ponedjeljak, 05.03.2007.

vmoril sem jenu kokož krivu

v subotu veli meni moja mama čujež branko el ti vidiž kak ova naša žuta kokica pomalo pošepavlje. a velim ja njoj a koja mama pak so dve žute. a veli mama ona druga ot njih. a kad ja malo bolje poglenul akat ono stvarno. malo malo hoda i onda samo otjemput počne pošepavati. a velim ja mami mama a zakaj ona pošepava. a veli mama je a kaj ja znam branko morti ju noga boli. onda sem si ja malko tak razmizlil i mislim ja sebi kak bi ona sam tak z čizta mira počela pošepavati pak neje kokoš čovek a neso pevci ljudi kaj bi naprimer igrali kožarku pak bi si zmeknoli nogu pa bi ih bolela. onda mi je jena prava ideja sinola v glavu. moglo bi biti da je naprimer jena lisica bezna otnekud skočila vu naš dvor i samo je našoj žutoj kokici jenoga przta otgrizla a to bi mogla biti velika jebada jerbo ak je lisica bezna onda ta nepodbština prejde i na našu žutu kokicu pak ona poludi i se nam kokoši pokolje il pevcu joči skopa dok bu štel na nju skakati. onda sem i tu ideju i mami rekel a veli meni moja mama naj biti smežni branko pak el ne vidiž da joj je se vredu z nogom. al je onda mama jenu pravu stvar rekla. ja sad idem kropa priztaviti a ti ju branko primi pak ju zakolji kaj bumo zutra imali jenu finu juvicu. a onda sem ja mam skočil kak zajec na zadnje nogi i velim ja mami mama a jel bu i soz ot paradajza a veli mama bode branko jerbo moramo ju rešiti kaj ne krepa. i tak je mama otišla v hižu kropa priztaviti a ja sem fletno v priparmič otbežal i zel sem jenoga štija pravoga kaj samo ž njim zamanem i glavu joj otsečem, jerbo nesem blesav kaj bi bežal za njom po dvoru. i ja zidem van i malko bolje pogledam koja to žuta kokica pošepavlje a kat ono baž ni jedna ot te dve. i tak sem malko bolje pogledal kat eto ti samo počela pošepavati ona druga žuta kokoš i ja brzo štijom zamanol kak jen ninđa z mačom i još sem se jemput okolo sebe okrenol kaj dobim specijal ubrzanje i samo sem ju potegel a kokoš otletela na jenu stranu a glava joj se otkuturala na drugu i samo je krv šikljala na se strane. i ja sem još jemput malko bolje pogledal nebili se bežtija nekak zdigla i glavu si nazaj nameztila na vrat kak vu jenome filmu al njoj više neje bilo spaza. i onda sem otišel nazaj štija pozpraviti i dok sem se vrnol mama je več bila na dvoru i veli ona meni branko ja sem več i kropa pripravila a ti još nesi kokicu vlovil. a velim ja njoj pa kak nesem mama pak el ne vidiž kak bežtija leži obezglavnjena na dvoru. a mama se prijela za glavu i samo veli branko ti norc jeden pak si krivu prvu žutu kokicu vmoril a ne pravu drugu. a velim ja njoj em kak mama pak sem točno gledel koja pošepava. a kat ja malo bolje pogledal akat ono stvarno sem jenu krivu kokož vmoril jerbo je ona izta druga prava kokica i dalje po dvoru pošepavala. i onda nesem stvarno znal kaj bi a mama je kričala kak da je opala jena atomzka bomba na susedov vrt i se naz potukla. a velim ja mami pa ja mama opče neznam kak to more biti nek se je valjda kokoš popiknola na nekakov kamen a ja sem onda mizlil da pošepava i tak sem joj mam glavu štijačom otsekel. a veli mama otsečem ja tebi glavu z tom iztom štijačom samo dok te se doščepčim. onda sem brzo pobegel k davorici dok se mama malo ne primiri jerbo bi mi stvarno mogla glavu otseči a taman i ak si je jož malo i z rakijom poterala. a fčera je bogme bil jen pravi obed. fina juvica ot kokoži one krive i tenfani krumper i soz ot paradajza kaj bi si čovek przte oblizal. a jož sem mamu nabrkal kaj je i palačinke spekla z pravim pekmezom ot šljiva. i onda dok sem se tak lepo najel samo sem zišel malko na dvor kaj đekici kozti odnesem a ona prava kokože je samo pošepavala po dvoru kak pravi invalit i kukuruzu izkala okraj koša. tak je to bilo al glavno kaj sem se ja dobro najel a ak bu ova bežtija i cel tjeden pošepava onda bu i drugu nedelju jen fini obed samo dok ja štija primem v ruke. pozdrav sat jen ot branka prijateljzki
- 11:36 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>