petak, 09.07.2004.

vrnul sem se doma

baš sem se sad malo predi vrnul doma. mami su mam suze potekle na joči a đekica ja tak skakal v zrak kaj sem pomislil da mi bu nosa odgrizel il vuvo ili bilo kaj. bil je kake sponoren i lajal je kaj sem pomislil da se susede zbudi. bilo je čudaj toga na moru a nisem ni mislil da bi more moglo biti tak veliko. bogme sem se i na pravome trajektu vozil i bil je velik kaj bi 30 autov stalo na njega i kamijoni idu gore i motori i biciklini. sad idem direkt spat i spal bum zutra celi dan kak sam vmorjen. onda vam bum se natipkal kak je bilo. laku noč. sad mi je se nekak čudno taj internet i to i jedva sam se setil kak to se z tim treba postupati i natipkati. i jedva z mišom se te gumbe potrefim. pozdravljam.
- 22:21 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>