subota, 25.12.2004.

polnočka

i tak je lepo davorica fčera zbrisal čez oblok i lepo smo ižli na polnočku. mi dva skupa kak i sako leto. davorica je imal pun žep petardi i hital jih je na se strane i maloj deci pod noge kaj su samo otskakivali kak jarci v zrak. jerbo je to njemu navek jako smežno. i tak se je jož pucalo pret cirkvom kaj se je se pražilo i dim je letel na se strane kugle zemaljzke. i velim ja davorici idemo mi davorica vnuter v cirkvu jerbo da nam jož što ne hiti petardu za vrat i onda da vidiž vraga. kak je prožlo leto malome robiju ot marija onoga visokoga kaj ima dugačku bradu sinu petarda baž čistam kre vuva pukla kaj neje jadnik tjeden dana nikaj na levo vuvo čul. nek je tek drugo leto mu se vuvo otštopalo dok ga je jen njegov pajdaž ruknol z komadom leda diregt v glavu. malko mu je ižla krf al so si bili sretni jerbo je mali robi pak čul na levo vuvo i to je bilo pravo vezelje. mada se je on plakal kat ga je bolelo ot leda. i tak smo spuzali na okoruž na ono naže staro mezto gde navek stojimo dok smo pri meži. a bila je takova gužva kaj se čovek nebi mogel pomeknoti ni za jeno mezto ni levo ni dezno nek smo si bili stižnjeni kak da je neznam kaj. i onda so žene počele popevati tiha noč sveta noč i to je bila baž takova lepa atmozvera kaj čoveku mam dojde onak milno pri srcu samo dok se seti kak se je baž sat mali isusek zrodil tam negdi daleko v betlejemu i kak mu je zima i se to al ga magarci i ofce i koze greju z svojom toplinom v štalici. zvonar je lepo bil nakresan kak i sako leto i se je bilo baž lepo i baž onak kak mora biti na božič. čak je i pop bil jako pametni i neje nikakove glupozti spominjal kak on zna mleti kojekaj i se po spizku nek je baž se bilo ajnc a. i samo tak otjemput dok smo uživali vu toj lepoj atmozveri kat ti otjemput čujem ja nekakovo komežanje. i ja sem mam znal o čemu se radi. mam mi je se bilo jazno jerbo je tak baž sako leto. božo se je pak onezveztil. i mam mi je prekipelo prek glave. jerbo si božina norc jeden sako leto stane na okoruž i to točno na izto mezto kaj je najdalje ot cirkveni vrati i sako se leto onezvezti i onda ga moraju znašati prek celoga okoruža van z cirkve. jerbo je on malko slab na žifce il kaj drugo mu ne štima v glavi i onda samo otjemput mu doje tak nekakova omama v glavu i on opane kak pokožen. i onda se si moraju stizkati i mekivati se dok ga znašaju van. i tak je bilo i ovo leto. samo sem videl kak se ljudi stižču i mam sem znal da se je bedak pak onezveztil. i vidim ja ide prvo danko i drži božinu za noge i za njim ide kruno i drži ga pot ruke i noze ga vun kak pajceka priklanoga. e dok su dožli do mene tak sem ga vritnol pod rebra pak nek si zapamti jemput za se veke vremena i nek si drugi put stane kre vrati kaj se nebumo si morali narivavati zbog i radi njega. on je samo lepo onezvežten i ničega se ne seča i baž ga briga a mi se si moramo mučiti. a njega baž briga. i onda jož i danko stalno melje no ljudi pomeknite se malo ljudi kaj ne vidite da je čoveku lože. ljudi ljudi pomeknite se. i onda ga lepo znesu vun i on zataj čaz mam dojde k sebi jerbo je vuni navek jako zima i onda lepo otiju v goztijonu pit. a mi se i dalje moramo stizkati kak konzerve. al sače si on zapamtiti samo dok se ozvezti i dok oseti kak ga nekaj prebada pot rebrima. mam viže nebu drugo leto ponavljal iztu tu proceduru. i tak dok je polnočka prežla jož smo malko stali pred cirkvom i dok je davorica shital se petarde ižli smo si i mi nekaj spiti v gostijonu. božina je več bil tak pijan kaj mu je malo falilo da se pak ne onezvezti. i tak dok smo si spili sakoj par pivi i malko se pozpominjali z ljudima i sima čeztitali sreten božič onda smo jož ižli k meni doma na ladletinu i onda smo se lepo najeli i davorica je otižel doma a ja spat do jutra. bok sima skupa ot mene.

- 18:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>