četvrtak, 02.06.2005.

ventilator

tak negi okraj pol tri tri kat eto ti davorice k meni. fčera je to bilo. i veli on meni čujež brankec jesi za akciju ili nesi. a velim ja njemu jesem davorica jerbo mi je strašno dozadno i neznam kaj bi napravil ot sebe nek samo televiziju gledim a nema nikaj pot milim bogom nek samo bedaztoče. i veli meni davorica imam jednu pravu ideju. a velim ja njemu a kakovu ideju imaš. i veli meni davorica tođno ovak. ja sem ti denez brankec išel z traktorom v gorice i onda mi je jena prava ideja sinola v glavu jerbo je bilo jako vruče. a velim ja njemu a kakova ideja. a veli davorica ja sem se setil kaj bi mi na moj traktor ugradili jenoga ventilatora v kabinu kaj bi puval dok bi bila vručina. a velim ja njemu u jebate davorica to je baž super ideja i ak to pri tebi uspemo složiti onda bumo i pri meni. a veli meni davorica branko naj biti smešen kaj bi pri tebi slagali ventilatora kat tvoj traktor opče nema kabinu. i to je iztina al ja bum tu kabinu kak got teško nabavil. i tak smo mi lepo otišli k davorici a on je več imal spremnoga jenoga maloga ventilatoriđa ot lima kaj je deda našel na smetju dok je kocenje vozil a ventilatoriđ još dela anjc a jerbo ga ja deda sprobal. i tak smo lepo zeli bušilicu i davorica je na kabini zbušil dve rupe izte veličine i namestili smo ventilatora kaj bu davorici puval taman pravac v glavu onak odozgora. prišarafili smo ga z šarafima kaj nebi slučajno otpal i davorici med noge mam bi mu jajca otpilil na jen dva tri. zato smo ga z dva šarafa prišarafili i z drotom obvezali kaj se nemre niti pomeknoti. jerbo nek se vrag igra. kaj mislite samo otjemput šaraf popuzti a ventilator se s celom snagom okreče i pravac bi na davoricu navaljil i kak bezna bežtija bi mu jož i nosa otpiljil il kaj sličnoga. e i dok je to bilo gotovo još je davorica zvlekel dve male žičičke i nekak je kvragu ih zmotal za jene žice kaj ideju pravac na akumulator i ja sem to lepo z izolirkom omotal i veli meni davorica ajde branko imaž čazt kaj prvi sprobaš. i ja sel na traktor i prepeljal se čez celu vulicu. e da vidite vi koja je to milina. ti samo voziš i voziš a ventilatoriđ onak polako puše i puše kak da ti bik puše za vratom il krava. i to je jena prava ideja za budučnost i tak ljudi i budu živeli v budučnozti i saki bu imal jenoga ventilatoriđa i v autu i v traktoru i v avijonu i sakačkim napravama ot bilo koje kvalitete kaj jih ljudi još nesu ni zmislili. i to je bil jen pravi užitak za vožnju. i tak sem ja lepo naparkilal traktora k davorici v dvor i velim ja njemu davorica to je prava stvar ja bum mam jož denes sikak probal nagovoriti mamu kaj bi i mi kupili kabinu za traktor i onda i pri meni složimo ventilatoriđa el more. a veli davorica ma more brankec nema problema i to so reči pravoga pajdaša. samo neznam gde bum nabavil tak lepoga ventilatora nek bum i ja moral iti na smetje kocenje vozit pa ga morti i ja najdem sam tak kak i deda. i veli meni davorica e sat sem ja na redu kaj ga sprobam. i spuzal davorica na traktor i taman da bu krenol kat eto ti dede i veli on njemu stoj davorica. a veli davorica a kaj sat pak ti očež deda. a veli deda el to moj ventilator el neje. e baž je. e pa onda je red da se i ja vozim s tebom na traktoru. i jož ga je davorica sakak štel nagovoriti kaj bi deda posle se vozil al je deda rekel il sad il ti ga mam ftrgnem i hitim z kabine proč vun. i tak se je i deda narival v kabinu i oni so krenoli. prvo je davorica zapeljal gore čez vulicu malo je kormanil lepo dezno kaj bu videl kak zrak šiba sim tam. i onda se je okrenol i pak nazaj. stiznol je traktora pun gaz i taman dok so došli pret hižu a ja stal na mostecu i gledim. i vidim ja da davorica nebo stal nek ide još jeden krug. a ja digel ruku onak v zrak kaj jih kakti pozdravim prijateljzki. i nekak kvragu kak jim je bilo tesno v kabini kat se je i deda narival tak se je davorica nekak nameščal i ja sem samo videl kak se je davorica malo nadigel i eto ti vraga. ventilatoriđ je samo kak se je okretal nekak kvragu davorici prijel lasi i zvrtel jih na meztu. to je se trajalo samo jeden čaz. samo sem videl kak se davorica nadigava nebili se nekak namestil i ventilatoriđ kak se je vrtel i vrtel i naglo ga je prijel kaj se jadni davorica neje ni snašel. deda se je prijel za glavu a davorica je zavriščal kaj sem ga ja na mostec čul. samo mu se je glava nagnola na stranu i z nosom je oplel vu šajbu kaj sem mislil da ju prebije na poprek. si so mu se lasi zapleli vu ventilatoriđ. i kak je davorica bil v šoku ot te silne nemilice više neje opče znal kam bi kormanil i samo se je traktor zanesel i deda je nekak prikočil a traktor prek grabe z jenim kotađom a prek mosteca z drugim i pravac v tarabe ot one babe mutave kaj je fčera celi den narekala za sprlemi deskami. deske so se razletele na se strane kugle nebezke i v zrak i v nebo. to je samo puklo kak da helikopder opane na susedov štagelj i deda je valjda jož nekak prikočil i traktor je stal na pol metra od bunara. i samo sa sreča kaj je stal jerbo da je v bunar prepal mogel se je davorica i ftopiti skup z dedom. deda je z čelenkom oplel pravac vu šoferšajbu kaj je malko i napukla, to sem tek posle sprimetil. a ja sem se brzo zabežal i kaj jih spasim jerbo znam ja da ak počene nafta cureti z traktora on mam egsplodera kak na filmu. i samo se se razleti, motor na jenu a auspuv na drugu stranu i nema više ni davorice ni dede nek bi jih milicajci morali z lopaticami skupljati po selu. deda je i sam zišel vun i samo se je za čelenku držal i veli on meni el si videl branko nemilice i čuda velikoga a krv mu je samo potekla spod prsti. je to je bilo v redu al se davorica nikak neje moge osloboditi toga vražjega ventilatora jer so mu se si lasi spleli. i baž se je to sad moralo dogoditi dok se davorica neje pol leta šišal a neje se moglo dogoditi naprimer dok bi se davorica vračal ot frizera. nek je to se jena nesreča velika kaj se takve stvari baž v krivo vreme događaju. i ja zišel v traktor i velim ja njemu davorica jesi dobro. a veli on meni pomagaj mi branko samo mi nekak pomogni a suze so mu tekle ne joči kak malome detetu. a velim ja njemu a kak da ti pomognem nek moram iti po škare kaj ti lasi odrežem. a veli meni davorica nejdi nikam jer ak jotec doje pretrgne me na pol nek imaž tu v traktoru jenoga staroga noža i z njim mi odreži lasi. i ja zel toga noža i davorici sem prepiljil lasi sam tak. bil je malko hrđav al mu lasi više ionak neso za nikaj bili. davorica je jož samo malko zajafkal i se je bilo gotovo dok nabrojiž do petnajz šesnajzt. došel je mižkina kaj smo traktora zvlekli vun i mam k davorici v štagelj kaj smo lima nekak naravnali dok se jotec neje vrnol. ventilatoriđ je vredu i dalje se polako okreče samo ga treba malko ščiztiti od las. rekel je davorica da ga hiti prek hiže kaj ga više nigdar nebo al si ga onda rađe ja zemem pa dok kupim kabinu kaj ga zmonitiram. sad sem baž sem malo prije došel ot davorice. mati mu je lasi obrezala škarami kaj se skoro i ne vidi nek samo na jenom meztu gde so mu malko spukani a deda se opče ničega ne seča i ja si to opče nemrem ni zamisliti kaj se onakove situacije nebi sečal. veli mama od davorice da ak se nebu ni zutra sečal da budu morali iti v bolnicu v koprivnicu i to na hitnu jerbo da deda nebi imal potrez mozga. ja sem mamu celi den nagovaral kaj bi i mi kupili kabinu al ona neče niti čuti. al ak bu tak ja ju sam napravim od oni stari dezki kaj jih imam na vrtu i na traktor ju poztavim. pa nek si ona onda misli. jož mi bode i lekše na drevo ventilatoriđa namonterati. davorica je celi den tarabe od one mutave babe slagal jerbo je rekla da pozove miliciju onda sem mu malko i pomogel. tak je to bilo al ne prectavlja nikakovu razliku kad je se dobro zišlo. pozdrav ot branka za sada i bok.
- 19:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>