Bottom seeking Top

26.05.2005., četvrtak

Odmor

Ovo mi je sigurno najbolji godišnji odmor do sada. Ustanemo kasno i obično propustimo doručak u hotelu. Zatim duge šetnje gradom, isprobavanje različitih restorana, posjeti muzejima i galerijama. Zatim povratak u sobu na popodnevni odmor. I onda navečer izlazak vani u gay klubove i barove. Jučer smo se isplesali u jednom gay disku, a danas se dobro nasmijali jednom drag queen showu. Obradovalo nas je to što gay mjesta za izlaske ima napretek, ali ubrzo smo se razočarali jer je većina tih mjesta poluprazna tokom tjedna.

Mick i ja smo se bolje upoznali u ovih nekoliko dana. Našli smo još toliko toga što nam je zajedničko, ali i neke razlike koje nam sada izgledaju jako slatko. Jako mi se sviđa što se možemo dobro ismijati kad smo zajedno. Ljudi nas čudno gledaju u metrou kad se smijemo jedan drugome kao blesavi. Ja sam postao opušteniji na javnim mjestima nakon što sam vidio više gay parova vani kako se drže za ruke, a na to se nitko ni ne osvrće.

Daleko više od izlazaka i razgledavanja Berlina obraduje me i ispunjava zabava s Mickom u hotelskoj sobi. Nakon skoro tjedan dana skužili smo što nam odgovara pa je seks daleko bolji nego u početku. Super je što nam se sviđaju iste stvari. Njegovo tijelo me izluđuje. Glatka bijela koža, mekana kosa, prekrasan zvon njegovog glasa kad se smije, njegove prekrasne usne koje me dodiruju... jako će mi nedostajati sve to.
- 20:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005