body Nostradamusovo prokletstvo-8. dio - Priča o curama koje su se rodile na krivi datum - Blog.hr body

subota, 01.12.2007.

Nostradamusovo prokletstvo-8. dio

Evo me ljudi. Nisam dugo pisala post jer sam radila na forumu i tako to, ali sada me evo!!!
Ovaj dizajn mi se jakoooo sviđa, probajte vidit sve šta piše iako je dosta teško ja uspjela. Evo i osmog dijela, radnja sada stvarno postaje zanimljiva i nadam se da ćete svi ostat na broju.....


Ostala sam stajati onako ko metlom ošinuta nekoliko trenutaka. Nekoliko sam puta progutala knedlu i zagrizla donju usnu. Onda se FoCo okrenuo i prekrižio ruke:
- Dakle, Celine... –
- Profesore dopustite da objasnim! –pokušam se izvući
- Nema se tu što objasniti, stvarno si me iznadila! –
Pognula sam glavu. Da sam iz nekog drugog razloga pred ismotrom svi bi se učenici valali od smijeha, ali budući da nitko od njih to još nije doživio svi su ko ošinuti gledali u mene. Aly, Em, Chatrine i B.B. su se udaljile i međusobno razgovarale mislima. Znala sam to jer to možemo ali bila sam zauzeta drugim stvarima pa ih nisam mogla "prisluškivati".
- Kako si se samo usudila otvoriti ulazna vrata nakon što sam ih ja zatvorio. Iako si nova znaš pravila – rekao je profesor, a u meni se pojavila nova nada
- On ne zna –prošaptala sam- On ništa nije vidio –
- Sada hoću čuti tvoje objašnjnje koje mora biti dobro da te spasi od jedne okrugle jedinice
- Profesore, još jednom vam se ispričavam –pokušala sam nešto smisliti- ali ja am se spustila i vrata su bila oključana pa sam mislila da još niste ušli –
- Jako dobro znaš da je zvonilo prije nekoliko minuta i isto tako znaš da ja nikada ne kasnim –
- Razumjem profesore, neće se ponoviti –
- Nadam se –reče i otvori imenik- sada ću ti zapisati samo naopravdani sat, ali drugi put nemoj očekivati da ću te poštediti, a sad izađi van! –
Htjela sam ga moliti da stanem jer sam jako dobro znala da su vrata zaključana i da ih neću moći otvoriti, ali odstala sam kada sam čula škljocaj brave. Okrenula sam se prema vratima i osjetila nečiju prisutnost s druge strane vrata. Polako sam se zaputila prema njima i otvorila ih. Bila su otključana. Netko ih je otključao. Ali nema nikoga na hodniku. Provirila sam u svlačione, otvorila vrata od hodnika ali sve je bilo mirno. Ali ja sam znala da je netko bio s druge strane...
***
Idući dan je sve bilo mirno. Ili barem malo. Kuda god bi prošla učenici bi šaptali međusobno. Neki bi se klinci iz mlađih razreda usudili viknuti za mnom:Veštice! Vještice!
Znala sam da iako profesor nije vidio moj ulazak, učenici jesu i uskoro je o tome brujala cijela škola. Naravno preko brda tračeva i došaptavanja. Cure nisu sa mnom pričale, a kada bi i pričale onda bi to bilo jer bi ih ja nešto pitala, a one bi odgovorile s da ili ne.
Ušli smo u učionicu iz matematike. Čim smo se smjestili profesorica je rekla da pišemo nenajavljeni test. Svi su počeli uzdisati, negodovati ili psovati. Profesorica je razmjestila neke učenike, a među njima i Michaella pa sam ostala sama. Ispit je bio veoma jednostavan jer sam ja u matematici bila u velikoj prednosti. Oni su naime bili u ogromnom zaostatku, tako da sam ja svo gradivo sa testa učila dvaput. I bez učenja sve mi je bilo jasno. S ispitom sam završila među prvima, a odmah nakon mene je i Alison. Budući da sam sjedla sama, sjela je sa mnom. Izvukla je blokić i napisala mi poruku:
Kako si napisala?
Odgovorila sam joj:
Svo sam gradivo već učila pa mi nije bilo eško. A ti?
Nasmiješila se i slegnula ramenima:
Još ne znam. Znat ću kada ispravi.
Kimnem. Onda mi napiše slijedeću:
Je li te Michaell pozvao na bal povodom noći vještica?
Bal? Na njega sam potpno zaboravila. A cijela škola već neko vrijeme bruji o tome. Svi već znaju s kim će i kako će, a ja sam zaboravila. Napisala sam joj:
Stidim se
Zašto?Odgovori ona
Potpuno sam zaboravila na njega.
Alison mi je šapnula da to nije ništa strašno, a onda mi pokazala jednog smeđokosog dečka iz prvog reda.
Zove se Dush. Mislim da ću ja njega pozvati na ples.
Prosiktala sam uz cerek. Kada sam vidjela kako me upitno gleda napisala sam joj:
On je Laurin dečko, znaš onu iz F razreda. Oni ti idu skupa.
Složila je facu. Vidljivo joj je bilo žao. Da mi se ne sviđa Michaell on bi mi se. Baš je sladak. Tamnokosi odlikaš, veoma sramežljiva karaktera, baš kao i ja. Iz sna me prenuo Michaell koji se ustao da preda test.
Idem ja sad.
Napiše Alison i krene prema svojoj klupi. Michaell sjedne pored mene. Naslonio je glavu na dlan s tužnim izrazom lica. Počitala sam mu misli. Loše je napisao test, zapravo ništa nije znao. Jadan. Jednom sam i ja bila u takvoj situaciji. Kada sam bila u prvom razredu stare škole bila sam među najgorim učenicima u školi. Onda mi je Adam počeo pomagati i došla sam dovdje, postala sam super odlikašica. Isti mjesec smo prohodali, ali je on bio tipični muškarac pa je istovremeno ljubio i još dvije cure.
Ponovno sam pogledala u Michaella. Koliko sam poznavala njegov školski život, on baš nije bio najbolji učenik, a ja bi mu mogla pomoći. To mi se činilo super, a onda mi je netko u mislima odvratio Učini to.
Razogorčila sam oči. Nitko od cura nije znao čitati misli. Ali netko mi je poruku poslao. Pogledom sam prešla preko cijelog razreda i u prvoj klupi pored Dasha ugledala jednu curu kako me zlokobno gleda.


...
A sada vezano za komentare: Bili ste jako dobri!!! 103 komentara!!!Vau!
Red bi bio da sada skupljam 150, 200 itd. ali primjetila sam da kada tako puno skupljam izgubim volju i dođem u krizu!
Tako da skupljajte koliko oćete, a meni kad se svidi pišem novi post.
No nemojte se brinuti, čekam da svi pročitaju pa tek onda objavljujem next dio.
Savjetujem vam da posjetite stranicu OVU. Cura je nova, još skuplja likove pa tko hoće...

01.12.2007. u 17:48&bull ; Komentari (48) - Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis priče

Priča puna zapleta,
kako dječačkih i
naoko bezazlenih,
tako i krajnje opasnih i
veoma rizičnih.
Priča puna ljubavi,
ljubavnih tajni
zapleta i
intrigi.
Priča puna magije
čarolije i
čarobnih djevojaka
čiji su životi daleko
od svakodnevnih.

TKO JE BIO NOSTRADAMUS?

Nostradamus je jedan od najvećih proroka ikada rođen. Sva njegova proročanstva su se ostvarila i točno onako kako je on to rekao. Predvidio je Napoleonov poraz, bacanje atomske bombe na Japan i mnoštvo drugih. Rodio se 12. prosinca 1503. godine, a na samrti, 2. srpnja 1566., bacio je prokletstvo. Svi koji će se roditi na datum njegova rođenja, iste sekunde, 500 godina nakon njegova rođenja imat će nadljudske sposobnosti kojima će imati moć da učine zlo i dobro. Tim rječima je izdahnuo.

Image Hosted by ImageShack.us


Ova je priča nastala iz mašte jedne obične cure koja je uvijek sanjala da bude posebna.

Moje ime je Celine Mcdonald. Imam 16 godina i idem u 5. razred jednog sveučilišta u Southamptonu. Prije sam živjela u Londonu, ali sam se preselila u Southampton s majkom koja je ovdje dobila novi posao nakon rastave mojih roditelja. Iako sam vrlo sramežljiva osoba brzo sam se prilagodila i stekla nova prijateljstva. Imala sam 5 godina kada sam otkrila da mogu čitati i upravljati tuđim mislima. Neobična sposobnost mi je puno pomogla ali je ponekad i jezovita. Iako sam u Londonu bila među najboljim učenicima zbog neobičnih profesora u ovoj školi sam se malo pogoršala. Ubrzo nakon preseljenja u novu sredinu našla sam dečka Michaella koji mi je u mnogočemu pomogao kada sam došla. Među dečkima sam bila veoma popularna kako u staroj tako i u novoj školi zbog svog atraktivnog izgleda.
Kada bi me netko pitao kako da se opišem u 5 riječi to bi ovako izgledalo: sramežljiva, povučena, društvena, inteligentna i jako mrzim svoju mlađu sestru Clariss.
E, da! Naša imena su veoma neobična za razliku od običnog maminog Ann koja je oduvijek patila za neobičnim i posebnim imenom.

Image Hosted by ImageShack.us


Michaell Rilley je moj novi dečko. Upoznala sam ga odmah po dolasku u novu školu. Jedan je od najzgodnijih dečkiju u školi i sve cure pate za njim. Prije mene je hodao s jessicom Brown, jednom od najsamouvjerenijih cura u školi koja je, kada je saznala da sam njegova nova cura, odlučila napraviti pakako od mog života. Michaell ide u isti razred kao i ja i razrednica me odmah stavila u klupu s njim što se pokazalo super jer je on najbolji dečko kojega sam ikada upoznala.

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam Alison Amy Jackson
.Imam 16 godina. Svi me zovu Aly. Bavim se plesom i mažoretkinjama. Volim sport posebno odbojku i nogomet. Naj boje su mi crvena i crna. Uglavno ne preferiram jaku šminku ali u torbici uvijek imam mjesta za sjajilo i maskaru. Od nakita najčešće nosim srebrnu lubanju i šarene pletene narukvice. Slušam rock i pop te r'n'b' ne volim cajke. Mrzim kad me netko ogovara. Također mrzim umišljenost i razmaženost. Volim dokumentarce o životinjama. Imam psa Rex-a. Uz dokumentarne filmove volim i akcijske, te komedije kao i plesne filmove poput prljavog plesa, honey-a, step up-a i sl.. .Puno vremena provodim s prijateljima
Nisam najpopularnija cura u društvu ali svi me vole zbog moje veselosti i dobrog karaktera. Volim partye i zafrkancije iako mi se ne sviđa kad se na partijima netko napije. i sl...
Rodila sam se na isti datum kao i Celine, 12. prosinca, te je na mene bačeno prokletstvo poznatog proroka Nostradamusa. Ja vidim u budućnost i mogu se teleportirati u nju

Image Hosted by ImageShack.us


Catherine La Pue

Ima 16 godina i ide u 5. razred jednog sveučilišta u Southamptonu.
Živi s mamom i starijom sestrom Charlotte.Tata ju je napustio kad je bila mala.
Nas dvije smo najbolje prijateljice...A jako dobra frendica joj je Ali,a naj frend joj je Michel.
Uvijek se lijepo oblači, voli se šminkati... I obožava ići na partye...Često upada u nevolje...
Voli glumiti da je nemoćna pa joj dečki stalno pomažu,a zbog toga je i vole...
Popularna je među dečkima,a i jedna od popularnijih cura u skoli...
Obožava se šaliti...i uvijek je nasmiješena...Dečka nema,ali kako sama kaže nije baš da ne simpatizira neke...Sve u svemu super cura...

Image Hosted by ImageShack.us


Beatrix BellZovu me B.B.

Imam crvenu kosu, zelene oči i blage pjegice po nosu.Oblačim se šareno, kombiniram sve moguće i nemoguće boje i to na kraju ispadne odlično. Od nakita uvijek nosim naušnice na kosturske glave metalne boje i imam piercing na lijevom uhu. Na svakoj ruci nosim desetak narukvica raznih boja.
Volim se šaliti i glupirati, volim život i optimistično gledam na njega, druželjubiva sam, svugdje imama frendove i učinila bih skoro sve za njih, zaljubljive sam prirode i voljela bih imati dečka, nisam sramežljiva i ne bojim se reći šta mislim.
Često kasnim na sastanke po 5 minuta, ali ne i na nastavu, treba mi vremena da priznam svoje pogreške, kada se posvađam s osobom treba mi vremena da se pomirim s njom.

Image Hosted by ImageShack.us


Emina Heartbrake

No,mi je zovemo Em.Rijetko ko je zove Emina jer ona nevoli to ime.Kada je tako zovnete,pazite se!Cura mojih godina i ide samnom u razred.Smedja kosa,oci boje cokolade,slatka i zgodna u isto vrijeme.Drustvo za vecernje avanture,a samim time i avanturista.Unatoc tome,oblaci se po modi i vecina deckiju okrece se za njom,valjda zbog njenog stila.Ima neobicnu osobinu pretvaranja u vodu kad god to pozeli,pa se moze svugdje zavlaciti i prisluskivati.To joj dobro dodje kad treba da se izvuce od neke opasnosti...Sretna i romanticna cura.Uvijek se smijesi,ali kad je razljutite jako je opasna=).Ima macku koja se zove Cicko i papigu Honeya.Najfrendice su joj Catherine i Alison i stalno su zajedno.

Image Hosted by ImageShack.us


Hay! Moje ime je Jessica Brown i imam 15 god.Imam svjetlo smeđu kosu i smeđe oči.Visoka sam i zgodna, ma kako ne bi kad sam manekenka. Imam male slatke usne. Volim nositi štikle,jer me one čine višom i ženstvenijom.Iz svoje vile nikada, ali nikada ne izlazim bez šminke. To je prvo pravilo 1.pravilo- NIKADA NE IZLAZI BEZ ŠMINKE
2. pravilo- obuci se sexy
3. pravilo- upoznaj nekog cool i fancy dečka ( naravno,
da mu je tata pun love)
4. pravilo- budi u središtu pozornosti
5. pravilo- poštuj sva ostala pravila
Bavim se manekenstvom i plesom. Nemam dečka,ali sam ga imala do prije par tjedana kada je u njegov život ušla Celine. Radi toga je ne podnosim i zagorčavati ću joj život do kraja. Slušam hip-hop. Živim s oba roditelja kao jedinica u velikoj kući tj. vili.
Eto to bi vam bila ja...KISSY KISSY

Image Hosted by ImageShack.us



Regina Santini


Glavna faca u školi.Ima 16 godina.Dečki je naprosto obožavaju jer je jako zgodna i atraktivna tj. najzgodnija u cijeloj školi.Iako je većina cura ne vole i ne podnose ipak sve žele biti kao ona.Mijenja dečke kao čarape i uvijek dobije ono što želi pod bilo koju cijenu.Bahata je i ohola te voli maltretirati sve oko sebe(pogotovo cure) .Također je kapetanica navijačica.Izgleda kao iz nekog modnog časopisa.Jednom rječju kučka.rođena je na 12.prosinca pa ima moći.Može čitati ljudima misli(to obožava) i vidjeti u budućnost.

Image Hosted by ImageShack.us


Lucas Jack Potter

Zovemo ga Luc. Ima 17 godina. Ide u 2. C razred ove skole. Sluša rock i pop. U slobodno vrijeme igra košarku. Sladak je i dosta popularan. Super prijatelj, uvijek spreman pomoći zabavan, dosta otvorena osoba. Sviđa mu se Aly.

Image Hosted by ImageShack.us


Nicky Anderson

Prijatelji ju zovu Nix.Jedna normalna šesnajstogodišnja cura.
Obožava plesati.Nitko zapravo ne zna njenu pravu boju kose,
jer ju non stop mijenja.Sluša Linkin park,Evanescence,Nightwish......
Jedinica,nimalo razmažena.Svira elekričnu gitaru i smatra se
umjetnicom.Druži se sa svima,od štrebera do šminkerica.
Jednom riječju drukčija je od ostalih!Imam psića Puffu.
Duhovita je i svakoga mogu nasmijati!!

Image Hosted by ImageShack.us





Moj drugi blog( Moj banner, eh, kak sam ponosna na njega)
Image Hosted by ImageShack.us



Evo banner mog drugog bloga na kojem možete nabaviti sve što vam treba za savršeni blog
Image Hosted by ImageShack.us



Eh, da vas malo ometa u čitanjusmijeh

Gwen Stefani The S...