subota, 18.06.2005.

zmija

ja sem taman nekakove šarafe šarafil z šarafcigerom i jož si mizlim jer bi prišarafil toga zadnjega šarafa il bi si išel popiti jenu pivu kaj mi bode malko lekše šarafiti jerbo je denez bilo tak vruče kaj bi i vragi z pekla morali piti limunadu z frižidera kaj se malko razlade dok bi došli malko na ovaj svet. i taman vutom čazu eto ti babe zlate k meni v dvor. navaljila je kak da joj štagelj gori i tak je zavriščala kaj đekica skoro neje dobil mozgovni udar ot straja jerbo je baš dremal pot brezom. i pitam ja nju pa kaj je baba zlata kaj si tak nahrupela el si morti ponorela kaj mi đekicu frazt prime. a veli ona meni odi branko odi ako boga znaš čudo je to jeno. a velim ja njoj a kakovo čudo baba zlata. a veli ona meni zmija kake drevo debela mi je v dvor došla odi kaj vmoriš tu neman jerbo me zakolje. u a ja sem si mam pomizlil da to mora biti ona anagonda kaj na televizoru mam celoga čoveka pogotne na ekz. samo raširi one svoje laloke i poždere čoveka vu sekundi jerbo tak vele na televizoru. a velim ja njoj baba zlata a otkud je došla. a veli ona neznam ja brankec samo se je otjemput stvorila vu dvoru i pravac na mene. ja sem mam zel jene rasove i nazval sem mam davoricu na telefon nek zeme motorku jerbo nek se vrak igra z tom zmijom a ja se nebum. a velim ja babi zlati odi z menom kaj mi pokažeš gde je zmija. a veli ona nejdem ja v dvor da je baž zlatna zmija nek ti je tam pot košom. i samo kaj sem zišel na put kat eto ti suzeda jozipa i veli on meni a kam čež z tim vilama brankec pa kaj jož nizi osužio sjeno. a velim ja njemu ma kakovo seno suzed nek se je jeno veliko zlo naleglo vu dvoru ot babe zlate zmija i to prava anagonda z zubima do zemlje. a veli jozip daj brankec naj biti smežni jerbo tu nema takvih zmiji nek samo u đungli žive. a velim ja njemu e suzed pa kaj ti misliž da sem ja bedazt. znam ja da su takove zmije samo vu đungli a kaj ak je slučajno ova opala z avijona jerbo kaj ti misliž a kak ta sa živina doje v zoložki vrt nek z avijonom. a v zagrebu ima zoložki vrt i to tođno znam i sigurno ju je jeden avijon tam vozil i onda su se samo slučajno otprla ona mala vrata ot avijona i zmija pravac vu dvor ot babe zlate opala. a sused jozip se je samo nasmejal onak smežno kaj da je dobil sunčanicu. i vutom čazu je i davorica dobežal z motorkom. u kakovi bi to bili krmenadli da ju uspemo nekak onezpozobiti i zrezati z motorkom. a veli davorica gde je zmija brankec. a velim ja njemu vu dvoru ot babe zlate pod kož se je navlekla bežtija jena. a veli davorica a el velika. a velim ja njemu rekla je baba zlata kak drevo debela i to mora biti samo anagonda i nikaj drugo. a veli davorica i kakov je plan. a velim ja njemu ja sem mizlil kaj bi ju ja z rasovami fpičil pravac v joči i onda kaj nebi više vidla i onda ti samo skočiž na nju i zapiliž ju za vrat. a veli jozip dečki pa nemojte biti smežni. a velim ja njemu sused kaj vi znate kak treba z takovemi bežtijami poztupati jerbo vi nemate takovoga fakulteta. a veli davorica a kaj ak nam ne uzpe taj plan. a velim ja njemu onda bi bilo najbolje kaj bi joj zmešali nekakovoga otrova il deherbana kaj bi ona to popila i mam bi fcrkla. a veli jozip ajte dečki idemo mi gledat tu zmiju. a velim ja njemu najte suzed jozip se igrati z takovemi stvarima jerbo vaz ja neču imati na duži. a veli jozip samo vi odite a ja ču za vama. i tak sem ja onda stiznol rasove kak sem got mogel čvrzto vu šaku i davorica je pripravil motorku kaj ju samo vužge nabrzinu i polako smo došli v dvor. šuljali smo se onak polako kak pravi ninđa v papučami poztija. kak pravi bruz li. i došli mi tak polako do koša a zmije nigdi. a velim ja davorici onak poztija pazi davorica sigurno se je nekam skrila i sat pripaziva kaj naz samo zaskoči i zakolje. a veli davorica samo nek ona skoči ja joj mam žilicu prepilim i mam joj bu kraj dok skrvari. i tak smo mi nju izkali i izkali a nje nigde. i samo otjemput veli suzet jozip a glete dečki gde je vaša zmija. a ja se okrenol onak fletno kak kauboj na peti i stiznol rasove i navaljil na zmiju. a veli jozip no se malko smiri brankec pa to je jedan običan slepiđ. i ja pogledal a to stvarno zmija. jena obična mala. rekel je jozip da on mizli da je to slepiđ a davorica je rekel da je beloužka. a velim ja njima el vidite vi kak naz je lepo zajebala baba zlata a rekla je da je to prava anagonda. a veli jozip a jezam vam ja rekao dečki da tu nema takovih zmija. a veli davorica a kaj bumo z njom. a velim ja njemu ti delaj ž njom kaj očež a ja idem doma. onda je suzet jozip otišel po jenu kantu i narival je zmiju vnuter i odnesel ju je na vrt kaj se ona luda baba zlata nebu više bojala a ja sem joj rekel da je luda i da ju bar oče zmija pojezti kat je tak bedazta i ne pozna el to anagonda il obični slepiđ il beloužka nek samo glupozti pripoveda i dela paniku med svetom. a velim ja davorici e davorica kakovoga smo sat mogli rožtija peči samo da je to bila prava zmija. onda smo si popili sakoj dve pive i davorica je otižel doma a ja sem i dalje išel jož malko šarafit. a đekica je i dalje spal. takova je to bila bedaztoča z tom zmijom malko vekžom ot glizte a ne z onom pravom ameriđkom ot stodvajzt metri. pozdrav ot mene i bok.
- 23:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>