boxer world

ponedjeljak, 19.06.2006.

u srcu žumberka rimske nekropole i "židovska jama"

Pozvan da vikend napokon provedem sa svojom boljom polovicom ,
šetnja žumberkom mi se učinila kao bizarno proveden ,
a istovremeno tako teško dočekan ,slobodan vikend ( dva dana slobodnaaaaa...).
Prvi dan šetnje malo smo više bili u poznatim nam krajevima
tako da sam bio i više nego ravnodušan prema ovom izletu,
šumom amo tamo izmjenjivajući se hlad i vrućina ,uspon i ravnica.
Gledajući reakcije moje bolje polovice i nisam bio siguran kamo sve ovo vodi ,
stoga sam u glavi već smišljao kako da uklopim posjet termama Čatež
gdje sam siguran da će se opustiti i sigurno uživati.
Tvrdoglav kako jesam ,uporan do kraja,
ipak sam darivao sebi dovoljno vremena
da si drugi dan dozvolim još jedan pokušaj istraživanja
za nepoznatim krajevima voljene nam zemlje "Hrvatske".
Pošto spadamo u večinu mondenih istraživača prvo smo se vozili 45 min.
sa "neptunovom" lađom ,klimatiziranom i punih tankova da se
ukoliko nam ponestane vjetra u leđa možemo sigurno vratiti u sigurnu luku.
Kad stigosmo na mjesto navodnih rimski ostavština zbunjenosti nigdje kraja,
upitnici su se dizali iznad naših glava .
Ipak uključivši malo intuicije i malo muškosti pronašli smo prvi putokaz a zatim drugi ,treći ,...
Oduševljenje je bilo potpuno,čak je i moja najdraža pokazala ushit,volju i želju .
Jedino kaj sam trebao je opustiti se i uživati u komentarima i sreći na njihovim licima .
Koristim ovu priliku da javno iznesem pohvale za sve ljude koji se trude održavati taj
zanimljivi spoj rimskih ostavština, od Tumula, Lokvi ,vapnenca sa rožnjakom ,do "židovske kuće".

Kako smo išli od putokaza do putokaza ushit i adrenalin se pojačavao
sve do "židovske kuće" prirodne spilje na malom brijegu.
Kad sam se okrenuo da sagledam kaj sam ja to stvarno vidio
pred očima mi je pukla "big pictures"
tj. konstrukcija života ljudi u tom vremenu u mojoj glavi.
Puni zanimljivih iskustava sjedosmo u "neptunovu" lađu upalismo klimu
te lagano odjedrismo u matičnu luku....




- 07:40 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>