Bottom seeking Top

27.05.2005., petak

Top or Bottom?

To je postalo osnovno pitanje koje pitam prijatelje kad mi kažu da su nekog upoznali. :-) Sa seksualne strane jako bitno, a uglavnom nebitno kad se nekog voli. Ipak, bitno je da su ljudi kompatibilni u seksu, inače mogu nastati problemi.

Mick mi je još prije rekao da je "versatile", odnosno da mu podjednako odgovaraju i aktivna i pasivna uloga. (Koji je hrvatski izraz za "versatile"? Svestran???) Većina ljudi koje sam ranije upoznao uglavnom naginju jednoj ili drugoj ulozi čak i ako sebe nazivaju "svestranim", pa mi je Mickovo inzistiranje da nema preferenci izgledalo sumnjivo. Međutim, do danas još nisam uspio skužiti kojoj ulozi Mick naginje i to mi se jako sviđa. Drago mi je da mogu s njim biti i aktivan i pasivan. Ja se uglavnom prilagođavam drugima, što ima svojih prednosti, ali i jedan veliki nedostatak: na kraju ne dobijem sve ono što meni odgovara. S Mickom je drugačije i to sad jako cijenim.

On je tako savršen, ne znam kako ću bez njega!!! Bacio bih se u očaj, ali srećom, u bliskoj budućnosti planiramo još jedan susret, pa me to drži u dobrom raspoloženju.

- 03:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005