Bottom seeking Top

25.10.2008., subota

Cheater

S druge strane, kako ostati u vezi kad razum kaže da je veza vrijedna pažnje, a romantika nestaje? Prije par mjeseci Javier me prvi put grubo odbio kad sam tražio malo intime. Sve bi bilo dobro da je to bilo samo jedanput. Ista stvar se počela redovito ponavljati. U meni su se počeli nakupljati negativni osjećaji odbačenosti. Kako sam gubio osjećaj želje kod Javiera, počeo sam ga tražiti drugdje. Nakon dvije godine monogamije, uslijedili su izleti izvan veze. Nisu mi pričinjali osobito zadovoljstvo, teško mi je naći skladnog partnera nakon dvogodišnje stabilne veze. Teško mi je naći i nekoga tko me privlači kao Javier. Međutim, pod teretom boli, izlet u nepoznato i spoznaja da me netko smatra privlačnim, daju mi psihološko zadovoljstvo koje se s Javierom sve više gubi.

Pitam se zato gdje se naša veza kreće... Hoću li i s njim izbjegavati nanošenje boli i njemu i sebi i tako produljivati neizbježno?
- 21:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005