subota, 11.06.2005.

videl sem jenoga konja pravoga

kacam bijo u dučanu kupijo sam jenoga deterđenta i jenu pažtetu picečju. al je bila fina jerbo sem ju denes pojel. a mama je rekla dok je davorica došel po mene nepež ti branko nikam a ja sem samo otišel. a nije to i ne prectavlja razliku jeden bambuz il nitijeden. ja imam jenoga miža i on je baž smežni jerbo ima jenu strelicu kaj preletava po ovome telvizoru sim tam i ja samo malo trznem z rukom i onda jena strelica preleti po ekranu kaj ju nebi ni đekica mogel stiči niti da ima motora na pogon ot pecto snage. a rekla nam je konobarica dečki el ne vidite da je fajrunt i idite doma jerbo ste se narolali a ja sem njoj rekal daj jož jenu rundu al ona neje šteola niti čuti i ja bi ju mam pluznol samo da sem štel. i onda smo otižli doma. al dok sem denez sel na traktor al sem se vozil kaj minister ot jene službe. nebi min jož išli doma al je davorica rekel brankec ja bum bljuval al si zamislita kakova bi to bila neugodnost i onda smo otižli. onda smo jenome čoveku malo nabijali na rolete al je on rekel ja vaz potučem kak cucke pak smo pobegli al je to bila prava zanimacija i ja sat idem spat. lepo vaz potdravljam ot srca branko to sem ja.
- 01:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>