Bottom seeking Top

12.06.2005., nedjelja

Long Distance Relationship

Stvarno sam idijot! Ne samo da se dotičem vrlo osjetljivih tema, nego još dodam i link na stari post da ga podsjetim koliko sam ga svojim ponašanjem povrijedio ranije. Nisam očekivao njegovu vrlo jaku reakciju, a to je očito zato što smo u tome različiti. Opet sam ga povrijedio i zbog toga mi je jako žao. S druge strane, drago mi je da sam bio iskren. Drago mi je da sam dobio neke informacije nazad. Dobio sam par jako dirljivih e-maila koji su mi jako puno značili. I dali mi snage da nastavim dalje.

Pedro mi je ispričao njegova iskustva s vezama na daljinu. On je ostavio svog dečka na Filipinima o odselio se u Englesku. Nakon pet mjeseci tamo je našao dečka Engleza. Jedno vrijeme je imao dva dečka jer se nije mogao odlučiti između te dvojice. Filipinac je došao u posjet na mjesec dana. Pedro ne može shvatiti kako je uspio održavati vezu i s jednim i s drugim u tih mjesec dana. Englez je stanovao u susjednom stanu i znao je za Filipinca, ali Filipinac nije znao za Engleza. Pedro bi ostavljao svog Filipinca samog u stanu i pod raznim izlikama išao k drugom dečku u susjedni stan. Kaže da se nikako nije mogao odlučiti između njih dvojice. Kad se konačno odlučio da ostavi Filipinca bilo je već kasno: Englez se razočarao i prekinuo s Pedrom. Koje li sapunice!

Lako je osuditi Pedra zbog ovakvih ludorija, ali nitko ne može znati kako je on razmišljao i kako se osjećao u to vrijeme. Treba samo pokušati naučiti nešto iz tuđih grešaka. Obećao sam Micku da neću dozvoliti da se dovedem u ovakvu situaciju.
- 22:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005