www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Dobro došli na neslužbenu stranicu "PROSVJETE I ŠPORTA" u Republici Hrvatskoj!!! Uživajte čitajući!

BOŽANSTVA SU PALA NA TJEME

19.01.2006., četvrtak

Nešto sitno informacija o prethodnoj profesorici!

NEKOLIKO OPĆENITIH INFORMACIJA O GOSPOĐI PROFESORICI GUZMANIČ IZ SLUŽBENIH SPISA POA – e.

IME[B]: Gordana
[B]PREZIME
: Guzmanič
NADIMAK: Guza guzu mije, Naguzička, Guzić or G.G.
SEX: žena, žena i samo žena. Ništa doli žene!
PREDMET: turski predmet
DATUM ROĐENJA: nepoznanica
GODINE: nepoznanica
MJESTO ROĐENJA: Ankara
UMIROVLJENJE: nepoznanica – tajna znana samo turskim vlastima

GLAS: nešto slično zavijanju vuka i glasanje sove, pogotovo kada priča na domorodačkom jeziku, tj. turskom.
HOD: poput turske bule ( ne, zajebavam se ), nešto slično geganju, ali nadasve iritirajuće
FRIZURA: masna, masna i samo masna. Kila masti svaki dan. Ukoliko je nedjelja i ne radi obližnji dućan, a pećete kokicu, slobodno me pitajte za njen broj, jer kod nje ćete moći nabaviti masti koliko vam samo srce želi. I više od toga! Yuck!
VJEROISPOVIJEST: Ne posjedujem tu informaciju, ali zasigurno nešto tipa «slijedbenici masnog reda i sjaj na suncu»!
STANJE: Bila je u braku jedanput, ali uhvaćena je na dijelu s nekim stranim čovjekom, koji je na glavi imao nešto da se ne bi znalo o kome je riječ ukoliko njen suprug uleti u sobu za vrijeme radnje ( kao što i je ), tako da se nikada nije saznalo o kome je riječ. Naime, svi njeni ljubavnici ( ili možda ljubavnice ) su imali/imale na glavi neko pokrivalo.
DJECA: Niti jedno!
STIL: zapanjujuć! Fura se na mornara kojemu je glava masna od ribetine koju svakodnevno izvlači van. I miris nije ništa bolji. Nešto tipa pokvarenje tunetine.
RAZREDI: svim učenicima koji su odlučili kao izboran predmet učiti turski jezik. Tu pretežito prevladavaju muslimani i židovi ( među kojima sam ja ), dok je katolika, protestanata, pravoslavaca, kabalista, slijedbenika ostalih crkvi, sekti i uvjerenja u malom postotku na tom satu.
PROSJEK JEDINICA PO DANU: Smatra kako je turski jezik jezik kojim priča Bog, tako da nikada do sada nije dala niti jednu jedinicu. Jer to ne bi bilo lijepo i slične spike. Neka, samo neka i tako dalje razmišlja. Nadam se da jednog dana neće saznati kako je Bog progovorio engleski.

KOMENTARI UČENIKA:
- »...Mislim kako pregovori Republike Turske sa Sjedinjenim Europskim Državama morajuj započetio i kako upravo pristupanje takve eurospke države takvim državam bi ojačalo Europu kakvu poznajemo. Naravno, reforma sudstva, zdravstva, školstva, poljoprivrede, medija i ostalih informativnih grupa i podgrupa, socijalnih ustanova, vladinih i nevladinih država je u svakom slučaju potrebna, ali takve reforme ne samo da će stvoriti družavu...» – ZBOG SIGURNOSNIH RAZLOGA MORAO SAM UŠUTKATI UČENIKA KOJEG SAM SLUČAJNO NA HODNIKU ZAMOLIO ZA PAR RIJEČ, ponavljam, PAR RIJEČI.
- »...O, masna gadura. Prič** joj materina, kur** jebe**, krave**** odurna, kurv* retardira**, najogavnije ljudsko stovrenje, pič** joj ma******... ( aha, riječ materina nisam trebao staviti pod zvijezdice )[/I] ...krava jebe**..» => I ovu sam izjavu skratio i cenzurirao koliko je to bilo moguće.
- »...Masna kučka...»
- »...Kučka masna....»
- »...Nešto masno...»
- »...Mc'Donalds...»

NJEN NAJDRAŽI CITAT: Samo prirodno, ljudi dragi. Samo prirodno! Krenuvši od raspoloživih masti koje mi ljudi sami posjedujemo, pa sve do, znate čega.

- 11:11 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Free Web Counter

hit Counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace

images for blogs



OVO SAM JA!


Ovo je neslužbena stranica na kojoj ćete uspijeti saznati sve što se događa u prosvjeti. Naravno, upoznate ćete glavne junake ovog bloga, od kojih sam među prvima i ja, imenom i prezimenom BUNTOVNIK ŠTREBERÓV.
Imam sedamnaest godina i pohađam superiornu »PRVU HRVATSKU GIMNAZIJU» u Zagrebu. Upoznat ćete sve moje profesore. Pokušat ću ih što vjernije opisati i prenijeti vam ono što se događa u toj čudesnoj školi, među bogovima. Ocjenjivat ću ih, kao što ih je i ocjenjivao i jedan riječki bloger koji je to napravio sa svojim profesorima i danas posjeduje ukor pred isključenje, tako da je ovaj blog i pokrenut jednim dijelom i zbog tog događaja, ovaj blog je inspiriran HEROJOM iz PRVE RIJEČKE GIMNAZIJE. Nadam se da i ja neću dobiti ukor zbog svog bloga, jer ja neću samo dijeliti ocjene, nego ću i objavljivati njihove fotografije ( rukom nacrtane ), njihove ambijcije i njihovu ljubav spram nas, učenika, te ću ih šijunirati dano - noćno, ulazit ću u njihove domove, objavljivat ću njihove dnevnike na ovome blogu, prepisivati njihove sms – ove, sve i svašta. OVO JE NOVA ERA OCJENJIVANJA i po prvi puta od strane jednog učenika.

Ukoliko želite i da se vaš profesor nađe na ovome blogu, slobodno pošaljite na mail neku apsurdnu priču s vašim profesorom i neke njegove karakteristike na moj mail bogovisupalinatjeme@net.hr. Ja ću ih nacrtati i objaviti. Naravno, ne morate se predstaviti, samo pošaljite njihov nadimak i crtice koje ih ukratko opisuju i očekujte svog profesora na neslužbenoj stranici prosvjete.

Tu ćete jednostavno nalaziti sve o bogovima koji su pali na tjeme, tj. profesorima. Donosti ćemo intervjue s poznatim osobama i profesorima, te ćemo objavljivati sve TRAČEVE iz zbornica diljem HRVATSKE, što će mi zadati mnogo posla, jer naime, svi znamo kako bogovi vole lajati, pardon, voditi konverzaciju, te će sve te pričice i šuškanja trebati pomno obraditi i tek onda objaviti.
Često će gostovati i poznati hrvatski, kao i svjetski estradnjaci, koje ćemo zaposliti kao profesore u raznim hrvatskim školama.

Ps. Molim vas da se molite vi za mene da ne pokupim koji ukor zbog ocjenjivanja profesora. Neka dvojke, trojke, četvorke i petice budu uz nas, uz mene dvojke, a uz vas kaj god si zaželite.

Pozdravlja vas Buntovnik Štreberóv!

Linkovi