ako prestanu slat slike,da će one šta su dotad poslali objavit na netu. To se ipak otkrilo a lik je završija u zatvoru Ali lako još za to-to su samo slali gole slike-ima dice koja se pristanu nać s njima i onda ih pedofili odvedu u svoju kuću i tamo siluju,a nekad i ubiju. Neki se pedofili predstave kao da su klinci i onda dite misli da se ide nać sa svojin vršnjakom,a zapravo ga čeka pedofilčina.Gledala sam dokumentarac o policajcima u Americi koji se bore protiv pedofilije. Oni dođu na chat i glume da su dječak ili djevojčica od 12,13,14 godina i čekaju da im se javi pedofil. Tada dogovore sastanak s njim,a jedna policajka koja izgleda mlađa nego šta je glumi da je ona to dite koje je dogovorilo sastanak. Kad je pedofil pita hoće li doć kod njega oi ga uhapse. Jednom su na djelu uhvatili rabina(židovski svećenik) koji inače radi u savjetovalištu za obitelj!!!!!! Eto dokaz da čak i "uzorni građani" mogu bit pedofilčine!

Zato evo par stvari na koje triba pazit ako se prijavljuješ na oglase ili se sastaješ sa osobom koju upoznaš na chatu:
1. Nikad ne triba odavat svoje pravo ime i prezime,adresu i školu! Reci samo nadimak
2Ne predstavljaj se tuđim imenom i adresom!!!Možda nekog ne voliš,al nemoj ga uvaljivat u probleme na taj način...
3.Ako se pristaješ naći s nekim neka to obavezno bude po danu na nekom mjestu na kojem ima puno ljudi!Ne pristaj se naći na nekom osamljenom mjestu!!!
4. Obavezno povedi prijatelja sa sobom-po mogućnosti nekog malo starijeg prijatelja ili starijeg brata!

Pozdraw!

02.12.2007. u 13:58 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo nije tipični blog jedne tinejđerice- ne morate mi ostavit 600 komentara-rađe ću jedan pametni komentar nego 15 glupih!!! Ako se želite svađat i iskaljivat frustracije izazvane nedostatkom zdravog razuma koji je ishlapio dok ste gledali Big Brother molim vas da odmah kliknete na iksić u gornjem desnom kutu i da se ne vraćate ikad više!!!

zubo greedy party smijeh thumbup

Moj banner:
Oni koji nas ne mogu pratiti uvijek kažu da smo zalutali.




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Cursors




Think About It!


E Kiro naš....
Image and video hosting by TinyPic



Linkovi blogova koje čitan

@dorisol life:
Friendly

ovo ću reći samo vama

hevn en hel

Kathrin Z.

Eurosmijeh

PAKŠU BLOG



Kanibalka

svinjce













Crno ispod mozga i Ahilova škemba

VICEVI>FUNFUN

help blog




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno