boxer world

petak, 04.08.2006.

egoizam

već neko vrijeme me smeta da mi se prigovara da sam egoist , da mi je ego veći od ...
sam pojam voljeti sebe je pomalo paradoksalan jer se u njemu izjednačava subjekt koji voli s objektom koji je voljen.
kod egoizma (samoljubavi) osoba uspostavlja unutrašnju relaciju između onog djelića sebe koji je voljen.
velika većina psihoanalitičara smatra da urođena ljubav ne postoji nego da je egoizam rezultat razvoja psihičkih struktura.
ja smatram ponajviše sebe kao krivca što me netko vidi kao egoistu jer sam dozvolio da slika o meni dobije taj prizvuk.
moraš biti dovoljno koncertriran da slika o tebi uvijek dobije onaj u svemu umjereni prizvuk koji odgovara svima.
ipak ponosim se da sam u stanju i mogućnosti da volim , još ću morati poraditi na svojoj koncentraciji ,
čovjek mora učiti cijeli svoj život.jedno je sigurno i dalje ću jednako voljeti sebe kao i svoje najbliže,
ali ću voljeti i one koji su mi dragi.mržnja nije za mene jer me izobliči i onda to nisam ja .
"i nebo plakati će ,jer mene voljeti neće ,svi oni kojima drag nisam ali i oni kojima smetam na njihovom putu slave..."
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 07:52 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>