boxer world

petak, 26.05.2006.

Prijateljstvo

Danas mi nedostaje moj prijatelji, osjećam pomalo prazninu koja mi pokušava da raštima temelje mog samopouzdanja.
Koliko god se sami probijamo kroz život ponekad nam je potreban "prijatelj" . Ne idiot-kinja koji misli samo kako da iskoristi moje trenutke slabosti,ili kako da se iskoristi informacijama koje dobije u povjerenju.
Opet imam onaj okus na ustima bljuvotine koja me podsjeća na takove idote-kinje. Bljak...
Nemogu više misliti o njima...
Ipak imam blog prijatelja koji nikako ne zakažu ,
imam Vas,
thank you
penso positivo e senso vivo
- 09:40 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.05.2006.

penso positivo

moram misliti pozitivno ,
moram misliti pozitivno ,
ne smijem se dati u vrtlog lošeg raspoloženja,
moram okrenuti glavu ka pozitivnim mislima,
moram želju svoju bezskrupuloznu obuzdati sad,
moram misliti pozitivno,
misliti pozivno
penso positivo
:) :) :)
i odoh ja nasmijan ....

- 10:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 23.05.2006.

Kako stati ,kako se zaustaviti ,????

Sinoć sam surfao with my wife po dućanima i umjesto da doživim nekakav pozitivan adrenalinski izboj ,
ja sam se šokirao u negativnom smislu.Kao prvo cijene su me udarale u glavu i to jako ,boliii me džep .
I pored cijena koje su više nego uvredljive,iritiralo me ponašanje trgovkinja (ili što su već ? )
koje je katastrofalno, nekulturno, indolentno ,ma jednom riječju fuj.,fuj.
Osjećao sam suvišan u trgovini u kojoj kupujem ,ili sam imao namjeru da kupim nešto.
Neznam kad će naš mentalitet dozvoliti da shvatimo da ponašanja tipa
"lovu ostavi a ti marš van što prije iz dućana,šta hočeš još i pitati nešto pa znaš li ti koliko me onaj gad plaća ,
šta ti je tisuću kuna skupo jadniče koji si kurac onda ušao u dućan...."
nikada neće prolaziti i da kupci neće više ulaziti u takve trgovine ,
jer tamo gdje se ne osjećam ugodno neću ni ulaziti
a poslati ću negativnu reklamu svim svojim frendovima o tom mjestu.
Kako ono kažu pozitivna reklama se ispriča jednom ili dvojici a negativna dvadesetak ili više ljudi .
Pomalo mi se čini da smo kao nacija zaboravili kako stati sa određenim ponašanjem ,
kako se zaustaviti na granici kulturnog ,nama dozvoljenog ,
nikada ne ulaziti tamo gdje nam nije mjesto ,gdje nas nisu pustili da uđemo.
Potpuno smo zaboravili kulturu komunikacije na javnim mjestima, ili je možda nismo niti imali ???'
Bez obzira vrijeme je da krenemo sa ponovnim učenjem javne komunikacije ,
možda nakon nekoliko godina vidimo pozitivne pomake i shoping bude ugoda
a ne teret koji što prije obaviš da ga se riješiš . I onda kažu da smo mi muškarci ne zainteresirani za shoping
nije istina .
- 08:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.05.2006.

otpade nam štikla i zlatna i srebrna...

dajem predlog za glasanje promašaj godine u zemlji nam Hrvatskoj ,
nastup "Seve" nacionale na eurosongu.
otpade nam i ono malo ponosa koji smo imali u europi ,
kako vratit ono malo digniteta našoj Hrvatskoj kad nam i srebrna i zlatna štikla ovako otpadne.
Otvoren za sve predloge ma koliko bili drastični .....
- 19:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.05.2006.

mjerila ili što si sve dozvoljavamo ....

ili još bolje rečeno što si umišljamo da su nam dozvolili.
Ovo je pokušaj kritike jednog ne tako jednostavnog problema koji se sada sve više pokazuje u društvu,a to je pomanjkanje mjerila i standarda ,bontona i svih mjerila koja su u svijetu priznata.
Mi smo krenuli prema tržišnoj ekonomiji i tzv. kapitalizmu sa sociološkom crtom ali nikako ne školujemo ljude kako da se ponašaju u skladu s napretkom našeg društva ili kako bi kolega lijepo primjetio rastemo kao nacija neuravnoteženo.Danas možemo primjetiti među ljudima ogromnu razliku u ponašanju ,od onih iz "stare škole" do novokomponirane u kojoj je sve dozvoljeno.To je strahoviti raspon između čistog divljaštva do nevjerojatno normalnih ljudi.Da dozvoljeno je profesore tući i mnogo drugih meni nevjerojatnih stvari ???
Ali onošto što me ponajviše iritira je to što si ljudi umišljaju da im je dozvoljeno drugima raditi što god im padne na um.Privatnost nešto što bi trebalo biti sveto pismo za sve nas postalo je ugroženo do krajnjih dozvoljenih granica.Moramo se jako potruditi da izvučemo iz svijesti ljudi u našoj okolini i pokazati im svojim stavom i primjerom do kud smiju ,kad i nakoji način
- 18:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 13.05.2006.

nagradnjače ili obmane na meti gprs..rmtntzj...

Već me pomalo hvata panika za nas kao naciju u kojem smjeru idemo!
Prosto nemogu da vjerujem samom sebi kad god se uvjerim da nas još ima koji vjerujemo u korektnost izvlačenja dobitnika
na nagradnim igrama sa velikim i bogatim nagradnim fondom .
Jedino što mi padne na pamet je da još uvijek nema dovoljno informacija sa kojima ljudi raspolažu,
o pozadini svih tih obmana .U inozemstvu to nazivaju "legalno pranje novca" velikih i bogatih .
Znam da smo mi "rvati" uvijek po nečemu posebni ali bih bio puno sretniji kad bi izostavili ovaj dio naših osobnosti.
Vjerujem u nas ....
- 11:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 12.05.2006.

kako smo uništili ... i chat

Evo kakvi smo mi kao društvo,sve nam je postalo banalno,bezvrijedno .
U stanju smo napraviti čudo u jednom momentu a onda u drugom uništiti tu istu genijalnu ideju.Pokušao sam chatati ,čuti koju pametnu ,razmjeniti par misli,ali ono što sam zatekao na našim chatovima je za svaku osudu .
Veliki kup neandrtalaca ,stjecište idiota, luzera frustriranih raznoraznim stvarima.
Ono što me je najviše uzdrmalo i pogodilo ( i kao roditelja) da je tu velika večina mladih .Moje su oči navikle na raznorazne percepcije u životu ali kad vidiš da sastaviti normalnu rečenicu za njih ,sve ,samo ne prihvatljivo, onda sam sebi postaviš neminovno pitanje da li ja to starim ili je ovaj svijet konačno poludio ?
Nakon prvih dojmova, nakon čitanja tih "tekstova" pokušao sam se sabrati uključiti se i pokušati promjeniti smjer ili tematiku ali uzaludno .I nakon višesatnog pokušavanja nije išlo ,niti nakon svih mogućih izmjena chatova , soba , promjeniti tok razgovora u normalnom smijeru. Odustao sam.
I pored kritike potrošačkog društva u kojem se nalazimo nemogu mnogo što učiniti i to me pomalo žalosti.
Sve više i više će nam trebati psihijatri ,psihoterapeuti a sve manje normalnih razgovora jer ih nećemo biti u stanju stvoriti i voditi.
I na kraju ipak smo uništili chat...
- 08:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 06.05.2006.

Par misli usput

Prva pobjeda ,prvi bodovi i onda bez borbe, ali i to je pobjeda ili im život pokazuje što je na kraju krajeva pobjeda.Pobjeda je kratki ushit,kratki osjećaj uzvišenog,kratka
jednostavna emocija koja strahovito brzo nestaje.Ali oni su mladi i tek trebaju da nauče kako,kad,koliko .
Ipak možda im ovo pomogne shvatiti da nikada i ništa nemože zamijeniti onu radost igranja i radosti koju im donosi zajedničko druženja ,zajedničo učenje i savladavanje prepreka u košarci.Da ponekad osjetim određenu ljubomoru na sve ono bezazleno u njima pomislio bih da sam ostario ali tek sad počinjem uživati u svom sinu ,
samo tako bandži naprijed .....
- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.05.2006.

misao tjedna

headbang polazim od zida na koji nailazim uvijek kad krenem tražiti misao vodilju za taj dan ,
za emocije koje kolaju kroz mene, pokušavam nači misao koja će sve moje emocije spojiti u rijeku koja ima svoje korito, ima svoju struju, ima svoje obale ,ima svoj izvor i svoju deltu puknucu.
Emocije kako Vas posložiti i svaku staviti na svoje mjesto ??????lud
- 18:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>