Stari putevi...

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Stari putevi...

,blog.dnevnik.hr/brankovaljubav" />



Stari putevi...



Prolazeći putevima
Koji su nekada bili zajednički
Prisjećam se svih sretnih
Manje sretnih
I ponajviše
Tužnih trenutaka
Trenutaka koju su nagnali
Da ode i ostavi tamu i hladnoću iza sebe

Ti putevi
Sada su hladni
Nemilosrdni
Pokušavaju me natjerati da ih zamrzim
Ali ne uspijevaju
Tim putevima hodala je ona
Ljubav moja...

I opet
Proći ću tim putevima
Sutra, prekosutra...
Prkoseći im
Neću ih zamrziti
A oni će svaki put biti hladniji
I nemilosrdniji

A ja ću im se smijati
Jer toplinu ljubavi
Koju moje srce osjeća prema njoj
Nikada neće moći ohladiti

A kada bih opet
S njom prošao tim putevima
Uništio bi ih
Nestala bi sva njihova hladnoća
Nemilosrdnost
I postali bi topli
Puni sreće...

To se možda ne ostvari
Nikada
Ali ja ću se nadati
I prkositi im
Noseći toplinu moje ljubavi
Svakim danom iznova

Našim starim putevima...


12.11.2007. u 08:17 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (25)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


blog o neuzvraćenoj ljubavi; o curi koju volim, a izgubio sam je zbog svojih gluposti

Tebi


Tebi za ljubav muški ponos pogazit cu,
tebi za ljubav sve za sobom ostavit cu,
na kocku da stavim sve i sve da izgubim,
a tebe da dobijem,
na kocku da stavim sve ovog casa spreman sam.
Muškarci ne placu i ne govore oprosti i nisu nježni prema ljepšoj polovici,
za ljubav ne ginu,
u vjernosti ne vide sebe,
a ja bih sve to napravio zbog tebe...


O meni


zaljubljen sam
dečko sam ;-)
imam 22 godine
trenutno tražim način da ponovo osvojim curu koja mi znači tako puno

volim je




Ne govori više


Reci šta da budem
bit ću za tebe
kaži sta da radim
uradit ću sve

Ne govori više da te ne volim
ako želis prijatelja evo ti ramena
ako želis moju ljubav
uzmi je za sva vremena

Ne govori više da te ne volim
kad odnijela si sve
reci hoću to da imam ja ću ti stvoriti
hoćeš li heroja ratnog otiću se boriti

Ne govori više da te ne volim
kazi hoću snijeg da pada
ja ću pričat s Bogom
hoćes me za jednu noć

Ljubi me i šutni nogom
ne govori više
da te ne volim
kad odnijela si sve


Ako tražiš nekoga


Ako trazis nekoga, nekoga za setanje
onda ja sam covjek za tebe
imam sedam milja duge korake
lake kao oblake

Ako trazis nekoga, nekoga za plakanje
onda ja sam rame za tebe

Uzmi me, to je sudbina
ima zena koje zakljucaju srce
poput dragog kamena

Ako trazis nekoga, nekoga za cuvanje
onda imam ruke za tebe
i za tvoje vrelo celo, dlanove
meke kao jastuke

Ako trazis nekoga, nekoga za zauvijek
onda tvoj sam covjek oduvijek





I JOŠ JEDNA O LJUBAVI

Zar nije tuzno???
Znali su se 6 mjeseci, prije nego što su prohodali, posvađali su se i poslije te svađe zbližili su se još više.
Jednog dana rekla mu je da je bolesna, kako ima bolest srca.

U trenutku ju je zagrlio i počeo plakati.

Ubrzo, kad je trebala ici na operaciju, na aerdromu, kad je trebala uci u avion, nije joj rekao ni bok.

Kad je došla oporavljena sa operacije nije ga vidjela.

Pitala je mamu gdje je on.

Majka je čudno pogledala u nju i upitala je:
ZAR NE ZNAŠ TKO TI JE SRCE DAO??!!